0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
solutie deja testata de mine pe termen lung
Citat din: bgd din 02.Iul.2018, 09:09:54 p.m.Plangeri la OPC/actiunea in instanta impotriva Suzuki nu pot avea succes decat in situatia in care mai multi proprietari se organizeaza pentru un proces colectiv. Altfel e foarte greu de obtinut orice, pe cont propriu la fel, si nu ne ramane decat sa acceptam si sa reparam masinile folosind fie casco, fie plata directa.In orice situatie, alegerea e foarte grea pentru ca dupa reparatie e doar o chestiune de timp sau noroc pana cand apare o noua ciupitura. Eu cel mai probabil voi folosi casco pentru ca nu as vrea sa platesc din propriul buzunar ca mai apoi sa apara un semn identic pe capota. Doar ca situatiile de genul asta ar trebui reparate pe garantie, e absurd sa ne punem astfel de probleme la o masina cumparata de 2 luni abia iesita din rodaj.La OPC nu trebuie sa se organizeze nimeni. Trimiti copii dupa documentele de vanzare cumparare, dupa garantia masinii si poze cu vopseaua sarita, apoi astepti ca OPC-ul sa-si faca treaba. Daca se strang cateva persoane care reclama aceiasi problema, eu am inteles ca il obliga pe producator sa recheme autoturismele in service si sa rezolve problema. Trimis de pe Xiaomi Note 4
Plangeri la OPC/actiunea in instanta impotriva Suzuki nu pot avea succes decat in situatia in care mai multi proprietari se organizeaza pentru un proces colectiv. Altfel e foarte greu de obtinut orice, pe cont propriu la fel, si nu ne ramane decat sa acceptam si sa reparam masinile folosind fie casco, fie plata directa.In orice situatie, alegerea e foarte grea pentru ca dupa reparatie e doar o chestiune de timp sau noroc pana cand apare o noua ciupitura. Eu cel mai probabil voi folosi casco pentru ca nu as vrea sa platesc din propriul buzunar ca mai apoi sa apara un semn identic pe capota. Doar ca situatiile de genul asta ar trebui reparate pe garantie, e absurd sa ne punem astfel de probleme la o masina cumparata de 2 luni abia iesita din rodaj.
Revenind la problema cu vopseaua, as spune ca revopsirea nu e tocmai o solutie pe termen lung, cum a zis colegul hippo, pentru ca o poti revopsi si mai apoi sa-ti apara alte ciupituri care sa duca rapid la rugina. As zice ca poate colantarea sa fie mai de termen lung, dar am o alta intrebare: in caz de accident care duce la deteriorarea autocolantului, cum se face despagubirea? Cine plateste pentru schimbarea autocolantului?
Daca nu e prins in polita casco ca item separat....NU se despagubeste....
Pot sa iti raspund eu, am intrebat la brokerul la care am facut Casco si mi-a spus ca pot adauga ca imbunatatire autocolant la fel ca si altele de ex alarma. In acest caz se va inlocui elementul si monta autocolantul. Operatia se poate face si ulterior incheierii politei Casco cu inspectarea vizuala a operatiei (fotografii).
[Citat din: croco din 03.Iul.2018, 10:02:54 a.m.Pot sa iti raspund eu, am intrebat la brokerul la care am facut Casco si mi-a spus ca pot adauga ca imbunatatire autocolant la fel ca si altele de ex alarma. In acest caz se va inlocui elementul si monta autocolantul. Operatia se poate face si ulterior incheierii politei Casco cu inspectarea vizuala a operatiei (fotografii).Asta e bine de stiut, incep sa fiu din ce in ce mai atras de colantare dupa ce rezolv cu ciupitura de pe capota. Totusi, service-urile autorizate Suzuki si aprobate de asiguratori, sa zicem Autonet sau Radacini, pot aplica autocolant in caz de dauna? Sau se ofera despagubirea intr-un anumit cuantum calculat de asigurator si mergi cu banii in alta parte pentru recolantare?
Bine ai venit printre noi, nu uita sa te inscrii la recensamant Cu ce ai rezolvat urmele de pietricele de pe capota si cat de bine a iesit? Ai ceva poze?
Bun venit @no.23, frumoasa combinatie rosu cu negru. Frumos si cadrul in care ai facut poza.In afara de pietricele, gainat etc, iarna trecuta a lasat vreun semn? Ma refer la combinatia zapada+materiale antiderapante ce sunt de obicei destul de corozive