Autor Subiect: Nu intra din prima in marsarier  (Citit de 12875 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline wolfin

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #30 : 17.Aug.2016, 01:31:57 p.m. »
off topic...am mers mai devreme cu logan-ul familiei (treburi chestii pe la anaf  >:) am luat 3 la rand)...  nu am reusit deloc sa bag in reverse. se uita tatal meu la mine tare lung....la sfarsit imi baga el marchariere-ul   :-))

 :-? eu cred ca de vitara mi se trage....

ps..daca era tip seringa nu mai erau probleme
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #31 : 17.Aug.2016, 03:22:33 p.m. »
Salut,

Din ce stiu, si la fosta masina intrat tot asa mai greu in R, trapta 1 nu este sincronizata. Ar trebui sa intre perfect daca se apasa acceleratia un pic. Eu la masina nu am astfel de problema, ambreiaj calcat la maxim, ridicat inel si ... merge.
Treaba cu treapta 1 nesincronizata e o treaba normala, asa am inteles. Ar trebui sa fie la fel si la trecerea din viteza 2 in 1 sau din 1 in 2, in anumite momente.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline teutzue

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #32 : 17.Aug.2016, 03:31:21 p.m. »
Pot confirma ce spune SPIRIDUSHU în ceea ce privește treapta 1 si a 2 a si vice versa. S-cross cu vreo 50 000 în bord.

Trimis de pe al meu Nexus 6P folosind Tapatalk

  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #33 : 17.Aug.2016, 11:59:55 p.m. »
Dublul amgreiaj are rolul de a egaliza viteza periferica a pinioanelor si e modul in care s-a condus pana la introducerea sincroanelor pe scara larga. Cutiile de viteza "comuniste" de la masinile grele si militare nu aveau sincroane iar instructorul meu mi-a spus ca si pe Dacia lui tot dublul ambreiaj folosea (care avea sincroane) si ca a redus uzura ambreiajului in loc sa o creasca. Un picior exersat face dublu ambreiaj cu aceeasi viteza cu care un amator schimba treptele. Eu unul sunt exersat , am condus inclusiv senilate. De aiai mi-am luat AT...! Dar daca intra greu si cu dublu ambreiaj, este toleranta de stragere de vina. La un caz din zeci de mii se imperecheza (automat) pinioane care au campul minim de toleranta sau chiar mai mic, in cateva mii/zeci de mii de km se mai uzeaza flancurile dintilor si intra mai usor dar atat. Si nu uitati ca pinioanele pentru mers inapoi sunt folosite cati km intr-o viata de masina...!
« Ultima Modificare: 18.Aug.2016, 12:03:03 a.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: alex0a

Offline crisi1

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #34 : 19.Aug.2016, 11:09:21 a.m. »
Daca de noua face asa si trebuie forta, mai tarziu cum va fi ...  :pardon:
Pentru o doamna e greu sa puna maneta in marsarier la Vitara 2015
Fiind viciu de fabricatie intra pe garantie?

Am aproape 6500km si pana acum n-am sesizat problema asta. Tind sa cred ca e selectiva, ori am fost eu mai norocoasa.
  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT
 
The following users thanked this post: alex0a

Offline wolfin

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #35 : 19.Aug.2016, 11:32:44 a.m. »
sunt cutii si cutii.

ideea e ca agata (nu mult) in marchariere....70% din incercari.

@crisi1 nu esti norocoasa (in aceasta speta  :)) doar folosesti corect schimbatoru. noi ne mai grabim.....(de la clio intra si cand masina e in miscare ..inainte )

si nu cred a a fost vreo tenta in mesajul lui alex0a  >:D< :D :D :D
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline crisi1

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #36 : 19.Aug.2016, 01:14:39 p.m. »
M-am intors din pauza de masa, am verificat problema cu 3 incercari, deja dupa a 5-a se uita lumea in parcare ciudat la mine  :D...dar nu, nu am observat nicio problema .
In schimb, pe mine usile ma dispera, lunar tb sa le dau cu spray, altfel scartaie groaznic ...
« Ultima Modificare: 19.Aug.2016, 01:17:37 p.m. de crisi1 »
  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT
 

Offline wolfin

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #37 : 19.Aug.2016, 01:25:06 p.m. »
cu motoru pornit? ai incercat..daca oprit nu se pune

ai talpa fina.....probabil ca si consumul e sub 8  la tine  :fluier:

o sa vad pana la prima revizie...daca continua ii pun sa se bage la cremaliera...un reglaj ceva

referitor la usi..la revizia de 1k erau deja cu spay siliconic pe ea...fara sa le zic..  :)
« Ultima Modificare: 19.Aug.2016, 01:29:26 p.m. de wolfin »
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline crisi1

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #38 : 19.Aug.2016, 01:26:46 p.m. »
Pornit, cum altfel ? Nu am zis ca se uita lumea la mine :))) ma tot balanganeam fata-spate cu masina :D.  Pornit, dat 1m inapoi, inainte si de la capat... gen simulare in trafic, am zis sa nu ma ia prin surprindere dc o fi cazul.

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

« Ultima Modificare: 19.Aug.2016, 01:28:31 p.m. de crisi1 »
  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT
 
The following users thanked this post: wolfin

Offline crisi1

Re: Nu intra din prima in marsarier
« Răspuns #39 : 19.Aug.2016, 01:30:42 p.m. »
Consumul doar ce l-am testat, Calarasi-Suceava si inapoi, cu reset la pornire, media de 54km/h, consum fix 7. Am bagat si putin sport la nevoie, ac-ul pornit permanent.

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT