Autor Subiect: New Vitara vs...  (Citit de 33381 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline badmania98

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #300 : 26.Sep.2020, 10:55:30 p.m. »
@rexkrokiDAU: Șterge fără milă. Inclusiv postul ăsta.

LE: Mi-am raportat ultimele 3 postări (inclusiv aceasta) cu rugămintea de a fi șterse. Mulțumesc.
« Ultima Modificare: 26.Sep.2020, 11:10:59 p.m. de badmania98 »
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #301 : 26.Sep.2020, 11:00:00 p.m. »
Daca vrei sa compari niva cu ceva ala e jimny nu vitara
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #302 : 26.Sep.2020, 11:01:15 p.m. »
Ai dreptate.
Acuma ma uitam, oamenii chiar par corecti, au si preturi la piese pe pagina importatorului.
Poti sa-ti faci un calcul pe termen lung pe ce arunci banii.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline rexkrokiDAU

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #303 : 26.Sep.2020, 11:02:52 p.m. »
Nu intru pe forum cu intenția să șterg posturi, ci cu speranța să citesc lucruri interesante.

Offline enicky

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #304 : 27.Sep.2020, 03:57:57 p.m. »
Nu intru pe forum cu intenția să șterg posturi, ci cu speranța să citesc lucruri interesante.
  Cu riscul de a fi sanctionat(si acum chiar nu m-ar deranja!!!) am subliniat afirmatia de mai sus, intru-cat mi s-a parut a fi chiar definitorie pentru postarile si prezenta noastra aici !! 
   
  Legat de subiect, am un punct de vedere usor diferit, obtinut practic, dupa drive-test facut cu diferite modele : este drept ca producatorii ne ofera "n" solutii si categorii auto, evidentiate la prima vedere prin diferentele de pret si prin marimea/gabaritul produsului oferit !
   Apoi cand ne decidem asupra unui "gabarit" auto(ptr. familie cu 2,3,4,5 pers.) incepem sa cautam modelul/marca dupa  buget, afinitati, si ...dotari !
   La ce masini detinem cei de pe forum, se pare ca ne situam in zona de buget intre 12-25k euro. Ma rog, suma se poate modifica cu + in partea superioara, dar sa vedem ce primim de acel "+".
   Daca incep cu Octombrie 2019, cand m-am gandit prima data la o aIIa masina, pot spune ca am facut drive-test cu Ignis, apoi si Jimny, cu ASX(automat), Tucson(automat), Karoq(automat2wd) Sportage(automat), Mokka(2018/24000km), CX5(automat), Qashqai si ultima a  fost SX4 S-Cross.
  As fi putut sa scriu aici impresii la Ce masini am mai condus, dar am renuntat, (mai ales c-as fi crescut si media postarilor zilnice)..., dar ca impresie generala pot spune ca cele din categoria superioara de pret raportate la cel din urma testat si in final achizitionat, adica S-Cross-ul, meritau atentia doar daca as fi avut o familie mai numeroasa si deci aveam nevoie de spatiu/portbagaj mai mare si m-ar fi interesat in mod special anumite dotari gen line-asist, avertizare unghi mort, etc.
  In rest confortul era foarte apropiat intre ele, insonorizare specifica fiecareia, consum dupa capacitatea motorului dar si taxe(impozite, asigurari, revizii) specifice motorizarii repective, deci mai mari sau mici.
  N-am ramas cu ideea ca Tucson sau Qashqai ar fi mai confortabile ca S-cross, dar consumul si taxele erau clar mai mari la primele doua.
  Toate marcile citate au fost 4x4(exceptand Skoda), dar evident testate pe asfalt, deci n-am putut verifica cat de bun este sistemul de tractiune integrala la niciuna.
  Situatia s-a schimbat in momentul cand chiar inainte de pandemie am avut ocazia sa merg vreo 30km cu un X6 si spun sa merg pentru ca am stat in dreapta(chiar daca propietarul m-a invitat s-o conduc) dintre care o parte din drum pe un camp arat si inghetat : aici chiar pot spune ca intre X6 si marcile citate mai sus este o comparatie de mere cu pere, sau mere cu ananas, daca vreti ! :)
  In rest, fiecare masina este fabricata pentru un anumit segment de clienti, dar toate au 4x4, toate au o garda la sol superioara, toate au motoare pana in 2000cm3, unele cu gabarit mai mare, prin care propietarul arata ca este mai potent sau are familie numeroasa, sau cu mai multe sisteme electronice, mai mult sau mai putin utile !!
  Din modelele testate, mai aparte ar mai fi fost Hyundai-ul care se mandreste garantia sa unica, in rest, daca vrem sa facem cu adevarat o diferenta puternic vizibila prin confort sporit, motorizari superioare, atunci trebuie sa ne uitam la modele care se vand cam de la 50k e+ si evident la marci premium.
  Cineva spunea de Lada Niva, da, dar stii de ce o cumperi, sa mergi in afara asfaltului (vanatoare,pescuit)preponderent, deci asta nu inseamna ca este mai proasta decat CX5, dimpotriva.
  Cineva are casa in varful unui deal, isi ia Vitara allgripp mai ieftina decat Karoq, dar mai utila ca acesta.
  Altul este pasionat off road, isi cumpara Jimny in care mai baga(daca vrea) 10-15k e,  dar care este mai bun decat Tucson, sau Qashqai..., deci pana la nivelul premium, fiecare are partile ei bune si mai putin bune raportate la dorintele clientului/propietarului, iar comparatiile/discutiile ar continua la infinit daca nu luam in calcul si aspectul asta: ce dorim sa facem cu masina!
   Parerea asta(personala) mi-am format-o eu, dupa ce am testat mai multe modele cu preturi pana in 35k euro si dupa o analiza temeinica a costurilor de achizitie, intretinere ulterioara si a ceea ce primeam in schimb, m-am oprit la ce am luat.
   
« Ultima Modificare: 27.Sep.2020, 04:10:46 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Don Napoleon, Bobi, Flint Beastmood

Offline Flint Beastmood

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #305 : 27.Sep.2020, 09:02:24 p.m. »
 Domnilor fondatori/moderatori, conform regulamentului clubului trebuie sa ramanem in clasele definite de producători atunci cand comparam?

  Pana ma lămuriți, mea culpa dar consider ca definirea claselor de catre producători este mai degrabă in avantajul lor, ca sa aibă ținte clare de marketing. In reprezentantele vizitate  nu am intrat spunând "Vreau submarin clasa Akula, sa nu-mi dai clasa Typhoon", ci am purtat discuțiile în baza unor criterii (sa aibă elice 4x4, torpile cu led, periscop incalzit electric).
  Spre exemplu, ținând cont doar de ceea ce vreau si ce imi place, am luat în considerare inclusiv Niva, pentru designul retro și simplitatea electrica si mecanica, însă a fost eliminată de pe lista din cauza siguranței precare in caz de accident și a confortului redus la drum lung; kodiaq, ca e mare; Toyota Land Cruiser 70, ca e un old-school pe care il poti cumpăra nou.
   Poate aceste comparații trans-clase i-ar ajuta și pe alții care sunt in faza de cercetare a pieței.
   
  Daca am calcat strâmb, repet: mea culpa și sunt mucles la acest subiect.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #306 : 27.Sep.2020, 10:00:51 p.m. »
Niva nici n-are nevoie de 5 stele NCAP, e destinata coclaurilor, putin probabil sa calci vreun pieton ori sa intri frontal în altceva decât vreun urs.

Si ca tot comparam Vitara cu alte modele, ce parere aveti despre Renault Arkana?
O alta masina "exotica" prin prisma uzinei aleasa de producator, pare în aceeasi gama de pret/caracteristici cu Vitara.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ntire2000

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #307 : 28.Sep.2020, 09:13:44 p.m. »
O alta concurenta a modelului de top al Vitarei.
DS3 Crossback, cu preturi de la 26k de euro.
Oferta cu specificatiile e destul de stufoasa si cam neclara, dupa 3 minute de studiu înca nu m-am dumirit complet.

PS: recunosc ca am vazut masina în serialul Vlad de pe ProTv, nu mai vazusem sigla si eram contrariat.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline adir

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #308 : 26.Nov.2023, 01:04:59 p.m. »
Am un SX4 din 2009. Varianta 4x4, 107 cai.
Ma gandesc sa-i fac 'upgrade' la un Vitara mild hybrid, eventual cu schimbator automat.

A trecut careva de la SX4 la Vitara?
As dori sa stiu la ce sa ma astept de la cineva care a avut ocazia sa conduca ambele masini.
E diferenta suficient de mare ca sa merite schimbarea?
  • SX4
 

Online NicNic

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #309 : 26.Nov.2023, 03:50:43 p.m. »
Diferenta importanta va fi la motorizare.
De la motor aspirat pentru SX4 (1,6), la Vitara cu motor turbo mild-hibrid (1,4) sau cu un aspirat ajutat electric, adica strong-hibrid (1,5).
Parerea mea este ca cel turbo (de 1,4) este cel mai placut, pentru elasticitatea motorului (cuplul mare incepand de la turatii relativ joase).

Despre caroserie, nu cred ca se va simti la fel de mult diferenta. Nici dpdv dimensiuni, nici dpdv confort.
Dar totusi Vitara este peste SX4 la ambele aspecte.

Apoi, toate noile dotari de siguranta si confort, vor face experienta mult mai placuta.
Discutam totusi de 14 ani de posibila difefenta tehnologica in echipare ....

Si, sa nu uitam: masina mai noua, probabilitatea de a avea probleme tehnice este mai scazuta. Deci inca un avantaj.

Am avut si eu aceasta dilema, SX4 (Navi 2012, adica SUVI al meu) sau S-Cross (mild-hibrid, deci 1,4).
La final, decizia mea de schimbare a fost influentata de pretul prea mare cerut de masina noua.
Asa ca, in banii de S-Cross nou, mi-am luat o masina de 5 ani vechime, insa din alta clasa, mai mare putin si ceva mai dotata.

Spor si bafta la alegere!
« Ultima Modificare: 26.Nov.2023, 04:12:20 p.m. de NicNic »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 
The following users thanked this post: adir