Autor Subiect: Swift 2017  (Citit de 80749 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #90 : 03.Iun.2017, 12:41:19 p.m. »
În esență, în L(ow), blochezi cutia în treapta 1. La CVT sună puțin ciudat, dar... noh!
Da ciudat; Low am vazut doar la offroad-ere. Sper ca plecarea de pe loc sa nu se faca doar cu L.  :)

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #91 : 03.Iun.2017, 12:55:41 p.m. »
Felicitări pentru curajul de a alege CVT.
Curajul ? Ce vrei sa zici ? Recunosc ca am ceva emotii in privinta CVT-ului asupra dinamicii masinii (din ce am citit, am inteles ca CVT-urile sunt foarte fiabile, dar mai lente, mai imprevizibile, uneori enervante). Si Yaris-ul hibrid (care parea mai inchegat) tot CVT avea, dar era cu 5000 euro mai scump.
Am ajuns la Swift pt. imi trebuie o masina strict de oras (nici nu-i fac rovinieta), destul de dotata (scaune incalzite, clima, keyless ...). Ma gandesc totusi ca pe distante scurte in oras nu e asa problema un CVT. Eu vroiam motor aspirat (dupa lungi experiente cu diesel-uri si turbo benzinare), iar sotia vroia cutie automata. N-am prea gasit alta masina sa indeplineasca criteriile la banii astia.

LE: totusi vad pe site ca 1.2 CVT sta mai bine la acceleratie decat 1.2 MT (11.0 s fata de 11.9 s) si nu departe de 1.0 MT (10.6 s). Nici consumul urban nu e departe de de 1.2 MT (5.6% vs. 5.4%).
« Ultima Modificare: 03.Iun.2017, 01:15:10 p.m. de f.cristi »
 

Offline Lerua07

Re: Swift 2017
« Răspuns #92 : 03.Iun.2017, 01:44:11 p.m. »
Mda, este o masina f buna ptr oras, mai cu seama cea cu motor 1,2 si CVT  :good:
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Swift 2017
« Răspuns #93 : 03.Iun.2017, 04:17:31 p.m. »
Levierul CVT arata asa. Pozitia "L" ce reprezinta ?

Poziția L se numește într-adevăr Low dar nu e un reductor  :)
Ea exista și la cutia automată clasică de pe generația precedentă de Swift și în ea beneficiezi de puterea maximă pentru plecările în rampă sau în caz de noroi sau zăpadă mare. Deasemenea în L, cel puțin la vechiul Swift, în această poziție beneficiezi de frână de motor.
La vechiul Swift mai ai o poziție denumită 2 similară cu L dar cu efect mai puțin pronunțat.

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #94 : 03.Iun.2017, 04:22:40 p.m. »
Inteleg ca poti comuta din D in L si invers in timpul mersului ?
Daca insa ar fi un fel de tr. 1 ar fi cam nasol; ar însemna că CVT-ul ar taia mult din puterea motorului cel putin la pornirea de pe loc si de aceea ar fi necesară o treaptă L.
« Ultima Modificare: 03.Iun.2017, 04:47:38 p.m. de f.cristi »
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Swift 2017
« Răspuns #95 : 03.Iun.2017, 04:50:57 p.m. »
Da, cel puțin la Swift-ul meu, se poate comuta în timpul mersului din D în 2 și apoi în L și invers.

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #96 : 03.Iun.2017, 11:36:41 p.m. »
Pai daca tot ai CVT-ul pe 1.2 nu ne spui cum se comporta cutia asta ? Ce consumuri ai ?
« Ultima Modificare: 04.Iun.2017, 08:52:09 a.m. de f.cristi »
 

Offline bogdanzarnescu

Re: Swift 2017
« Răspuns #97 : 04.Iun.2017, 02:30:41 p.m. »
Sau îi citești jurnalul de bord?
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline emil_greus

Re: Swift 2017
« Răspuns #98 : 04.Iun.2017, 03:20:39 p.m. »
"BRAVO" @bogdanzarnescu ...

@f.cristi:  Referitor la Swift... pe jurnalul de bord al lui rexkrokiDAU - de la pagina 98 pana in prezent ...  ;)  dar poate totusi colegul @rexkrokiDAU va da mai multe detalii aici.
« Ultima Modificare: 04.Iun.2017, 04:19:22 p.m. de emil_greus »
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Swift 2017
« Răspuns #99 : 04.Iun.2017, 07:07:51 p.m. »
Am specificat mai sus că al meu e generația anterioară și cutia nu e CVT.