Autor Subiect: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?  (Citit de 26512 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #150 : 02.Ian.2018, 05:10:53 p.m. »
In 2015, pentru mine, a fost cea mai buna varianta si daca piata ar fi ramas la fel as lua Vitara din nou fara sa regret.
Astazi as lua in considerare cel putin noul Duster si as verifica si celelalte oferte de pe piata deoarece oferta de masini din clasa Vitarei s-a diversificat destul de mult. Nu am mai urmarit preturile cu atentie ca sa pot spune daca Vitara a ramas "best buy".
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline DanyX

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #151 : 02.Ian.2018, 05:48:31 p.m. »
La Duster nu se combina cutie automata cu tractiune integrala,deci a picat din start,iar restul din clasa Vitarei sunt peste ea ca pret.
 

Offline toma

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #152 : 02.Ian.2018, 07:56:23 p.m. »
Atunci sa te vedem in curand in randul noilor posesori de Vitara!  :good:
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline mariusl82

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #153 : 02.Ian.2018, 10:43:15 p.m. »
Pai ceed ca ai facut deja calculele, daca stai mult in oras si faci km putini, te sfatuiesc benzina,oricare din cele 2 variante de motorizari.
Indiferent de alegere o sa te distrezi maxim cu ea .
  • New Vitara 1.6 MT Spirit Allgrip Atlantis Turquoise
 

Offline daktery

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #154 : 28.Apr.2018, 09:10:02 p.m. »
Asa ca informatii generale...ca tot s-a vorbit de capabilitati off-road ale vitarei.Nu sunt semnificative dar nici de neglijat.
Cam ce arata filmul de mai jos este maxim ce poate vitara....si mie nu mi se pare chiar rau.


PS. din filme pare sa fie chiar motorul 1.6 benzina.
  • Suzuki Vitara 1.6 vvt/spirit/allgrip/MT
 

Offline AT

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #155 : 28.Apr.2018, 09:21:41 p.m. »
Motorizarea aspirata 1,6 va fi scoasa curand din productie.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline ManuP

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #156 : 30.Apr.2018, 11:25:13 a.m. »
sunt curios daca o sa mai pastreze acelasi nivel de echipare cand o sa inlocuiasca 1.6 aspirat cu 1.0 boosterjet
Eu am fost destul de dezamagit cand am vazut ca S-Cross-ul Passion AllGrip nu are RBS si ACC asa cum are Vitara Passion AllGrip, desi S-Cross-ul este mai scump.
  • SX4 S-Cross Passion 1.0 5MT AllGrip
 

Offline ariciul

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #157 : 30.Apr.2018, 12:14:55 p.m. »
Interesant e ca pare o echipare apropiata de Passion (nu are keyless, nici semnalizare in oglinzi, nici drl-uri ca la Passion ci varianta de la Cool) dar are atat 4x4 , cutie automata cat si multimedia!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline enicky

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #158 : 30.Apr.2018, 07:37:55 p.m. »
Asa ca informatii generale...ca tot s-a vorbit de capabilitati off-road... este maxim ce poate vitara....si mie nu mi se pare chiar rau.
PS. din filme pare sa fie chiar motorul 1.6 benzina.
   Daca ar fi fost dotata cu anvelope AT altele ar fi fost rezultatele si ar fi putut mult mai mult. In clip are doar de iarna.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: de ce sa nu cumpar vitara 1.6 allgrip?
« Răspuns #159 : 30.Apr.2018, 08:41:47 p.m. »
Recomandarea mea ar fi ca aceste teste facute cu masini ale dealerilor, de drive-test, sa fie luate cu ceva sare...

La toate aceste fortari ale masinilor de test-drive nu se iau in calcul (cel putin) doua chestii:
- cine suporta costurile? Chiar daca rezista de mai multe ori la asemenea utilizari, mai devreme sau mai tarziu tot vor ceda piese (daca intr-adevar era M16A-ul motorul din filmulet, sunt curios cat miros de ambreiaj se simtea in jur), pentru simplul fapt ca masina - chiar daca poate - nu e facuta pentru asa ceva. Din ce stiu, masinile cu destinatie de drive-test sunt achizitionate de dealer de la producator in niste conditii de pret mai avantajoase fata de restul masinilor propuse spre comercializare clientilor. Dupa 20-30k km o asemenea masina de drive-test are un grad de uzura mai mare fata  de una cu km de 2-3 ori mai multi si de obicei cam atunci (daca nu chiar mai devreme) este scoasa la vanzare la un pret mai mic cu x% fata de pretul de lista (poate chiar in zona pretului de achizitie de catre dealer de la producator) - cine o cumpara se bucura de reducerea de pret, dar cine stie cat va avea de bagat in masina in viitorul apropiat. Din partea dealer-ului toate bune si frumoase - pe de-o parte masina de drive-test vine oarecum gratis, fiind suportata din pretul de vanzare + bugetul de marketing/promovare acordat de producator, iar pe de alta parte, daca sunt atrasi cativa clienti mai creduli de chestia asta cu capabilitatile in afara asfaltului ale masinii, nu cred ca se supara nimeni din reteaua de dealeri daca - la un an sau doi de asemenea utilizare din partea clientilor, acestia ajung in reprezentante cu schimbari de ambreiaje sau - si mai bine - cutii de viteza, diferentiale, chestii d'astea mai grele.
- cum ajung la liman (civilizatie) daca se intampla ceva? Cam fiecare jurnalist/blogger/vlogger d'asta mai cutezator cu masina nu prea-si pune problema abordarii de unul singur a traseelor in afara asfaltului (mai o masina de asistenta/recuperare, mai o masina care sa filmeze din exterior), ceea ce un client normal poate nu ia in calcul la o eventuala iesire.

Ceea ce incerc sa spun este ca realitatea detinerii unui autoturism bate in marea majoritate a cazurilor realitatea utilizarii/incercarii lui pe o perioada limitata de timp.

Nu mai tarziu de ieri dup-amiaza am bagat masina vreo 10 minute pe un drum in panta accentuata, ingust si strabatut de carute cu boi/cai (se recunosteau urmele copitelor in pamant) - cu 4x4Lock si ESP Off, SX4-ul a urcat in salturi la apasarea corespunzatoare a pedalei (3,500-4,000rpm). Cum incepuse sa miroasa a ambreiaj, am abandonat ideea parcurgerii in continuare a traseului - desi am aproape 115k km, sunt inca pe ambreiajul din fabrica, semn ca in ciuda iesirilor mai mici sau mai mari in afara asfaltului, e recomandabil sa nu te aventurezi peste limitele masinii...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci