0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Posibil sa nu retin eu bine 6000; cam mult totusi. Au trecut vreo 8-10 ani de atunci, dar retin ca urla rau motorul prin oras.Totusi, cu CVT-urile (si robotizatele) astea eu zic ca fum fara foc nu iese. Prea multa lume se fereste de ele (si nu din punct de vedere al fiabilitatii). Au vazut si eu review-uri pe net si lumea se plangea de turatiile inalte la care tine motorul, ca nu interpreteaza corect kickdown-ul...Dar pt. o buburuza mica de fataiala in oras eu zic ca nu e moarte de om nici robotizata nici CVT-ul.
Tu schimbi la 4400 rpm? Eu la 4000 si ma gandeam ca il supraturez dar imi place cum se aude
Eu la Ignis pe la 2.700-3.000 rot/min schimb,........Deci "omor" motorul ? Sagetuta aia sa schimb treapta de viteza in superioara, imi apare la 1800 rot/min.....
Sageata aia arata ca trebuie sa schimbi in sus, dar nu zice si la ce turatie!
CitatSageata aia arata ca trebuie sa schimbi in sus, dar nu zice si la ce turatie! Doar pe la inceputuri am mai urmarit "sageata", dar ea apare intr-un anumit moment, determinat fie de turatia motorului, fie de viteza. Daca stai tot timpul cu ochii pe ceasuri sa vezi sageata, cine mai tine diretia?!
Cool! Deci cam 1,300 Euro economisiti... Avantaju' la astea hibride e ca as fi putut obtine sticker si parca gratuit in Bucuresti in parcarile municipalitatii... Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk