Autor Subiect: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?  (Citit de 15925 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline aditu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 4
  • Gen: Bărbat
    • iasi
Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #80 : 07.Mai.2018, 05:31:23 p.m. »
Multumesc pentru raspuns.
 Intreb si eu suplimentar: tabla subtire, ti-a creat ceva probleme, dar vopseaua? 
 
 
 
  • Vitara
 

Offline Meltdown

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #81 : 07.Mai.2018, 05:35:41 p.m. »
Nu am apucat so observ ceva probleme.

De la pietre, a ramas tabla expusa, lucru care l-am rezolvat cu un crein de vospea.

Daca poti sa treci peste asta o sa fii multumit.

Neaparat sa faci drive test la viteza sa vezi cum se aude.

Realistic vorbind, partea de 4x4 o vei folosi la zapada, un pic de noroi si modul sport la drum intins.

  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 TURBO 140CP 6MT AllGrip Passion Energetic Red Pearl
 

Offline aditu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 4
  • Gen: Bărbat
    • iasi
Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #82 : 07.Mai.2018, 05:39:17 p.m. »
  Am facut un test drive cu motorul pe benzina 1.6 120 cai allgrip, sincer parea interesanta. Insa cand doresti sa investesti intr-o masina noua te cam "strange in spate" ideea de vopsea proasta sau tabla subtire, mai ales in ziua de astazi cand parchezi la bloc si sunt tot felul de öameni.
  • Vitara
 

Offline shpeedy

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #83 : 07.Mai.2018, 05:40:02 p.m. »
Dincolo de considerentele economice, tabla subtire se traduce atat printr-o greutate mai redusa (deci consum mai mic), cat si printr-o deformare mai buna, cu preluarea energiei impactului in caz de accident. Da, se deformeaza tabla de nu mai poti s-o indrepti, dar impactul nu este preluat preponderent de corpurile ocupantilor (cu efectele aferente)...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline emil_greus

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #84 : 07.Mai.2018, 05:56:51 p.m. »
As adauga ca acesta (tabla subtire, mult plastic, vopsea pe baza de apa, etc.) este o tendinta actuala la toti producatori auto (din motive de siguranta, ecologice, economice, etc.).

Nu ar trebui sa fie un impediment in cumpararea unei masini noi, care, in zilele noastre e un bun de consum cu o durata de exploatare de maxim 10-15 ani (dintre care 7 acoperiti de garantie).

Offline berila_mz

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #85 : 07.Mai.2018, 06:11:37 p.m. »
Din experienta mea personala, eu am o Vitara 1.6 AllGrip din 2017, iar socrul meu are o Corolla 1.4 VVTi din 2015.

Corolla - masina mega-spatioasa pentru pasageri, confortabila datorita ampatamentului mare, bord cam spartan, cu strictul necesar la bord, fara gadgeturi futuriste (RBS, ACC, navigatie, touchscreen), portbagaj mare, cu un mic minus la "gaura" de acces pentru obiecte voluminoase. Motorul 1.4 e unul mediocru, suficient pentru drumurile nationale, cam micut pentru autostrada, consum mediu pe 7-8.000km de 6.4l/100km. In prezent are 59.000km, rulata pe drumuri medii (cu gropi)-70% si bune-30%. Pana in acest moment s-au schimbat consumabile (ulei, filtre), combustibil si cauciucuri de iarna.

Vitara - masina mai inalta, folositoare iarna prin zapada, peste borduri sau usoare iesiri la iarba verde. Spatiu interior mai redus, "scutura" mai tare pe denivelari, mai multe gadgeturi la bord, portbagaj mai mic cu acces mai bun. Consum in ultimii 5.000km de 6.5l/100km. In prezent are 12.500km, o singura revizie, fara alte probleme.


Daca sunteti familie cu 2 copii si multe bagaje recomand Corolla, dar motor 1.6. Daca sunteti doi tineri fara copii, cu unele ganduri de "explorare" in afara asfaltului fara a exagera alegeti Vitara.



P.S. varianta de mijloc - Toyota Auris break.
  • Suzuki Vitara 1.6 AllGrip Spirit
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline enicky

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #86 : 07.Mai.2018, 08:43:48 p.m. »
   @aditu tabla subtire, vopsea ecologica.... o gasesti la toate masinile de dupa 2015, cu cp multi si motoare mici, stai linistit !  :)
  "mai ales in ziua de astazi cand parchezi la bloc si sunt tot felul de öameni.", este o situatie clasica pt. mine care stau de vreo 30 de ani la bloc si nici chiar atunci cand o tineam cu prelata n-am ramas fara zgaraieturi. Si nu la bloc le iei, ci la supermarcheturi !
  Inchipuiti-va cum trage un motor de 1,4 o Skoda Octavia ! Ce tabla are pe ea? Sigur mai proasta ca a mea !
  Asa se fabrica acum, cui nu-i place, cumpara o masina din 2008-2009 si are tabla groasa! :)
  Totul este sa te gandesti ce-ti doresti de la viitoarea masina, pe unde vei rula preponderent cu ea si ce spatiu iti trebuie(interior si portbagaj)
  Si noua ne-a fost greu la inceput, fiindca eram invatati cu o imensitate de portbagaj unde aruncam totul la intamplare. Acum il folosim organizat!
  Nu mi-a sarit vopsea decat de la doua pietricele mici pe care le-am retusat si de la un colt de usa(undeva in parcare) si acolo retusat.
  In Bucuresti trebuie sa fi un norocos sa n-ai nimic pe masina.
  N-ai mentionat daca la test drive ai folosit si functia "sport", care este cel putin interesanta.
  In rest, iti doresc bafta ! :good:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ...

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #87 : 07.Mai.2018, 08:53:59 p.m. »
Confirm tabla proastă pe Skoda Octavia. După 3 ani, cele 2 mașini de la muncă au o ploaie de puncte ruginii pe laterale și pe capotă. Exact ca Sandero de 2 ani. Vopsea albă la toate. Eu pe a mea nu am găsit încă niciun punct de rugină, poate, fiind de concept 2013, e mai bine tratată, nu știu. Și e roșie, poate maschează mai bine.
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #88 : 07.Mai.2018, 09:09:23 p.m. »
Ma bag ca musca-n lapte, dar se pare ca vopseaua alba fiind nemetalizata e mai putin rezistenta la toate marcile low cost
Pentru familie mai bine te uiti la s-cross, are portbagajul mai mare si finisaje un pic mai bune
Strict ca design vitara e mai reusita
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #89 : 07.Mai.2018, 09:47:59 p.m. »
Motorul aspirat de pe vitara e fiabil, turbourile mai vedem peste 3-4 ani
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp