Autor Subiect: Swift 2017  (Citit de 80739 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline mmihai

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Swift 2017
« Răspuns #50 : 08.Mai.2017, 09:43:09 p.m. »
foarte interesanta masinuta, o am pe wishlist.

mare pacat ca nu se poate SHVS si nici Auto Stop & Start motor pe CVT sau pe 6AT. Pacat ca trebuie facut acest compromis intre confort in condus si consum.

Ce motor recomandati intre 1.2 CVT si 1.0 6AT? Ambele pe SPIRIT.
  • kia
 

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #51 : 09.Mai.2017, 12:24:27 p.m. »
Ai sistem cu 4 camere (360 grade) , la ce sa-ți mai trebuiască senzorii ? Imi place display-ul color de 4,2 inch :-O dintre ceasuri. Eu in locul tău n-as mai sta pe ganduri
Unde ai vazut tu 4 camere ? Ca doar nu e Qashqai.
Mie imi sunt mult mai de folos senzorii acustici decat camera spate. Camera pe mine ma deruteaza, se murdareste de la ploaie, gheața, trebuie sa stai cu ochii pe ecran si poate neglijezi botul etc.

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #52 : 09.Mai.2017, 12:36:03 p.m. »
Ce motor recomandati intre 1.2 CVT si 1.0 6AT? Ambele pe SPIRIT.
Si eu sunt in aceeasi dilema . Mie imi trebuie masina de oras. Am mers cu Ignis 1.2 manual si mi s-a parut cam lesinat. Pe de alta parte cu turbo in oras eu sunt cam patit (consum mare). CVT-urile, la modul general, cica nu sunt prea strălucite ca performanța.
Si eu am Swift-ul pe wishlist-ul scurt alaturi de Yaris hibrid (au niste discount-uri bunicele impreuna cu programul Rabla).

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #53 : 09.Mai.2017, 03:26:45 p.m. »
Intre timp, in urma unor telefoane pe la dealerii Toyota, Yaris-ul a parasit wishlist-ul pt. ca, potrivit proverbului cu "socoteala din targ", preturile de pe site si discount-urile nu sunt conforme cu realitatea (ca de obicei la Romanica), cica fiind neactualizate, adica pretul de lista real e cu aproape 1000 de Euro mai mare iar discount-ul maxim nu e la variantele de varf (cum te-ai astepta si cum ma intereseaza pe mine) ci la variantele de baza.
Iar la Swift alta problema: pe Programul Rabla masina trebuie facturata final la maxim 120 de zile de la nota de acceptare in program, iar dealerii Suzuki pot aduce Swift-uri la comanda abia din septembrie incolo.

Offline TVS

Re: Swift 2017
« Răspuns #54 : 09.Mai.2017, 07:43:17 p.m. »
Sunt multe filmulețe pe YouTube care prezintă aceasta opțiune si in care se vad camerele din oglinzile laterale dar cred ca e doar pt Japonia. Vad ca la noi nu apare .
  • vitara-spirit 1,6 VVT , 4x4, manual, white pearl, 2015
 

Offline f.cristi

Re: Swift 2017
« Răspuns #55 : 13.Mai.2017, 08:33:49 p.m. »


Sistemul 4x4 de pe noul Swift sa fie de tip Permanent FullTime AWD ? Pe la min 6:34 se vede ceva invartindu-se pe la diferentialul spate desi conditiile de drum n-o cer.

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Swift 2017
« Răspuns #56 : 13.Mai.2017, 09:51:20 p.m. »
Se vad rotindu-se axele planetare. Acestea sunt cuplate permanent la roti si se invart odata cu ele.
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline chipson78

