Ca sa nu apara neintelegeri, acesta e raspuns la mesajul lui
@cad :
Re: Accidente cu Suzuki
«
Răspuns #25 : Azi la 10:55:53 a.m. »
BUSTED!
Nota de introducere: sunt de fel o persoana destul de vocala in masina...limbaj licentios este mai mereu...in cazul de fata cred ca se simte din tonul vocii ca e primul accident cu Vitara...
Povestea este cam asa:
1. CONTEXT: Era o zi mohorata de iarna; luni, 21 decembrie 2020. Prima zi de concediu. Iesisem in oras cu ceva treaba. Intrucat extremele calatoriei erau Berceni si Militari stiam ca o sa stau mult pe drum asa ca eram relaxat, iesit practic la plimbare
Fengshui-ul meu avea sa fie distrus la aprox 5 minute dupa ce am plecat de acasa.
2. INCIDENT: Pe Calea Vacaresti se circula de regula cu viteza mare spre foarte mare, fiind un bulevard lat cu blocuri doar pe o parte(momentan), in ciuda a 2 treceri de pieroni nesemaforizate. Intrucat eram pe modul plimbare, mergeam relaxat cu 50 km/h pe prima banda ignorand "viteza traficului". Am plecat de la semafor de la Sun Plaza, am trecut cu bine de prima trecere nesemaforizata iar la a doua am avut ghinionul sa existe un pieton care tocmai coborase din autobuz si traversa strada.
Desi s-a activat RBS-ul (se sperie destul de usor masina mea...striga cam des, dar de franat o face doar cand e cazul), franarea a fost constanta si usoara. Imediat ce am franat m-am uitat in oglinda retrovizoare sa vad ce se intampla in spate (reflex pe care-l am de mult timp) si am observat ca soferul Loganului se uita in jos; fiind in timpul serviciului am banuit ca verifica telefonul sau niste hartii. Era deja foarte aproape de mine si era ud pe jos asa ca am stiut ce urmeaza si m-am pregatit de impact, claxonand; ca doar speranta moare ultima
N-a fost sa fie si imediat dupa claxon m-a si pocnit...de 2 ori chiar pentru ca aderenta mea mai mare si faptul ca eu eram deja oprit l-a facut sa alunece mai mult decat mine dupa primul impact; poate i-a si sarit putin piciorul de pe frana...n-am idee.
FUN FACT: desi nu resimtisem impactul chiar atat de mare, incercam sa-mi dau seama cum naiba de mi-a zburat grila din fata; ulterior am vazut ca era de fapt grila lui care s-a prelins pe sub masina mea
Lucrurile erau evidente, baiatul cu bun simt asa ca ne-am inteles repede in privinta solutionarii cazului.
3. REZOLVARE: Deoarece la un incident anterior cu o alta masina(
) asigurator m-a intrebat de ce n-am deschis dosar de "Casco cu regres" pentru ca merge mai repede, de data asta am decis sa nu mai stau dupa RCA si sa procedez asa cum mi-a fost recomandat.
A doua zi, pe 22 decembrie am plecat din Bucuresti asa ca programarea pentru constatare am facut-o pentru 4 ianuarie 2021.
Datorita conditiilor legate de pandemie, a durat mai putin de 15 minute toata treaba: s-au verificat actele, s-a pozat masina si mi s-a comunicat ca voi primi pe mail raportul de constatare, pe care l-am si primit aprox 2 ore mai tarziu.
M-am programat pentru reconstatare si demararea procesului de reparatie pe 7 ianuarie la MJD Prestige. A durat aproximativ 1 ora dupa care am plecat, urmand sa fiu anuntat cand se termina ping-pong-ul de mailuri cu asiguratorul si piesele erau disponibile pentru reparatie.
Pe 1 februarie mi s-a comunicat ca pot duce masina la reparat, lucru care s-a si intamplat iar pe 5 februarie, dimineata, am recuperat-o.
S-a schimbat cam tot ce este in spate: haion, bara, scut din pachetul Rugged, un senzor de parcare, un "ochi de pisica", senzorul de inchidere portbagaj si s-a indreptat panoul din spatele barei care era doar putin indoit.
COST REPARATII: aprox. 9300 lei
4. CONCLUZIE: Masina arata exact ca inainte, functioneaza exact ca inainte, ba chiar la suportul de numar mi-au pus si banda dublu-adezivva care a eliminat mult blamatul zdranganit atunci cand se inchide portbagajul.
HAPPY END!