Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71393 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #510 : 13.Sep.2019, 01:24:00 p.m. »
In Ungaria Ignis are (si) AMT.
Si noul Hyundai i10 va avea AMT.

Eu nu iau nimic cu cutie robotizata....prea am citit multe "rele" despre ea....inclusiv la Logane...producatorii o pun ca spre deosebire de celelalte are un pret f. mic de productie. Dar "bubele" provin de la vreme, temperatura, umezeala, si de la uzura normala a ambreiajului, care induce niste modificari la care cutia nu face fata, si rezulta tot felul de neplaceri in utilizarea de catre sofer.

In India Ignisul este vandut cu cele 3 cutii automate:AMT, CVT si 6AT....
Acum eu sunt curios ce si cum, si astept sa-ti iei tu una cu AMT si apoi sa ne scrii aici ce si cum, ar fi interesant ca te-am remarcat destul de metodic si descriptiv... ;)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #511 : 13.Sep.2019, 01:30:46 p.m. »
Am citit si eu ca, per ansamblu, robotizatele nu sunt grozave, dar pe o masina low cost sau city car nu prea gasesti alt tip de cutie. Robotizata este pe Citigo, Aygo, i10, C1, 108, 500 s.a.m.d.
Mi-a placut mult cum arata noul Hyundai i10 la Francoforte (bine, mie imi place cum arata si Cinquecento  :)) si ca sa impac (si) sotia ar trebui o automata.

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #512 : 13.Sep.2019, 01:42:13 p.m. »
Am citit si eu ca, per ansamblu, robotizatele nu sunt grozave, dar pe o masina low cost sau city car nu prea gasesti alt tip de cutie. Robotizata este pe Citigo, Aygo, i10, C1, 108, 500 s.a.m.d.
Mi-a placut mult cum arata noul Hyundai i10 la Francoforte (bine, mie imi place cum arata si Cinquecento  :)) si ca sa impac (si) sotia ar trebui o automata.

Pt.sotie ti-as recomanda Swift Spirit 1.2CVT la 14 k euro....in lista la Suzuki.ro; e si frumoasa si buna!vezi pozitia 9 din lista:

https://www.suzuki.ro/wp-content/uploads/2018/11/Lista_de_preturi2.pdf

Nu vreau AMT ca nu vreau sa dau banii si pe un "pachet suplimentar de nervi" odata cu masina....
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #513 : 13.Sep.2019, 01:44:38 p.m. »
Pai si CVT-ul e enervanta. Si asa ajungi la Swift 1.0 6AT la 15000.

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #514 : 13.Sep.2019, 01:47:01 p.m. »
Pai si CVT-ul e enervanta. Si asa ajungi la Swift 1.0 6AT la 15000.

He-he.....CVT e cea  mai "dulce" cutie!.....trebuie doar sa te obisnuiesti  zi-doua cu modul cum se aude....oare de ce toate scuterele folosesc CVT?..are tot ce trebuie ca functionalitate...eu o prefer  6AT...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #515 : 13.Sep.2019, 01:53:04 p.m. »
Parerile sunt impartite, mai mult in defavoarea CVT, principalele acuze fiind indecizia si turarea prea mult a motorului (cu zgomotul de rigoare).

PS: caut (si) o masina cat mai mica, preferabil cu 4 usi (+hayon).

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #516 : 13.Sep.2019, 02:07:56 p.m. »
Parerile sunt impartite, mai mult in defavoarea CVT, principalele acuze fiind indecizia si turarea prea mult a motorului (cu zgomotul de rigoare).

PS: caut (si) o masina cat mai mica, preferabil cu 4 usi (+hayon).

Nu te lua dupa parerile altora daca sunt din auzite; noi am facut 2 drive-teste cu Toyota Yaris CVT....am fost superincantati; am avut masina peste week-end si am mers odata la Sinaia si alta data tot pe acolo la Busteni...sotia o voia dar pretul pleca de la 16.700 euro plus culoare, plus ce mai voiai.....ajungeam la 18500 euro si nu era dotarea de varf care sarea de 21.000....
Asa ca a vrut Swift Spirit CVT dar NU aduceau...asa ca a vrut manuala pe ideea ca "sa nu se strice, e mai bine asa" .

Dar concluzia mea e ca CVT la masinile mici este f. potrivita....schimbarea vitezelor (de fapt nu se schimba nicio viteza) este continuua...
Nu tge lua dupa ce zic altii, mergi la drive teste si o sa simti singur ce si cum...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #517 : 13.Sep.2019, 02:13:49 p.m. »
Am mers cu prima generatie de Juke cu motor de 1.6 parca. Nu mi-a placut. Tinea motorul pe la 6000 in oras.

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #518 : 13.Sep.2019, 02:21:50 p.m. »
Am mers cu prima generatie de Juke cu motor de 1.6 parca. Nu mi-a placut. Tinea motorul pe la 6000 in oras.

E ceva gresit in ce spui....cum sa "tina" motorul la 6000????..poate daca voiai sa obtii imediat viteza de 180 km/h!!!!!
Vezi aici cum functioneaza CVT:



..poate ajungea la 6000 ca apasai la blana pedala, dar nu trecea "cureaua" pe celalalt tambur si scadea la 2000?

in sfarsit, opresc aici discutia, ca fiecare stim altceva...eu astept detalii daca-ti iei robotizata!...eu sunt cu CVT mai ales ca am si 2 scutere, unul de 150 cmc si altul de 400 cmc, cu CTV si accelereaza instant de nu ma prinde nimeni la niciun semafor, si am mai avut si altele in timp...

Ca sa intelegi mai simplu, gandeste-te la o bicicleta moderna care are la roata mica in loc de 5 pinioane vreo 100, iar la axul pedalier, nu 3 foi ci vreo 50.....schimbi viteze le si o sa vezi ca ti se va parea ca schimbarea este continua si nu simti nici un soc, nimic....

Sau si mai bine aici, ca arata si turatiile cum variaza:


« Ultima Modificare: 13.Sep.2019, 02:51:25 p.m. de Soimu »
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #519 : 13.Sep.2019, 03:04:01 p.m. »
Posibil sa nu retin eu bine 6000; cam mult totusi. Au trecut vreo 8-10 ani de atunci, dar retin ca urla rau motorul prin oras.
Totusi, cu CVT-urile (si robotizatele) astea eu zic ca fum fara foc nu iese. Prea multa lume se fereste de ele (si nu din punct de vedere al fiabilitatii). Au vazut si eu review-uri pe net si lumea se plangea de turatiile inalte la care tine motorul, ca nu interpreteaza corect kickdown-ul...
Dar pt. o buburuza mica de fataiala in oras eu zic ca nu e moarte de om nici robotizata nici CVT-ul.