Azi am comandat un Swift Spirit 1.2 CVT alb perlat, strict pt. oras. Initial eram pornit pe rosu dar cand am vazut ce bine arata albul perlat m-am razgandit. Masina ajunge undeva prin septembrie-octombrie (sper sa mai prind Rabla). In discutie era si un Yaris hybrid, parca ceva mai bine finisat si cu materiale mai de calitate, dar si cu vreo 4-5 mii de euro mai scump la dotari aproape echivalente.
M-am dat prin curtea dealerului cu un 1.0 MT Spirit SHVS (albul) si cu un 1.2 MT Passion (rosul). Atat cat mi-am putut da seama in cate o tura de curte 1.2 sta mai bine decat 1.0 la demarajul de pe loc, apoi turbina isi face simtita prezenta. Consider ca pt. oras (porniri si opriri dese) 1.2 aspirat e mai potrivit decat 1.0. 1.0 e mai "smucit" cand intra turbina. Masinile se simt usoare, foarte manevrabile. 1.0 e mai zgomotos, se aude mai ascutit tzacanitul motorului (3 cilindri); vibratii nu am sesizat.
Materialele plastice sunt tari, dar pe mine aspectul asta nu ma intereseaza. Textilul tapiteriei nu prea m-a incantat; un material cam lucios, iar buretele banchetei (mai ales spate) cam prea moale.
Camera de marsharier e pozitionata ciudat, imediat deasupra numarului spate. Nu am mai vazut la nicio masina o pozitionare asa joasa; se vedeau doar picioarele persoanelor din spate si cred ca se va murdari mai usor.
Un lucru foarte bun la toate versiunile: masinile au scut motor complet, din plastic, parca si cu o mica portiune metalica.
Doua minusuri i-am gasit versiunii de varf si pe care va trebui sa le corectez prin accesorizare: lipsa senzorilor de parcare (mie imi plac mai mult decat camera de marsharier) si lipsa senzorilor de ploaie.
http://www.postaonline.ro/nobogmqy48si/Swift.rar.html