Re: Swift 2017
« Răspuns #57 : 29.Mai.2017, 12:33:36 p.m. »
Vad ca nu e interesat nimeni de noul Swift, asa ca o sa incerc sa deschid eu discutia, poate, cine stie, ne strangem mai multi pe topicul asta.
Am fost la un TD cu noul Swift, il gasiti in Giulesti in varianta Spirit 1.0 SHVS manual, dar banuiesc ca a aparut si la alti dealeri.
Ce mi-a placut la el:
- are Android Auto, deci, in sfarsit, poti folosi Google Maps linistit in mers laolalta cu celelalte chestii cu care mai vine Android Auto. Din zvonistica se pare ca se
   va integra si Waze pe Android Auto, e in teste la mometul actual.
- masinile vin din Japonia, nu sunt sunt fabricate in HU. cred ca de aici vine si pretul putin cam mare dupa parerea mea
- tinuta de drum. e o incantare sa te strecori cu el printre alte masini :D. nu stiu la drum lung si viteze mai mari, dar in oras e ok. are o directie usoara si precisa, iar suspensiile isi fac foarte bine treaba, atat la schimabrile bruste de directie cat si la absorbtia socurilor datorate gropilor(aici ati putea sa ma ignorati, eu am un civic 5d din 2007 care are o suspensie rigida si simti orice pietricica de pe drum in rinichi, nu mai vorbesc de gropi).
- spatiul interior e in general ok, desi am 1.86 am reusit sa ma asez si pe scaunul din spatele soferului si sa imi gasesc o pozitie destul de confortabila. cu maxim 4 persoane merge si un drum lung, insa 3 adulti in spate nu au loc. in portbagaj, din ce am calculat eu ochiometric, incap cam patru sacose din acelea mari de rafie de al cora/mega/etc..., eu zic ca e destul de bine.
- dispunerea comenzilor este destul de ergonomica, gasesti ce ai nevoie acolo unde ai nevoie, dupa ce le inveti putin iti poti tine ochii linistit la drum.
- nivelul de echipare generos, cu lane departure, forward collision, adaptive cc, limitator de viteza, etc.. le gasiti si voi pe site.
- instrumentarul de bord care beneficiaza si de ecarnul central color de 4 inchi e foarte usor lizibil si pare cumva de o calitate superioara fata de vitara si s-
  cross(probabil displayul ala color e de vina)
- volanul stil sport daca ii pot zice asa
- calitatea ansamblarii. la prima vedere totul pare foarte bine inchegat, de vazut cum rezista in timp
ce nu mi-a placut, desi nu stiu daca le-as trece neaparat la minusuri:
 - desi sunt destul de slabanog, scaunele din fata mi s-au parut cam inguste. eu am avut loc in ele, dar cred ca cineva de 100+ kg isi gaseste mai greu locul in scaun
- mi-a fost destul de greu sa imi gasesc o pozitie confortabila la volan, dar am gasit-o pana la urma, probabil si chestie de obisnuinta(ba era scaunul prea in fata, ba volanul prea sus). cred ca ideea e sa fie un singur sofer pe masina, ca sa nu o iei de la capat de fiecare data
- oglinzile laterale mi s-au parut cam mici, sunt obisnuit sa vad ceva mai mult in ele
- stalpii A destul de grosi, chiar am pierdut un pieton la un moment dat din campul vizual, ma intrebam unde e... a aparut de dupa stalp :P
- plastic tare peste tot, dar aici trec deja la mofturi :D

daca imi mai aduc aminte ceva, revin.
  • Swift 1.0 AT
 
The following users thanked this post: jupanul1

Offline shpeedy

Re: Swift 2017
« Răspuns #58 : 29.Mai.2017, 12:37:31 p.m. »
@chipson78 : nici nu era topic deja deschis cateva randuri mai jos... :-/ :-?

Mai multa atentie pe viitor, te rog.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: chipson78

Offline jupanul1

Re: Swift 2017
« Răspuns #59 : 29.Mai.2017, 12:43:23 p.m. »
- instrumentarul de bord care beneficiaza si de ecarnul central color de 4 inchi e foarte usor lizibil si pare cumva de o calitate superioara fata de vitara si s-cross(probabil displayul ala color e de vina)

Am fost și eu la AFI sâmbătă și am admirat mai de aproape ”noul” Swift și Ignis. Mi-a plăcut mult Swift-ul, dar, din păcate, n-am putut să pipăi ”să văd cum e” pe dinăuntru întrucât era încuiat și reprezentații firmei de vânzări terminaseră programul. Aia e... oi vedea eu la dealer, când m-oi mai duce pe-acolo.

Referitor la ce am citat mai sus, țin să te contrazic - și la Vitara/SX4 e display color... doar că nu are prea multe culori (alb/negru, galben, roșu) și nu le afișează pe toate odată ci pe rând, în funcție de starea de ... spirit. A celui care apasă pe accelerație, normal!
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise