Autor Subiect: Simply Subaru...  (Citit de 15979 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #40 : 03.Oct.2017, 04:55:44 p.m. »
Subaru a renunțat la motoarele diesel, pe toate modelele.

Dacă e aceiași combinație CVT X-Mode ca și pe Outback eu cred că nu se simte prea tare lipsa reductorului de pe vechea versiune de 1.6 care nu avea un raport de demultiplicare prea mare.

Offline boga81

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #41 : 03.Oct.2017, 05:00:52 p.m. »
Rex, parca ziceai ca tu ai mod de simulare trepte la CVT, nu?

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline shpeedy

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #42 : 03.Oct.2017, 05:14:09 p.m. »
@rexkrokiDAU : ma gandeam ca or sa renunte - la cererea europenilor s-au apucat sa dezvolte 2.0D-ul si, pe de-o parte au avut si probleme cu primele serii, pe de alta parte nici cererea nu a fost atat de mare; a cam fost un fiasco...

@boga81 : din ce stiam, cam toate CVT-urile au si posibilitate de schimbare manuala a vitezelor - via +/- si padele.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline boga81

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #43 : 03.Oct.2017, 06:20:03 p.m. »
Zi-le si celor de la Toyota, poate te aud :D

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #44 : 03.Oct.2017, 07:25:31 p.m. »
La Outback pot să schimb "vitezele" cu ajutorul padelelor dacă pun cutia pe poziția Manual. Dar și pe Drive cutia simulează vitezele la un condus normal, doar dacă apăs pedala de accelerație la podea se comportă ca un CVT clasic, adică turația sare spre maxim până atingi viteza dorită.

Offline shpeedy

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #45 : 03.Nov.2017, 09:29:09 a.m. »


 :dream:
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline shpeedy

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #46 : 01.Ian.2018, 10:39:25 p.m. »
Noul XV a intrat si el in programul de off-road-izare (si cum arata... :dream:):



Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline shpeedy

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #47 : 17.Apr.2018, 11:03:41 a.m. »
Pentru ca astazi am vazut si eu, pe viu, noul XV (de-ar fi mai accesibil), am zis sa mai pun un filmulet cu un exemplar de peste garla:



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline shpeedy

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #48 : 31.Mai.2018, 01:12:27 p.m. »
Nu este despre Subaru, dar implica un XV... Ooops...



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline shpeedy

Re: Simply Subaru...
« Răspuns #49 : 03.Iun.2018, 09:39:14 a.m. »
Interesant prin prisma a ce presupune montarea unor roti mai grele (de la 20.6kg per roata la 25.8kg per roata):



Pierderea in putere - de la 152cp (declarata, la volanta) -> la 141cp (real, la roata stock) -> la 126cp (real, la roata mai grea, cu AT-uri).

Pierderea in cuplu - de la 196Nm (declarata, la volanta) -> la 177Nm (real, la roata stock) -> la 165Nm (real, la roata mai grea, cu AT-uri).

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 03.Iun.2018, 09:59:26 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci