Probabil ca nu "huruie" este termenul corect(apa nu huruie), de fapt "galgaie", un zgomot facut de apa datorita presiunii/vitezei gazelor eliminate. Cantitatea mare de apa e posibil sa se fii format si datorita drumurilor scurte facute cu masina, toba nu s-a incalzit suficient cat sa evapore apa, ci doar cat sa creeze un condens bogat. Cu totii am vazut dimineata cum se arunca apa pe teava tobei la colegii de trafic.
Iar tobe de inox nu face niciun producator, ele se fac din tabla tratata(acoperita) chimic si intra la categoria "consumabile" precum placute de frana, etc. Tobe din inox se fac doar la comanda, si costa f.mult, pt. ca implica site tot din inox, sudura cu electrod de inox(nu cred ca se poate cu sudura prin puncte). Probabil ca o iesire la munte ar rezolva problema.(fara gluma!). Ar fii mult timp motorul pornit, ar exista si rampe care sa faciliteze eliminarea apei.