1.4T cred ca are cuplu cam mare pentru CVT. Din cate stiu este in Aisin cu convertizor de cuplu, aceeasi ca pe Vitara. Este o cutie care a fost testata mai mult de 10 ani pe diferite modele, nu cred ca are probleme de fiabilitate (eu in doi ani nu am nimic de reprosat)
Iti pot spune din experienta de pe vitara ca imi pare o combinatie reusita si foarte placuta la condus cu raspuns aproape instant (mult mai bun ca la DSG de exemplu)
As putea zice ca merge usor subturat (mai ales dupa ce i-am pus filtru K&N) dar cred ca asa e setarea motorului. Ca idee, turatia medie 1500 rot/min la 90kmh, pe modul Drive schimba in maxim 2200 rot/min. Dar daca vrei motor turat treci in sport si nu mai coboara sub 2000 rot/min.
Service inseamna ca se schimba lichidul din convertizor adica lichidul de frana (ca e acelasi)... pana acum.
Ce-o fi de acum inainte, ramane sa vedem.