Autor Subiect: Rugina New Vitara 2015  (Citit de 66559 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline wolfin

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #390 : 02.Iul.2018, 08:40:24 p.m. »
Youareshitingme?

Bmw? E bun....afla ca la 130 fasaie...seria 3
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline DeuxEx

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #391 : 02.Iul.2018, 08:54:27 p.m. »
Vad ca majoritatea aveti o problema cu vopseaua. O sa fiu si eu atent la acest aspect. Se curiozitate, a facut cineva plangere la OPC?

Trimis de pe Xiaomi Note 4

  • Suzuki Vitara S 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #392 : 02.Iul.2018, 08:54:45 p.m. »
La sx4 pragul a ruginit dinspre interior, fara sa fie ciupita vopseaua, iar la swift vezi aici pozele
   Eu zic sa nu disperi pt. portbagaj, pt. ca exista solutii speciale care stopeaza rugina si peste care poti vopsi. Mai ales ca este la interior. Iar  o tabla de acum 10 ani este incomparabila cu cea de acum.
   In cartea Vitarei asa scrie, ca ei garanteaza pt. rugina pornita de la interior catre exterior. Eu cred ca insonirizarea facuta de mine la interior o va proteja de rugina.
   Cat despre exterior, sa nu credeti ca Suzuki este cea mai slaba ! Octavia unui coleg cumparata anul asta a capatat cateva zgaraieturi usoare/superficiale si ne uitam amandoi uimiti ce strat subtire de vopsea are si cat de usor a ajuns la tabla.
 
      Este un trend general acum, motoare mici cp multi scosi pe o caroserie firava, pe care nici vopseaua nu trebuie sa atrane prea mult, facauta asa, zic ei, ptr. protectia pietonilor/pasagerilor. 
  Un pretext bun, zic eu, dar realitatea este ca la cel mai usor impact ajungi sa faci dauna totala !(ex. colegul yeti).
      Observam ca la noile modele, firesc(putem spune !), chiar un simplu facelift, este mai scump decat predecesorul, Niciodata nu s-a intamplat invers, cu toate ca noul madel, (mai mare ca cel vechi!) este mai usor cu 3-400kg. Dar cand ne gandim la aceasta greutate, sa nu ne imaginam la un bolovan/lingou de OL de acea greutate, sa ne gandim ca si acolo au fost repere din diferite materiale, multe din ele de calitate superioara fata de cele actuale.
  Asa ca industria auto a gasit mai multe cai de crestere a productivitati, mai multe cai de a inmulti profitul :
-model nou
-dotari suplimentare
-motoare mai mici=costuri mici(pt.producator si pt. client la impozite)
                          =consumuri mici(credem noi!)
                          =fiabilitate ? neverificata d.p.m.d.v.
                          =putere mare=uzura rapida
-caroserii ff usoare=reperele nu se vor mai repara(in caz de accident!), pt. ca fiind subtiri, este aproape imposibil, ci se vor , ati ghicit, ...inlocui.
-construirea unor subansamble in sistem bloc, astfel clientul nu va cumpara, de exemplu, doar o sticla de far, sau o rama, ci tot blocul, pt. ca altfel nu gaseste, iar cu masina trebuie sa circule. Cum oare chinezul poate sa produca bec-led, lupe s.a. separat, iar tu trebuie sa cumperi tot farul daca se arde led-ul?
  Acestea sunt doar o parte din solutiile prin care s-a obtinut cresterea veniturilor(producatorilor), (observati ca nu am mentionat cresterea pretului final ) pe de-o parte, iar pe de alta parte produsul finit obtinut va avea o viata redusa cu cel putin 50%, deci pe romaneste, daca ajunge la o varsta de 10-12ani in circulatie conf. legii, va trebui sa te consideri un norocos !
  Vaicareala noastra este justificata dar inutila atata timp cat nu intervenim asupra producatorului prin organe abilitate(gen OPC) sau prin actiuni de grup/asociatii, in instante judecatoresti.
  Hai sa vedem ce "suturi" de milioane daca nu miliarde de $ si-a luat VAG din SUA.
  Cu acest gen de "ciupituri" de vopsea Suzuki ar trebui atacat pe toate caile posibile, inclusiv in instante, pentru ca nu este permis sa apara astfel de defecte la o masina veche de 1-2ani, alfel vor continua productia fara jena, de parca era Dacia din anii '90.
   Ca sa inchei, evident cu o concluzie, cred ca trebuie sa incepem sa ne obisnuim cu "revolutia" din industria auto, sau daca nu, ar mai fi varianta sa achizitionam masini vechi de 10ani, iar cu diferenta de bani(pana la una noua)ramasa s-o aranjam/dotam/vopsim pe masura dorintelor noastre si poate ca vom fi mult mai multumiti ! Dar cine face asta?! :dknw:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Girbil

Offline Utilizator_Anonim

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #393 : 02.Iul.2018, 08:59:16 p.m. »
@enicky nu disper ca a ruginit swiftul, l-am dat in contrapartida cu repararea saabului  si am mai luat si o diferenta.
Asa ca am rezolvat problema 😂
Iar sx4 a fost reparat pe garantie inainte sa-l vand, dupa o luna de certuri cu suzuki romania si 3 inspecti, poate poate gasesc o zgarietura ca sa refuze
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline bgd

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #394 : 02.Iul.2018, 09:09:54 p.m. »
Plangeri la OPC/actiunea in instanta impotriva Suzuki nu pot avea succes decat in situatia in care mai multi proprietari se organizeaza pentru un proces colectiv. Altfel e foarte greu de obtinut orice, pe cont propriu la fel, si nu ne ramane decat sa acceptam si sa reparam masinile folosind fie casco, fie plata directa.

In orice situatie, alegerea e foarte grea pentru ca dupa reparatie e doar o chestiune de timp sau noroc pana cand apare o noua ciupitura. Eu cel mai probabil voi folosi casco pentru ca nu as vrea sa platesc din propriul buzunar ca mai apoi sa apara un semn identic pe capota. Doar ca situatiile de genul asta ar trebui reparate pe garantie, e absurd sa ne punem astfel de probleme la o masina cumparata de 2 luni abia iesita din rodaj.
  • Suzuki Vitara Passion 1.6 Benzina AllGrip (2018)
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #395 : 02.Iul.2018, 09:12:48 p.m. »
Am zis mai sus ca NU acopera garantia ciupiturile externe si exfolierea, dar tu incearca
Ciupiturile de la pietre nu sunt acopeite la niciun brand, cu exfolierea e altceva, daca apare ii dau in judecata
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline bgd

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #396 : 02.Iul.2018, 09:19:48 p.m. »
Pai asta am stabilit deja, nu se repara pe garantie, insa ce spuneam eu e ca ar trebui sa se intample, mai ales cand sunt atat de multi clienti care se plang de asta.

Si da, niciun producator nu acopera asta, doar ca la altii se intampla mai rar. Cum ziceam intr-o postare mai sus, eu la Outback am avut mai multe astfel de lovituri in capota, dar niciuna nu a luat vopseaua, ci doar au creat mici infundaturi care evident ca nu erau la fel de vizibile si le-am rezolvat pe toate pe casco.

Problema la Vitara e ca trebuie intervenit rapid cand sare vopseaua pentru ca e expusa tabla si creste riscul de rugina. Asa ca nu prea merge asteptat si facute mai multe in acelasi timp, ci trebuie reparate individual cand apar. De asta ziceam ca eu voi folosi casco, tocmai ca sa nu dau bani degeaba in situatia in care apare alta lovitura.

Saaau, mai exista si alternativa cu kitul ala de reparatie, indiferent de cum arata, doar ca sa mai castig un pic de timp pana cand se vor strange mai multe si sa le repar pe toate pe casco.
  • Suzuki Vitara Passion 1.6 Benzina AllGrip (2018)
 

Offline DeuxEx

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #397 : 02.Iul.2018, 10:45:09 p.m. »
Plangeri la OPC/actiunea in instanta impotriva Suzuki nu pot avea succes decat in situatia in care mai multi proprietari se organizeaza pentru un proces colectiv. Altfel e foarte greu de obtinut orice, pe cont propriu la fel, si nu ne ramane decat sa acceptam si sa reparam masinile folosind fie casco, fie plata directa.

In orice situatie, alegerea e foarte grea pentru ca dupa reparatie e doar o chestiune de timp sau noroc pana cand apare o noua ciupitura. Eu cel mai probabil voi folosi casco pentru ca nu as vrea sa platesc din propriul buzunar ca mai apoi sa apara un semn identic pe capota. Doar ca situatiile de genul asta ar trebui reparate pe garantie, e absurd sa ne punem astfel de probleme la o masina cumparata de 2 luni abia iesita din rodaj.
La OPC nu trebuie sa se organizeze nimeni. Trimiti copii dupa documentele de vanzare cumparare, dupa garantia masinii si poze cu vopseaua sarita, apoi astepti ca OPC-ul sa-si faca treaba. Daca se strang cateva persoane care reclama aceiasi problema, eu am inteles ca il obliga pe producator sa recheme autoturismele in service si sa rezolve problema.

Trimis de pe Xiaomi Note 4

  • Suzuki Vitara S 1.4 AllGrip
 

Offline croco

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #398 : 02.Iul.2018, 11:10:52 p.m. »
Eu ma opresc aici,mi -am cerut deja scuze pt offtopic. Am propus o solutie practica pentru a intarzia aparitia ruginii pe exterior: colantarea masinii, solutie deja testata de mine pe termen lung, mai departe fiecare intelege si face cum crede ca e mai bine pentru masinuta lui.
  • Suzuki Vitara 1.6 Spirit Allgrip / Suzuki Baleno 1.2 GLX
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Rugina New Vitara 2015
« Răspuns #399 : 02.Iul.2018, 11:14:24 p.m. »
Concluzii
Pe termen scurt, de avarie -kit reparatie
Mediu- colantare si dat pe burta cu spray cu cauciuc
Pe termen lung revopsire in garantie si scandal cu importatorul
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp