Am avut martorul check engine aprins. Resetat cu ajutorul OBD . Din pacate , dupa 15 km a aparut din nou...
La verificarea pe calculator , s-a gasit ca drept cauza filtrul de particule!
Eu nu inteleg daca ar fi infundat filtrul de particule, de ce nu s-o fi aprins lampa corespunzatoare a DPF-ului si s-a aprins " Check engine"?
M-am gindit ca trebuie sa ies putin la drum intins sa se curete filtrul respectiv.
Am facut 100 km,dar degeaba... fiindca martorul nu s-a stins si nici motorul nu trage!
Ca simptom in afara de martorul check engine , motorul nu trece de 3300 rpm. De abia am atins 110 km/h...
Mecanicul a zis ca trebuie sa conecteze din nou interfata si sa-i faca o regenerare statica.
Intrebari pentru posesorii de motoare diesel:
1) A mai facut cineva asemenea operatiune?
2) Martorul Check engine se stinge automat daca nu mai exista cauza care a determinat aprinderea lui?