Profitand de un drum in service pentru o verificare am efectuat si prima revizie (circa 15.500km).
La aceasta prima revizie au fost inlocuite cele doua filtre de aer (la motor respectiv habitaclu),
filtrul de ulei, uleiul si oring-ul (saiba) de la busonul baii de ulei. Verificat (vizualizat) si nivel la
lichid racire, servofrana. Toate reperele inlocuite au fost cele originale pentru Suzuki din service.
Revizia am efectuat-o la Autonet si a costat pana in 650 lei.
Nu am luat filtrele schimbate (conform procedurii te intreaba daca doresti sa iei piesele schimbate)
insa am observat ca filtrul aer motor era destul de prafuit. Uleiul vechi din motor avea o culoare
relativ inchisa spre negru (evident nu mai avea culoarea galben auriu a uleiului nou). Deci posibil
este bine de respectat recomandarea service-urilor de a efectua revizia la interval de 15.000 km.
Din pacate, in service nu aveau in nomenclator si filtrul de habitaclu (polen) varianta cu carbon.
Cel standard nu retine mirosurile neplacute si acum caut sa-l inlocuiesc cu varianta pe carbon.