@radupuh 1.0 este ok.
1.4 este si mai ok.
Daca ai buget, 1.4 fara discutie.
Daca dupa 1.4 inca mai ai buget, adauga si AT - cutia automata face toti banii si sporeste notabil confortul in absolut toate conditiile de drum si trafic
1.0, cum ziceam mai sus, este OK, dar este un motor care se simte bine de la 2000rpm in sus. La 3000rpm inca este silentios. Si economic
1.0 AllGrip vine la pachet cu cutia manuala in 5 trepte. Este o echipare ok, versatila, dar care nu este de alergat pe autostrada.
La 100km/h ai deja 2500rpm, la 120km/h ai 3000rpm (sau un pic peste), dar inca NU este galagie in habitaclu.
Daca te multumesti cu viteze de croaziera de 120-130 km/h, fara discutie ca 1.0 AllGrip este ok si la drum lung
Daca insa iti place o viteza de croaziera mai mare pe autostrada, ar trebui sa te orientezi catre 1.0 AT - la peste 130km/h deja se simte nevoia treptei a sasea, iar in traficul de Bucuresti cutia automata ofera un plus de confort notabil
In cazul meu, nu se pune problema de regrete.
Am intrat la dealer cu idea de a lua un Baleno si am iesit decis sa iau S-Cross (nop, Vitara nu mi-a placut). Asa ca bugetul meu a trebuit sa se intinda de la aproximativ 12000-13000 spre 16000 de euro. Asa ca 1.4 nici nu a fost luat in calcul.
1.0 AllGrip a castigat in fata lui 1.0 AT din simplul motiv ca am avut 3 masini cu cutie automata, dar cu 4x4 niciuna.
Eu unul sunt multumit de motorizare, motorul trage bine, urca frumos in ture - eu unul schimb pe la 3000rpm - dar, in mod paradoxal, cu niste consumuri excelente.
Dar asta este doar parerea mea, absolut subiectiva, parere de om trecut de varsta la care simti nevoia sa pleci cu scârț de la semafor