Autor Subiect: New Vitara vs...  (Citit de 33393 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #150 : 04.Ian.2019, 07:10:35 p.m. »
Ce ati alege intre:
- Suzuki Vitara full la 24000 Euro (pret de lista), 1.4 benzina turbo 140 CP AT 4x4
- Mazda CX-3 full la 27300 Euro (pret de lista), 2.0 benzina aspirat 150 CP AT 4X4
- Subaru XV aproape full (fara trapa si fara piele, pt. ca nu-mi plac) la 28000 Euro (pret cu discount), 2.0 benzina aspirat 156 CP CVT 4X4
?
Numitorul comun e sa fie masina pe benzina, 4x4, cutie automata, cat mai dotata, cat mai compacta, sa se descurce bine pe drumuri mai putin bune, pe zapada, prin sleaurile dintre blocuri si cam pana in 30k Euro (ca sa nu ma duca gandul la altceva).
La XV ma incanta sistemul de tractiune integrala si garda la sol de 22 cm. Alte idei ?

Offline SPIRIDUSHU

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #151 : 04.Ian.2019, 07:14:46 p.m. »
eu as alege benzina turbo :)
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: New Vitara vs...
« Răspuns #152 : 04.Ian.2019, 08:26:00 p.m. »
Mazda...........da clasa la materie de motoare, motorul aspirat intretinere mai usoara. Cel turbo costisitor la intretinere si la utilizare
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline f.cristi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #153 : 04.Ian.2019, 08:32:06 p.m. »
Si aspiratul boxer de la Subaru ? Si sistemul de tractiune AWD ?

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #154 : 04.Ian.2019, 09:08:42 p.m. »
Eu ti-am zis de acu' ceva vreme...

Tie ti-au mai trebuit 3 luni sa ajungi la aceasta concluzie...

Parerea mea e ca intre Suzuki (Ignis/Jimny/whatever) si Jeep (Wrangler/Renegade) e suficient spatiu de manevra (si ca pret, si ca polivalenta)... Nu mai gasesc acum postarea, dar am facut recomandarea - Subaru XV:
- motor benzina aspirat - boxer 2.0 modern - checked;
- sistem 4x4 capabil - tractiune integrala permanenta cu X-Mode - checked;
- garda la sol de Duster/Renegade Trailhawk -  22cm - checked;
- transmisie automata - CVT cu setari rezonabile - checked;
- greutate acceptabila -  1600kg - checked;
- echilibrata - impartire a maselor 50/50 - checked;
- 5 stele EuroNCAP pe noua metodologie - checked;
- dimensiuni compacte pentru utilizare urbana - checked;
- comportament OK si pe asfalt - checked;
- dotari suficiente pentru amatorii de gadgeturi - checked;
- posibilitati de modificari - CHECKED.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Imi pare doar rau de aia de pe forumul Subaru care mi s-au parut oameni faini...

LE: sau mai poti astepta sa vezi cu ce vine Dacia-Renault-Nissan (Duster-Kadjar-Qashqai) in combinatia 1.3tce+4x4...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 04.Ian.2019, 09:20:49 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #155 : 04.Ian.2019, 09:39:59 p.m. »
Pai ce, te-am contrazis eu ?
De Subaru nu aveam foarte mari dubii de ce poate. Cu cutia CVT nu prea ma impac eu.  Cu XV-ul am stat in dubii si acum vreo 7-8 ani (cand s-a lansat XV-ul), dar si atunci, la fel ca si acum (sau poate si mai rau) reprezentarea acestei marci in Ro e dezastruoasa. Reteaua Subaru in Ro e compusa din, nici nu stiu cum sa le spun, 7 reprezentante din care 3 nu stiu pe ce lume sunt: despre Timisoara n-am gasit nimic, la Sibiu nu raspund/nu merg telefoanele, mail-ul, iar la Tg.Mures cica asigura doar service-ul.
Intre timp m-am mai documentat, am mai studiat. Grupul FCA, cu toate ca are vanzari dezastruoase in Europa, tine coada sus la preturi si vinde Jeep-ul la preturi de premium.
Plus ca ce apare nou prin Europa apare dupa 100 de ani in Romania (daca apare sau daca se ofera toate variantele).
De-abia a aparut (la ofertare) RAV4 2019 in Ro, dupa vreo 9 luni de la lansare. Il asteptam cu interes dar motorizarile si lipsa unei optiuni carora multora poate li s-ar parea comica, respectiv lipsa AA (desi prin toamna se trambita ca Toyota a semnat un parteneriat cu Google) la o masina de productie 2019 si 40k Euro m-au dezamagit.
Despre Forester 2019 dealerii doar spera ca va aparea in Ro in toamna asta, desi el s-a lansat pe alte piete de aproape un an.

Ce-ai vrut sa spui cu penultima fraza, ca poate imi fac eu idei preconcepute ?

Offline f.cristi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #156 : 04.Ian.2019, 10:15:58 p.m. »
sau mai poti astepta sa vezi cu ce vine Dacia-Renault-Nissan (Duster-Kadjar-Qashqai) in combinatia 1.3tce+4x4...
Mai pot astepta (pt. ca nu ma grabeste nimic) si nu mai pot astepta (pt. ca incep sa nu mai am rabdare).
Qashqai e flebetea mea; de-abia l-am vandut anul trecut. Au reusit cu chiu cu vai sa implementeze la noua generatie o combinatie de CVT cu 4x4 si cu motor diesel (1.7 150 CP) si, mare realizare pt. Nissan, AA (ceea ce Toyota n-a reusit nici pana azi). Dar cu prigoana asta a dieselului nu mai vreau diesel. Qashqai 1.3 TCe deja a aparut in Ro, are si DCT dar nu are 4x4. Eu am experiente foarte placute cu 1.2 TCe in combinatie cu cutie EDC (pe un Captur) asa ca nu cred ca 1.3 e mai prejos. Nu consumul e punctul lui forte dar trage bine.
Nu (mai) am nici repulsie la Duster; chiar mi se pare ok. Din presa insa parca am citit ca nu va fi aceasta tripla combinatie (1.3+AT+4WD); ar fi o superlovitura data de Dacia daca ar exista asa ceva.
Si nici Kadjar-ul nu-mi displace, ba dimpotriva.

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #157 : 04.Ian.2019, 11:49:46 p.m. »
Vezi ca 2.0 boxer de pe subaru e cam insetat in trafic urban, fata de vitara mai pune vreo 3 litri cel putin
(Are o prietena)
In rest masina e de nota 10 (numai pe motorizarea asta).
In bugetul acela mai e toyota chr care are un design mai sf.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #158 : 05.Ian.2019, 12:01:58 a.m. »
Viitoarea masina se vrea a fi noua masina de naveta (extraurbana) a sotiei si, probabil, in acelasi timp, masina de concedii. Naveta in oras eu fac mult mai mult; d-aia am luat Ignis-ul. As vrea sa impusc doi iepuri dintr-un foc: masina sa fie suficient de compacta pt. a fi manevrata cu usurinta de sotie si suficient de incapatoare pt. concedii de 3-maxim 4 persoane, ocazional. Altfel, daca as merge pe un Ignis automat (daca exista pana la urma) sau un Jimny automat, s-ar mai cere inca o masina pt. deplasarile lungi.
Astept cu mare interes noul Forester 2019 (desi lucrurile se misca foarte foarte greu). Noul RAV4 2019 m-a cam dezamagit.

LE: CH-R-ul si CX-3-ul sunt superbe; le admir de fiecare data pe strada. Dar garda la sol de 155-160 mm mi se pare cam mica, ambele sunt cam inghesuite la interior (la CH-R ai o senzatie de claustrofobie in spate pt. ca are geamurile mici si inalt situate) iar ce ofera CH-R-ul ca motorizari la banii aia sunt cam slabute.
« Ultima Modificare: 05.Ian.2019, 12:13:48 a.m. de f.cristi »
 

Offline FlorinSuzuki

Re: New Vitara vs...
« Răspuns #159 : 05.Ian.2019, 12:19:45 a.m. »
Aceiasi dilema am avut si eu si am ales Vitara Facelift 4x4 AT. Nu m-au incantat nici Mazda, Honda sau Subaru prea tare. Mi-a placut Karoq dar nu are nici acum benzina 4x4 si la fel si Duster, Kadjar sau Qashqai. Alegerea a fost practica, pe urmatoarele criterii: Dotari, pret, motorizare, portbagaj, consum, costuri service. Suzuki a castigat detasat ...
  • Suzuki Vitara Facelift 1.4 Luxus AT AllGrip Solar Yellow / Black