pai asta zic - nu e vb de briz brizuri - punctele de rugina sunt la suprafata - deci e vb de o substanta care a atacat cromul de la exterior - vina solutiilor folosite pe sosele iarna - aici suzuki chiar nu are vina zic eu
Punctul de rugina din imagine este situat pe muchia ornamentului. Posibil sa fie rezultatul unei"preluari" a unei usi deschise "generos" in parcare de alt sofer. Daca insa sunt mai multe puncte de rugina pe ornament in zone diferite, atunci rationamentul nu este corect.
Referitor la posibilitatea ca punctele de rugina ar fi rezultatul actiunii solutiilor antiinghet sau a detergentul de la spalatorie, consider ca este foarte putin probabil, datorita faptului ca iarna trecuta a avut foarte putine episoade si deci expunere foarte redusa a masinii la solutiile antiinghet. In privinta detergentului de la spalatorie, acesta nu ar fi putut ataca suprafata in cele circa 30-40 spalari (presupun ca in cele 10 luni masina nu a fost spalata mai mult de 4 ori pe luna) cu atat mai mult cu cat detergentul este eliminat cu apa sub presiune de cel putin doua ori urmat de stergere cu laveta. Daca insa actiunea foarte redusa ca aplicare dar si ca perioada a acestor factori incriminati (solutii inghet /detergent spalatorie) ar fi putut genera aparitia asa rapid a punctelor de rugina, atunci situatia nu este deloc roza.