Autor Subiect: New Vitara vs...  (Citit de 33377 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #270 : 07.Mar.2020, 05:50:04 p.m. »
Toate masinile se scumpesc - deh, noile norme impuse vin si cu costuri...
   De fapt, toate masinile se scumpesc, chiar daca n-ar exista norme impuse, asta trebuie s-o recunoastem !!
 Orice model nou, vine cu ceva ...nou si orice face-lift este mai scump decat modelul de baza.
Politica Suzuki a fost simpla : au lansat un model in 3 variante de echipare(cel putin in RO), la pret fara concurenta, model care s-a raspandit rapid si cu review-uri bune, apoi face lift si hibrid la preturi "normale", dar neatractive.
   Intr-adevar Duster si Tivoli sunt doua exemple bune si se mai poate adauga Korando si ASX, la ultimile doua chiar daca dai o mie-doua in plus, dar iei mult mai multa "masina". Adica mai mari, mai confortabile, portbagaje mai incapatoare, plastice mai bune.
  Daca acum 4 ani Suzuki n-avea concurenta, acum cam are. La 14300(cu rabla) cool, 4x4, n-avea rival.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #271 : 14.Mar.2020, 03:17:15 p.m. »
   Cativa din concurentii Vitarei :
 Mitsubishi Eclipse
  Mitsubishi ASX
  Cu cel din urma, dupa cum am mai spus, am facut drive test si din pacate, este mult peste Vitara mea cel putin la confort si spatiu, atat in cabina cat si in portbagaj. Un mare plus cutia automata !
  Mai este KORANDO, al carui drive test l-am urmarit azi pe super speed si ca de obicei am fost dezamagit, nu de masina ci de realizator. O prezentare chiar de amator... pacat.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Bobi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #272 : 14.Mar.2020, 03:36:33 p.m. »
Am testat-o si eu, NU este peste Vitara hybrid Spirit, nu mai spun ca e puturoasa la demaraj, cutia automata CVT e o gluma proasta, daca vrei demaraj uita de el, zici ca are 150 magari nu cai putere.
Si inca o chestie ff importanta, modelul care se aseamana la dotari cu Vitara Spirit este INTENSE care costa 24145 euro, unde mai pui ca nu este hybrid si nici nu se preteaza pentru rabla, deci......

De consum nu mai discut ca sigur este dublu fata de 1.4 hybrid.

Si cu Korando am facut TD, ei asta la confort depaseste Vitara si ASX, dar iarasi cutia automata cu convertizor avea lag si e ff puturoasa, cu pedala la fund abia simti ca accelereaza, oricum e masina de masina, interiorul e colosal, pacat de motor ca e facut in India, ca si asta consuma in draci si normal nu se califica la rabla.
Varianta testata de mine costa 28.000 euro.
 

Offline enicky

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #273 : 14.Mar.2020, 05:44:48 p.m. »
    Este adevarat ca M Asx este mai lenes ca Vitara, n-am folosit padelele(si poate nici tu) ca sa vad ce poate, dar ca si confort/spatiu ai mai multa masina la aceeasi bani.
Si atentie la pret, inca din vara au o reducere, adica cea de 28 e 24 si cea de 24 e vreo 21 deci pretul este mai mult decat ok. De altfel se vede si in anunturi.
    Tot la 24 a luat un coleg un Outlander, nu cel varf, dar e ditamai "fierul" cu un porbagaj imens.
Iar cutia este un cvt, cea mai fiabila din cate stiu. Dar ai un aspirat de 2000, printre ultimile motoare fara turbo, un motor testat mai bine de 10 ani.
Cat despre varianta hybrid, nu ma atrage, poate doar daca as cunoaste-o mai bine, dar oricum are are un device in plus si eventuale posibile probleme..., sau schimbul bateriilor.
   Consumul nu-l poti verifica la un drive-test, decat daca ai masina cateva zile, fiecare avand stilul lui de condus...
    Acum depinde de fiecare ce-si doreste de la o masina, fiabilitate si confort sau dotari f.multe+turbo.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Bobi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #274 : 14.Mar.2020, 07:09:58 p.m. »
Nu trebuie sa-ti faci probleme pentru baterie, garantia la ea este de 8 ani (asa mi-a spus dealer-ul) si totusi dupa aceea la cat de mica este (ca putere) nu o sa coste mai mult de 1000 euro, spun asta pentru ca o baterie de bicicleta electrica mai potenta are baterie tot la 48V Li-Ion si costa 350 euro, asa ca asta e ultima problema.

Dar crede-ma ca mild-hibridul asta face toti banii, functia start-stop ISG este atat de silentioasa ca zici ca ai masina electrica (probabil la masinile non hibrid pornirea se face cu demaror-electromotor si de aici zgomot si  smucire masina) in plus pana la 16 km/h motorul termic este ajutat de cel electric, ai cuplu mai mare si plecare ff lina.
 

Offline enicky

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #275 : 14.Mar.2020, 07:57:39 p.m. »
   Dar crede-ma ca mild-hibridul asta face toti banii, functia start-stop ISG este atat de silentioasa ca zici ca ai masina electrica (probabil la masinile non hibrid pornirea se face cu demaror-electromotor si de aici zgomot si  smucire masina) in plus pana la 16 km/h motorul termic este ajutat de cel electric, ai cuplu mai mare si plecare ff lina.
   Sincer, nu prea stiu cu ce se mananca m-h-ul asta, singura "electrica" cu care am mers a fost phev-ul de al Mitsu, care pleaca usor la ridicarea piciorului de pe frana.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #276 : 14.Mar.2020, 09:13:58 p.m. »
Da' parca era "câh" mild-hybridu', @Bobi ...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Bobi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #277 : 14.Mar.2020, 09:25:53 p.m. »
Nu ai inteles nimic sau te faci ca nu ai inteles.
Mild hibrid e o abureala fata de hibrid autentic, asta am zis si asta sustin.
Mild hibrid pe 12V e la limita utilizarii, adica doar pentru pornire si mic ajutor la acceleratii.
Mild hibrid pe 48V e ceva mai util, pe langa pornire si ajutor la acceleratii sustine si motorul termic pana la viteza de 16 km pe ora, in plus la oprirea motorului termic, toate accesoriile sunt sustinute de motorul electric atat timp cat acumulatorul Li-Ion ii permite.
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #278 : 14.Mar.2020, 10:18:47 p.m. »
Lucram doar cu faptele - de la detractor vehement cum erai, acum vad ca esti entuziasmat...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Bobi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #279 : 14.Mar.2020, 10:47:43 p.m. »
Tot ce am spus atunci a fost pentru mild hibrid pe 12V.
Nu alegeam acest Vitara, dar dealerul mi-a spus ca este cea mai dotata masina Suzuki, este mai dotata si decat SX4 S-cross hibrid la acelasi nivel de echipare (Spirit) si da, asa este.
Vitara hybrid are in plus fata de SX4 in aceeasi varianta de echipare Spirit, urmatoarele;
Tapiterie piele
Avertizare unghi mort.
Avertizare indicatoare rutiere.
Avertizare trafic din spate.
Avertizare rulare oscilanta.
Sistem de mentinere pe banda.
Avertizare depasire banda.
Faruri tip multi reflector.


Da sunt foarte multumit ca am ales acest Vitara hibrid.
« Ultima Modificare: 14.Mar.2020, 11:00:03 p.m. de Bobi »