0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Din ce descrii nu e legat de sincron sau altceva ci de faptul ca piesele sunt ceva mai stranse decat la altele. Se intampla ca tolerantele de executie in cazul tau se se fi imperecheat exact in directia strangerii mai mari si de aceea ai aceasta senzatie. Datorita elesticitatii materialelor este putin probabil sa "isi dea drumul" mai devreme de cateva mii de manevre. Totusi chestia asta se intampla numai la pozitia R ? Daca e asa , se poate ca tolerantele de montaj sa fie atinse undeva in interior si sa ai frecare mare la manevrarea in pozitia extrema. Este posibil ca una din piesele timoneriei sa nu fie exact in pozitia corecta ci un pic deplasata, destul sa ingreuneze manevrarea dar sa nu impiedice complet, ceva de genul ca flancurile dintilor rotilor dintate forteaza usor unul pe celalalt (cred ca sunt curbi, orice alezaj cu strangere de aici se transmite la manevrare) in loc sa intre dintii usor unul pe langa celalalt...
probabil ca cineva ar trebui sa-si faca timp sa explice cum functioneaza un sincron. vad ca dam in tolerante si comparatiitopicul asta n-are nici o legatura cu 'Probleme tehnice NEW VITARA' pentru ca nu e o problema, in primul rand, si nu e specific new vitara in al doilea rand
Si mie mi-a spus la fel ca toate au problema asta ..............eu o rezolv mai simplu viteza.. 1 si dupa intra mai usor in marsarier