Autor Subiect: New Vitara vs...  (Citit de 33395 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: New Vitara vs...
« Răspuns #190 : 03.Feb.2019, 03:38:37 p.m. »
Cred ca Skoda Continental WinterContact TS 860S  pentru ca Skoda Continental WinterContact TS 860 are cu totul alt profil!

Profilul de aici nu se potriveste cu cel din test:

https://www.continental-tires.com/car/tires/wintercontact-ts-860s
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #191 : 03.Feb.2019, 03:41:27 p.m. »
 Daca tot vorbim de electronica proasta, imi povestea un amic ca nu putea sa urce niste serpentine, cu un peugeot cu tractiune integrala. Erau 3 degete de zapada si nu era polei. A acos esp-ul dar tot dansa stanga dreapta. Masina inchiriata de la sixt avea roti de iarna.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: New Vitara vs...
« Răspuns #192 : 03.Feb.2019, 03:43:57 p.m. »
Cred ca modul Lock lipseste de la toate crosoverele care nu sunt facute sa iasa de pe sosea (adica toate pacalelelie gen Captur, lider de vanzari la  crossover)...Producatorii pacalesc oamenii cu  masini care nu sunt ce li ce spune ca ar fi...
Eu vad ca Karoq este un vehicul de media, propaganda sau ce vreti dar Vitara este mai cinstita ca crossover sau small-SUV, cum o mai fi categorisita.
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #193 : 03.Feb.2019, 03:44:57 p.m. »
Captur nu are tractiune integrala, e un sandero mai bine finisat.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Costique

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #194 : 03.Feb.2019, 05:42:16 p.m. »
Karoq-ul e in modul 4x4 normal (auto). Se vede cum rotile din spate pornesc doar dupa un anumit timp, cand intervine electronica.
Vitara pare sa fie in 4x4 lock. Se vede cum rotile din spate pornesc instantaneu.

In plus, intre cele doua masini e si o diferenta semnificativa de greutate, care la pornirea la deal pe zapada, conteaza. La un Google mic:
- Vitara 1.6i  4x4 - kerb weight: 1160 kg
- Vitara 1.4T 4x4 - kerb weight: 1235 kg
- Karoq 1.5T 2x4 - kerb weight: 1378 kg
N-am gasit din prima informatii clare despre greutate Karoq 4x4, insa avand in vedere cat cantareste cel 2x4... probabil e pe undeva pe la 1400+.
Karoq 1.5 tsi cu 4x4 bifeaza chiar 1.5tone...

Personal, nu cred ca diferenta provine din anvelope (inclin sa cred ca sunt similare ca performante), ci - asa cum spune si Leutz - din faptul ca Suzuki porneste din start cu 4x4, pe cand Skoda trebuie sa se prinda ca are nevoie de 4x4 (pierde momentum). Daca adaugam si diferenta in greutate a Skodei (poate si o diferenta a rotilor - daca sunt pe 18" si ele au nevoie de mai mult cuplu pentru a fi puse in miscare), rezultatul cam asta este...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Lerua07

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #195 : 03.Feb.2019, 06:09:58 p.m. »
In categoria crossover Vitara este net superioara la tractiunea 4x4, iar masinile europene sunt superioare la calitatea finisajelor din interior.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: Florin25

Offline enicky

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #196 : 03.Feb.2019, 10:40:10 p.m. »
   Pana la urma, nu le  poti avea pe toate : confort, spatiu, latime de 2m...daca se dorea, se folosea alt sistem de tractiune integrala. Nu e prima pe care o devanseaza Vitara !
 La un Google mic:
- Vitara 1.6i  4x4 - kerb weight: 1160 kg
1235 la mine in talon.
Dar greutatea are si "calitati" si "defecte".
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #197 : 08.Feb.2019, 08:18:14 a.m. »
Au aparut si preturile la T-Cross - un Passion 1.0 2wd la 15,700Euro vs un Life 1.0 115cp la 17,000Euro...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #198 : 08.Feb.2019, 02:44:06 p.m. »
din ce am observat eu , la vitara , la un moment dat, fug rotile din fata catre dreapta destul de mult si atunci iese din "problema" , pana atunci si ea patineaza fix la fel. La karoq , rotile raman drepte tot timpul.
Genul asta de comportament l-am intalnit si eu la vitara, cand sunt rotile intr-o situatie de genul acela, volanul fuge destul de mult stanga sau dreapta, pot pune pe seama servo directiei care este destul de moale, si da, atunci iese din impas. 
Nu sunt expert sau ceva, este doar o diferenta pe care am sesizat-o.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: New Vitara vs...
« Răspuns #199 : 13.Oct.2019, 05:58:19 p.m. »
O comparație interesanta cu Audi Q2 Quattro...
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008