Eu folosesc cricul foarfeca de 1T de la Norauto la schimbatul/rotitul rotilor de 3 ani. Primul lucru ce l-am facut a fost sa ung cu vaselina filetul surubului, nu avea deloc, asta ar putea fi un motiv al uzurii premature.
Cel de 2 tone nu are decupajul pentru a intra in suportii de ridicare, daca se merge pe varianta asta se poate practica decupajul cu cu un flex.
Intotdeauna tin cont ca s-ar putea sa cedeze si inainte de a scoate roata sprijin pe bucati de lemn partea ridicata (sub bascula fata si sub paharul arcului spate), practica de siguranta, nu neaparat din cauza ca e cricul prost, si un cric bun poate avea o zi proasta; imi amintesc acum ceva timp a cedat in cric si a strivit pe cel ce se bagase sub masina.
Nu recomand cricurile hidraulice, pe langa faptul ca sunt destul de grele, cele ieftine cel putin au obiceiul de a curge cand sunt transportate la orizontala.