Revin si eu dupa achizitia unui SX4 S-Cross, 1.4 benzina, pana la urma am luat varianta de noua, cu dotare spirit, am reusit un discount de 1.200 euro plus si o reducere de pret a scutului(fata si spate). Masina am luat-o de la Radacini -Iuliu Maniu. Am parcurs cam 60 km si prima impresie este foarte buna. Ce mi s-a parut cam dificil pana m-am obisnuit un un pic este intrarea si modificarea in meniul central din cele doua...cum sa le zic...butoane negre(seamana cu 2 potentiometre mai vechi)...
Sper sa reusesc sa o inmatriculez pana pe 22.12 intrucat pe 27 plec cu ea(sper) intr-un drum luung pana in Germania (cam 3.500 km) ocazie cu care sper sa ii fac si rodajul.
Din ce am observat cred ca rotile(sunt cele de iarna oferite de Radacini Yokohama) sunt cam prea umflate - 290 stg fata,297 dr fata,289 stg spate si 299 dr.spate... Maine sper sa ajung la o vulcanizare sa le mai cobor un pic si sa le uniformizeze sper... MAsina a venit cu ultimul upadate de soft, a mers din prima android auto cu samsung-ul meu si waze a pornit fara probleme. O sa ii iau si o anvelopa de rezerva ( am gasit asa ceva sper sa fie ok
https://www.olx.ro/oferta/roata-rezerva-suzuki-sx4-ID88KBn.html#69d7005f8a ) intrucat nu m-as risca sa plec pana in Germania cu kitul de umflare si sa distrug si senzorul. O intrebare ...de nespecialist evident...daca doamne fereste am pana si pun roata de rezerva si apoi ajung in vulcanizare sa repare roata cu pana, nu la fel si ei vor strica senzorul?
O sa incerc sa deschid si un jurnal de bord mai ales dupa drumul din Germania...