Fac cinste cand fac pasul. Asa poate ne ierti pt deturnare!
nici o problema, nu l-am platit
daca se pune problema sa faci pasul, contribui si io cu urmatoarele, spre informare:
(primele impresii, sunt inca in rodaj cu _vitara_ 1.6 benzinar, cutie manuala)
- tinuta pe sosea e mult mai ok decat la duster: ruliu mai putin, directie precisa; e un pic mai usoara si mai placuta in special in oras
- pe 'aratura': e punte semi-rigida pe spate si la 4x4. comparat cu duster, care la 4x4 are independenta multi-link, s-ar putea sa descoperi ca nu se "muleaza" asa de bine in off-road spatele. in plus, cursa suspensiei e mai mica. nustiu cat de mult conteaza avand in vedere ca ai duster 4x2. in general, cu duster as avea mai multa incredere in off-road, chiar si cu 4x2 pentru ca garda si pentru ca nu mi-ar pasa ca o lovesc
- interioru' la vitara, chiar daca E tot low-cost, nu are problemele de ergonomie pe care le are duster ('medianav'-u la vitara e in campu vizual de ex, toate comenzile sunt unde te astepti, etc). detaliile sunt ok (nu ai capete de suruburi vizibile, tapiseria, butoanele, etc, toate sunt decente). deci nu trebuie sa faci aceleasi "compromisuri" ca si la duster
- designu' exterior e subiectiv. imi place mult duster la exterior, imi place si mai mult vitara pana la montantu' c (la spate cred ca li s-a terminat inspiratia). valoarea de revanzare ma astept sa fie mai ok la o vitara bine dotata
- la dotari, daca nu mergi pe nivelu' de echipare cool, duster e cam batut. personal, astept sa vad cu ce vine dacia pe duster2
daca ai nevoie de spatiu si masina de familie, s-cross. daca nu, probabil ca vitara ti se potriveste. cel mai bine mergi la un test-drive sa te dumiresti. o sa ai un feeling mai ok in vitara, dar nu te astepta la diferente dramatice
(nu intru in detalii apropo de 4x4, inca nu am anvelope sa ma dau serios la vitara)