Autor Subiect: Swift 2017  (Citit de 80747 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ff_2004_06

Re: Swift 2017
« Răspuns #80 : 31.Mai.2017, 09:58:21 p.m. »
Ai vazut unde sunt diferentele dintre Swift si Ignis? La "Safety Assist", in rest valorile sunt foarte apropiate.
Vei fi cel putin la fel de in siguranta in Swift ca si in Ignis, as indrazni sa afirm ca in viata reala esti mai in siguranta in Swift.
Pe mine ma sperie mai degraba cat de usoare sunt...
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #81 : 31.Mai.2017, 10:23:34 p.m. »
Nu mi s-a parut niciunul grozav: capete in volan prin airbag sau capete pe langa airbag-ul cortina.
Am inteles dintr-un drive test postat pe Youtube ca City Brake-ul de pe Ignis ar fi mai agresiv. Poate si de-aia punctajul mai mare.
Greutatea redusa se "vede" in gradul mare de deformabilitate, mai ales la impactul frontal.

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #82 : 02.Iun.2017, 11:16:19 p.m. »
Azi am comandat un Swift Spirit 1.2 CVT alb perlat, strict pt. oras. Initial eram pornit pe rosu dar cand am vazut ce bine arata albul perlat m-am razgandit. Masina ajunge undeva prin septembrie-octombrie (sper sa mai prind Rabla). In discutie era si un Yaris hybrid, parca ceva mai bine finisat si cu materiale mai de calitate, dar si cu vreo 4-5 mii de euro mai scump la dotari aproape echivalente.
M-am dat prin curtea dealerului cu un 1.0 MT Spirit SHVS (albul) si cu un 1.2 MT Passion (rosul). Atat cat mi-am putut da seama in cate o tura de curte 1.2 sta mai bine decat 1.0 la demarajul de pe loc, apoi turbina isi face simtita prezenta. Consider ca pt. oras (porniri si opriri dese) 1.2 aspirat e mai potrivit decat 1.0. 1.0 e mai "smucit" cand intra turbina. Masinile se simt usoare, foarte manevrabile. 1.0 e mai zgomotos, se aude mai ascutit tzacanitul motorului (3 cilindri); vibratii nu am sesizat.
Materialele plastice sunt tari, dar pe mine aspectul asta nu ma intereseaza. Textilul tapiteriei nu prea m-a incantat; un material cam lucios, iar buretele banchetei (mai ales spate) cam prea moale.
Camera de marsharier e pozitionata ciudat, imediat deasupra numarului spate. Nu am mai vazut la nicio masina o pozitionare asa joasa; se vedeau doar picioarele persoanelor din spate si cred ca se va murdari mai usor.
Un lucru foarte bun la toate versiunile: masinile au scut motor complet, din plastic, parca si cu o mica portiune metalica.
Doua minusuri i-am gasit versiunii de varf si pe care va trebui sa le corectez prin accesorizare: lipsa senzorilor de parcare (mie imi plac mai mult decat camera de marsharier) si lipsa senzorilor de ploaie.

http://www.postaonline.ro/nobogmqy48si/Swift.rar.html

Offline rexkrokiDAU

Re: Swift 2017
« Răspuns #83 : 02.Iun.2017, 11:19:52 p.m. »
Așteptare ușoară  :good:

Offline musicall

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 488
  • Thanked: 81 times
  • Gen: Bărbat
  • Dioxidul de carbon e principalul gaz cu efect high
Re: Swift 2017
« Răspuns #84 : 02.Iun.2017, 11:55:34 p.m. »
Ai 120 de zile să cumperi mașina de când a început programul rabla 2017. Poate ai șansa să mai suplimenteze programul cu câteva tichete și timp.
  • SX4 S-CROSS 1.4Boosterjet AllGrip
1. Ma uit dupa Suzuki... 2. Astept un Suzuki... 3. Conduc (si) un Suzuki.
 

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #85 : 03.Iun.2017, 01:52:57 a.m. »
Da, cam asta ar fi sansa.

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #86 : 03.Iun.2017, 02:08:33 a.m. »
Levierul CVT arata asa. Pozitia "L" ce reprezinta ? Era bine sa fie "D-ul" ultimul, ca sa bagi in viteza fara sa te uiti, tragand levierul pana la ultima pozitie.

Offline jupanul1

Re: Swift 2017
« Răspuns #87 : 03.Iun.2017, 05:17:11 a.m. »
În esență, în L(ow), blochezi cutia în treapta 1. La CVT sună puțin ciudat, dar... noh!
Detalii.

Ordinea pozițiilor "schimbătorului" la automată este standardizată. În principiu. Nu te teme, ai să vezi că nu contează ultima poziție la selector, nu se duce în L decât dacă nu dai drumul piedicii/butonului de blocare de la arătător atunci când treci de R. Vei băga în viteză fără să te uiți după o scurtă acomodare, e ultra intuitiv.

Felicitări pentru curajul de a alege CVT. Abia aștept jurnalul de bord cu cât mai multe detalii!
« Ultima Modificare: 03.Iun.2017, 05:31:43 a.m. de jupanul1 »
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #88 : 03.Iun.2017, 10:50:33 a.m. »
P.S. - eu aș merge pe un Swift 1.2 CVT. Ce înțelegi prin ”puturoasă” în traficul din oraș? Ai făcut vreo probă de drum cu această combinație?
Mi-am amintit; acum vreo 5-6 ani am facut un drive test cu un Juke 1.6 CVT. Eram pe la inceputurile cautarilor de cutii automate si tot ce imi amitesc de atunci e consumul cam mare.
Swift-ul 1.2 aspirat (cu MT), spre surprinderea mea, s-a miscat mai bine decat ma asteptam si decat am sesizat la Ignis.  Imi amiteste de fostul meu Colt 1.3 benzina 95 CP, cu care aveam un consum de 7% in oras, un motoras de turatii...Sper ca CVT-ul sa nu strice  dinamica masinii.

Offline jupanul1

Re: Swift 2017
« Răspuns #89 : 03.Iun.2017, 11:50:36 a.m. »
Oare cine o produce cutiile automate de pe Swift? Tot Aisin?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise