Autor Subiect: Schimbare viteza AT  (Citit de 12365 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Soimu

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #40 : 10.Feb.2018, 11:37:37 a.m. »
@Soimu avand in vedere ca masina este lansata in 2017, cine ti-ar putea da relatii despre fiabilitate, etc...? Hai sa ne gandim mai bine inainte de a intreba !  :-?
  Exact cum a spus si @jupanul1, "sapte vorbe-un ban nu face", drive-testul este baza !

Corecta postarea si chiar m-am gandit mult care-i solutia ca sa nu fac "pionierat" pe banii mei...asftel:

1)Masina este lansata in 2017, dar cert cutia de pe ea (6AT) nu e model nou si cu siguranta este utilizata si pe alte masini de ceva ani buni, si sunt convins ca tot parcul de cutii 6AT au adunat in exploatare milioane de km, si e posibil a gasesc destule feed-back-uri si opinii de la utilizatori...am incercat sa aflu de la cei cu Vitara echipata cu 6AT si chiar aici am gasit cateva probleme, e drept cu motoare diesel; in rest detinatorii par multumiti....daca identific cu precizie modelul cutiei, si aflu ce marci echipeaza, pot cauta la forumurile acelora, daca sunt probleme la cutiile de viteze  6AT comune cu ce ma intereseaza.(la noul Swift 2017, 1.0 6AT)...
Pe scurt eu sunt interesat sa stiu despre fiabilitatea cutiei de viteze, nu a masinii.....care este alta chestiune; n-as vrea sa merg in continuare pe cutia manuala, dar nici sa merg la noroc cu o automata si sa stau stresat sa nu se strice la iesirea din garantie...

2)F.corect chestiunea cu drive-test...daca am trai in Franta, Germania sau UK....dar ziceti-mi si mie ce dealer din RO are la drive test 2017 Suzuki Swift cu cutie AT sau CVT!.....niciunul!....au cateva masini cu cutii manuale pe care le plimba de la unul la altul...ce sa mai spun ca nici macar la vanzare nu au...dar sper ca odata cu reclama agresiva inceputa acum in toata mass-media pt. noul Swift sa inceapa sa aduca, si la vanzare si la drive-test....eu ca sa vad cum  se "simte" o masina de clasa mica cu CVT, am facut drive test cu Toyota Yaris....

3)Inca nu sunt decis intre cutiile 6AT si CVT, de aceea mai astept pareri....si asa am de luptat cu consoarta care se exprima la modul "cutia manuala e sfanta, astea automate se strica si costa sa le repari cat masina...."..chiar daca-i spun eu ca asta era acum 20 ani si chiar daca i-a placut drive-testul cu Yaris CVT...

4)Din ce am citit pe aici, era cat pe ce sa ia cineva un Swift 1.2 cu CVT, dar din motive de lipsa data livrare de la dealer, a virat-o pe "Noul Ignis cel cu suspenii problematice pe spate incursderezolvare"....si la partea de CVT am vazut ca sunt si pe acest forum utilizatori care mai au si alte masini (sau au avut) cu CVT, deci ar putea spune cateva opinii.

Multumesc tuturor care m-ati inteles si-mi raspundeti, ajutandu-ma sa-mi conturez o opinie!

Cu stima!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline Ajax26

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #41 : 10.Feb.2018, 11:46:44 a.m. »
Eu am mers cu cvt - nu de la Suzuki dar tot acelasi principiu si nu pot spune ca m-a dat pe spate. La un mers batranesc asa e ok...merge ca troleibuzul dar motorașul ala de 1.0 cu turbina mi se pare mult mai interesant. Are  mai mult zvac.. trage de jos... eu pe el as merge la un swift.
Cum au spus si colegii trebuie testate sa vezi care ti se potrivește mai bine.
Avand în vedere garantia de 7ani  fiabilitatea nu ar trebui sa te preocupe chiar atat de mult.
La SH da.. O normal aspirata cu CVT ar fi cea mai safe varianta. Nu prea am auzit de CVT-uri bulite.
  • SX4 S-CROSS 1.4 LUXUS AT ALLGRIP
 

Offline Soimu

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #42 : 12.Feb.2018, 04:50:44 p.m. »
Alegerea fiind necesara pt. o masina cat mai mica strict de oras(98%) si pt. sofer de sex feminin, si eu cred ca o aspirata CVT este alegerea potrivita; daca nu esti cocalar cu BMW de 1500 euroi, chiar nu poti face slalom prin Bucuresti pe Stefan cel Mare si Magheru si Calea Victoriei, pret de vreo 6 km la/de la servici la 8:30 si 15:30...deci, intradevar 1.2 Swift aspirat cu CVT ar fi o alegere potrivita....insa nu stiu nimic despre CVT de pe Swift (ce tip, ce model, ce masini mai echipeaza, ce probleme au fost in exploatare) si cum am spus nu vreau sa fac pionierat nepregatit, macar teoretic de posibile probleme!

Cat despre drive test, da, ar fi excelent, dar nu exista Swift CVT in RO nu numai la dealeri pt drive test, dar nici macar la altcineva (posesor)...cred ca inca nu s-a vandut niciunul in tara! In 2018 nu stiu daca vom fi mai mult decat 3-4 cumparatori in RO....pana si consoarta se opune si vrea masina cu cutia manuala :-S
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #43 : 12.Feb.2018, 05:49:55 p.m. »
@Soimu - te felicit anticipat pentru alegerea făcută. Privind ”disponibilitatea” la drive-test, eu zic să insiști la dealeri. Și eu am fost nevoit să aștept mai mult (pierdusem speranța deja) după Vitara S AT. Că nu era decât una în țară pe care o poșteau toți, asta între două ședințe foto și ceva pișcorturi la bloagheri și ”jurnaliști” auto.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #44 : 12.Feb.2018, 07:00:46 p.m. »
Alegerea fiind necesara pt. o masina cat mai mica strict de oras(98%) si pt. sofer de sex feminin, si eu cred ca o aspirata CVT este alegerea potrivita;
       Eu ti-as mai face o sugestie ! Are cam aceeasi echipare, inclusiv CVT si mi s-a parut mai frumoasa. Si poate are si de test.
     Si eu cred ca e mai bine ca alegerea sa fie facuta chiar de sotie, daca tot o va conduce permanent, tu sa fii doar consultant. Daca mergi la "impuse",  pe viitor orice problema se va ivi, tu vei fi vinovat!("- ti-am spus eu !") :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Soimu

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #45 : 12.Feb.2018, 07:47:01 p.m. »
Alegerea fiind necesara pt. o masina cat mai mica strict de oras(98%) si pt. sofer de sex feminin, si eu cred ca o aspirata CVT este alegerea potrivita;
       Eu ti-as mai face o sugestie ! Are cam aceeasi echipare, inclusiv CVT si mi s-a parut mai frumoasa. Si poate are si de test.
     Si eu cred ca e mai bine ca alegerea sa fie facuta chiar de sotie, daca tot o va conduce permanent, tu sa fii doar consultant. Daca mergi la "impuse",  pe viitor orice problema se va ivi, tu vei fi vinovat!("- ti-am spus eu !") :)

Intradevar, sugestia este excelenta, si f. acceptabila d.p.m.d.v...chiar am dus-o (pe consoarta) la un drive test cu Baleno (manual)...a stat in dreapta, nu a vrut sa treaca la volan, ca nu-I place, ca-I prea mare, etc....in sfarsit, nu vrea Baleno si stiu ca orice doamna (aproape!) are retineri, ca sa nu zic altfel, cand e vorba de parcat si mai ales lateral si cand masina nu e f. mica....ea oscileaza intre Ignis si Swift, dar sa fie cu cutie manuala "sa nu se strice", iar eu as vrea orice dar cu cutie automata :P....la un moment dat, anul trecut convenisem la un Celerio(simplu, scurt si bun la pret-de moto!), dar cum nu am reusit sa-l luam(nu am prins tichet Rabla!), am mai pus deoparte diferenta pt. ceva mai scump, si acum de cate ori amintesc de Celerio, zice ca e "ascutitoare"...asa ca ai dreptate, trebuie sa fac efortul sa nu mai "ma bag"....offfff, mai regreta si altcineva perioada aia cand aveam 25 ani si eram holtei? :-S

Ca tot vorbiram de Baleno, personal o gasesc o masina si frumoasa si excelenta la raportul pret/ce ofera, numai buna pt. o tanara familie la inceput de drum...si f. spatioasa!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #46 : 12.Feb.2018, 11:12:51 p.m. »
Topicul acesta este dedicat unei probleme tehnice la cutia de viteze, iar ultimele vreo 20 de postari sunt off topic.
Daca mai este cazul sa continuati discutia despre AT in general, va rog sa va mutati aici:
Despre cutiile automate de pe Suzuki
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline Akydoi

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #47 : 13.Mar.2018, 01:39:52 p.m. »
salut Emil,

da intr-adevar este diesel masina si are 30000km. istoria este lunga rau. dupa aprox 1 an de la achizitie a inceput sa se manifeste. la inceput doar cand masina era calda. apoi si la rece. am fost cu ea de trei ori pana acum in service si de fiecare data am primit vedictul clasic: clientul este nebun :). glumesc . nu a spus nimeni chiar asa dar printre randuri cam asta a fost concluzia. o sa postez aici saptamana viitoare ce si cum mai zic domnii de la service si mai am si cateva istorii interesante pe care pana acum nu am vrut sa le spun pe principiul "poate am avut eu ghinion" stima.

si acum revin cu sfarsitul sper eu istoriei. dupa o saptamana de stat in service si facut teste peste teste s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat ansamblul ambreiaj ( asa au spus cei de acolo asa scriu si eu). dupa alte 10 zile de asteptat piesele am fost din nou in service si au rezolvat problema. acum masina schimba civilizat. in concluzie cu parere de rau pentru colegii de suferinta sa stiti ca am facut o greseala cand am cumparat acest model de masina. sa nu fiu inteles gresit. service-ul s-a comportat super ok dar ce sa ii faci cand materia prima este de proasta calitate. acu doar de bine pentru toti si ne mai auzim.
  • Suzuki Vitara
 

Offline Ash

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #48 : 13.Mar.2018, 03:33:06 p.m. »
In ce service s-a rezolvat problema? sa stiu unde ma duc cand o sa inceapa si a mea sa faca...
  • -
Vitara 1.6 Spirit AllGrip Diesel TCSS
 

Offline ManuP

Re: Schimbare viteza AT
« Răspuns #49 : 13.Mar.2018, 08:15:22 p.m. »
Problema cu smucitul si trepidatiile 1-2 si 2-3 nu este specifica doar TCSS-urilor de la Suzuki.
Am avut aceeasi problema pe Octavia2 cu DSG7 (tot cutie cu dublu ambreiaj - chipurile "maintenance free")- doar ca acea masina luata de noua in 2010 a avut garantie doar 2 ani.
Si la DSG7 a inceput sa se manifeste spre 30000km, aproape de terminarea garantiei. Nu se manifesta dramatic si nici foarte des, dar spre revizia de 4 ani (60000km) a inceput sa faca din ce in ce mai des, motiv pentru care la revizie am fost informat ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj - aproape 1000 euro cu tot cu manopera ca deh, dublu ambreiaj inseamna cate doua din fiecare

Macar la Suzuki ar trebui sa fie in garantie 5 ani daca nu toti cei 7 care se ofera acum - presupunand ca TCSS-ul intra in garantia extinsa.

  • SX4 S-Cross Passion 1.0 5MT AllGrip