Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71371 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #90 : 17.Mar.2017, 09:19:16 a.m. »
Pana una-alta eu ma intreb de ce naiba nu apare odata in oferta Suzuki Ro... :-/ X-(

Din ce vad, am ramas noi si Rep. Moldova ne-cotati. :-?
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline aleksanders

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #91 : 17.Mar.2017, 09:21:49 a.m. »
puteau trimite macar 10 bucati in tara pentru test-drive..... e clar ca nu reprezentam o piata pentru ei!
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Online Leutz

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #92 : 17.Mar.2017, 02:15:37 p.m. »
[...]
Eu am urcat intr-un new Ignis cu cutie manuala si nu imi amintesc sa nu fi avut loc pentru piciorul stang langa pedala de ambreaj. Nici nu am constientizat acest aspect, deci probabil ca e spatiu sufficient.
[...]
Rio de care spui e din alta clasa, mai mare dar chiar si acolo sunt masini in care stai inghesuit la volan. Din punctul asta de vedere in noul Ignis e chiar ok, nu dai cu genunchiul in consola centrala sau cu coapsa in frana de mana
[...]
Ca o concluzie, in opinia mea cel putin, spatiul interior e un lucru pozitiv la noul Ignis iar pozitia la volan e cu siguranta destul de comoda pentru o masina ce se vrea de oras si drumuri scurte. :)

E posibil ca la volan pe stanga sa fie loc mai mult pentru piciorul stang (pare chiar logic acum, daca stau sa ma gandesc). In general pedalele sunt oarecum centrate in spatiul dintre tunelul central si 'contraripa' rotii fata. Piciorul stang cam p-acolo sta de fapt, pe ... aripa. La volan pe partea dreapta pedalele tot in spatiul dintre tunelul central si arcuire sunt puse. Doar ca spatiul pentru piciorul stang e limitat de tunelul central. Trebuie masina lata ca sa fie loc decent pentur picior. La SX4 e ... fix cat trebuie pentru piciorul meu. Un sofer care "traieste pe picior mare" s-ar simti un pic limitat.

Despre Rio ... tocmai asta ziceam. Mai multa masina, calitate mai buna, la pret mai mic. WTF ??!! ...

Si da, categoric, Ignis-ul e bun pentru ce zice @rexkrokiDAU. Dar pretul ...  :dream:
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline BAB

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #93 : 04.Apr.2017, 06:32:41 p.m. »
Primele două mașini au sosit deja, în showroom la Constanța. Este vorba de două variante GL+, una allgrip și cealaltă cu tracțiune față. va mai veni, încă un GLX, allgrip, exemplarul va fi mașina de drive-test, însă, mai durează. I-am dat ocol, am încercat toate locurile, verificat portbagajul, compartimentul mototr, etc. Mașina arată bine, pare robustă compactă, numai bună pentru jungla de pe străzile Constanței. Roțile mărișoare, plasate în colțuri, promit o ținută de drum bună și prestații bune și în afara orașului. poziția la volan, este foarte asemănătoare cu cea dintr-o Dacia Logan, atunci când scaunul șoferului este coborât la minim. Când l-am ridicat, m-am simțit ca într-un Sandero. Așadar, după părerea mea este spațios, atât în față, cât și în spate. Pentru înălțimea mea, de 1,72m și ”gabaritul depășit” bine, nu sunt probleme. Vizibilitatea este foarte bună, datorită parbrizului, nu foarte înclinat, iar tabloul de bord îngust și fără o consolă centrală masivă, asigură un spațiu bun în zona picioarelor. Comenzile sunt la indemână, schimbarea vitezelor e puțin zgomotoasă, la ”rece”, în showroom, cu motorul oprit. Poate o cotieră similară cu cea de la noile Dacii, montată pe spătarul scaunului șoferului, ar fi un plus notabil. Culisarea scaunelor din spate, mi se pare foarte utilă când fac vizite la supermarket.
În concluzie, la prima vedere, mi-a plăcut, urmează să o conduc și apoi voi decide ce e de făcut. Voi reveni cu ceva comentarii, după drive-test.
  • Dacia
 
The following users thanked this post: gabineg, enicky, aleksanders, SuViPa, bogdanzarnescu

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #94 : 04.Apr.2017, 08:26:47 p.m. »
      Frumos expus, erau bune si 2-3 foto ...autohtone. Fiinca tot ai comparat-o ici-colo cu Dacia, cum ti s-a parut garda la sol, asa la prima vedere?
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #95 : 04.Apr.2017, 09:59:44 p.m. »
Roțile mărișoare...


nu chiar atat de mari...  175/60 R16

De curiozitate, cautati anvelope de iarna cu aceasta dimensiune...  ;)  cate modele gasiti si la ce pret?  :-((

Offline BAB

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #96 : 04.Apr.2017, 10:04:45 p.m. »
Garda la sol mi s-a părut comparabilă cu Sandero Stepway, însă, cel mai bine, am putut face comparația cu Vitara, că Ignis-ul allgrip e parcat afară, între două modele Vitara. Mie mi se pare cam aceeași gardă la sol ca la Vitara însă, degajarea dintre pasajul roții și pneu, este mai generoasă la Vitara. Fotografii, nu m-am gândit să fac, poate trec mâine și fac și niște poze. Oricum, voi face ceva, poze la drive test, peste vreo zece zile.
@ rexkrokiDAU: Prinderea jantelor este cu 4 șuruburi, trebuie aflat dacă este 4x100, mărimea filetului șuruburilor, off-set-ul (ET) și diametrul de centrare. Apoi alegem niște jante de tablă mai convenționale pe care le încălțăm cu anvelope cu dimensiuni și prețuri mai puțin exotice. Există calculatoare de dimensiuni, care să ne dea același diametru total al roții pentru jante de 15” sau chiar de 14”.
« Ultima Modificare: 04.Apr.2017, 10:18:07 p.m. de BAB »
  • Dacia
 
The following users thanked this post: enicky

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #97 : 05.Apr.2017, 12:44:36 p.m. »
   Ce scria pe suzuki.ro despre multimedia :
   "• Android Auto este o extensie a platformei Android special concepută pentru condus. Este concepută special pentru a reduce la minim sursele de distragere a atenției pentru ca șoferul să se poată concentra asupra condusului, beneficiind de serviciile Google precum Google Maps și Google Search."
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #98 : 05.Apr.2017, 01:05:28 p.m. »
Merg si ale dimensiuni, dar nu pe jantele originale de aluminiu.
Versiunea de baza vine cu jante de tabla si anvelope de 175/65 R15.

Prinderea jantelor este cu 4 șuruburi, trebuie aflat dacă este 4x100, mărimea filetului șuruburilor, off-set-ul (ET) și diametrul de centrare.


Poate ne spune colegul @jante.otel ...  ca tot imi trimite mesaje sa nu ma mai iau de el pe forum  :D

Offline BAB

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #99 : 05.Apr.2017, 03:25:28 p.m. »
După ce am comparat mai multe specificații ale modelelor Suzuki, aș putea da niște specificații pentru jantele Ignis-ului:
diametrul: 16”, prindere șuruburi M12, 4x100mm, alezaj centrare 54,1mm, lățime, probabil, 5,5. ET-ul necunoscut.
După cum este cunoscut, varianta GL vine cu jante de tablă, cu anvelope 175/65R15, care se pot cumpăra în varianta de iarnă, la prețuri modice, în jurul sumei de 200lei, bucata. Jantele de 15” de tablă, nu știu ce preț vor avea la dealer, însă, există varianta SH: jante de la Hyundai i20, fabricație până în 2013: 5,5jx15, sau 5jx15, 4x100mm alezaj 54,1mm, ET 46. Dacă ET-ul de la Hyundai, se împacă cu cel de la Ignis, problema se rezolvă rezonabil.
Cum am promis, am trecut azi și am făcut trei poze Ignisului allgrip:
  • Dacia