Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71400 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #470 : 18.Aug.2019, 10:40:44 p.m. »
La mine 945 kg

Offline body

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #471 : 20.Aug.2019, 12:38:24 p.m. »
Am incercat sa vb la un dealer pentru un ignis allgrip....bad news, cica sa mai intreb prin octombrie - noiembrie!!!!!!! :-? :-? :-? Astia vor sa vanda sau cum?
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline rexkrokiDAU

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #472 : 20.Aug.2019, 12:41:19 p.m. »
Nu au ce până atunci, doar dacă mai au pe stoc.

Offline shpeedy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #473 : 20.Aug.2019, 01:01:00 p.m. »
Am incercat sa vb la un dealer pentru un ignis allgrip....bad news, cica sa mai intreb prin octombrie - noiembrie!!!!!!! :-? :-? :-? Astia vor sa vanda sau cum?
Uite explicatia:

Fiind in trecere ieri pe la Autonet sa ma interesez de un Ignis GL+ Allgrip, am aflat ca nu au decat un GLX pe drum catre Ro si - dupa verificare in sistem - cica nici ca s-ar mai gasi vreun GL+ disponibil la nivel european (exceptand desigur stocurile celorlalti dealeri, dar unde nu avea vizibilitate). Ce am mai aflat - ca nu au vizibilitate ce va fi dispo dincolo de luna August (mai precis pana-n Octombrie), lucru oarecum de inteles tinand cont ca luna August este - in general - luna inchisa pentru productia auto. Dar mi-a mai spus ca si vizibilitatea dincolo de Octombrie este dificila prin prisma fazei 2 a trecerii la WLTP EVAP (adica nebunia de anul trecut cu omologarea pe noul standard se repeta si anul acesta, dar doar pentru benzinare - adica toata gama Suzuki, in cazul nostru), existand posibilitatea ca noile masini sa vina si cu noi preturi; oarecum logic (am zis logic, nu din perspectiva clientului) pentru ca cerinte noi de omologare -> motoare cu modificari care sa raspunda noilor cerinte -> costuri aditionale pentru producator.

La Ignis vad ca actualele versiuni sunt Euro6b (si ar trebui aduse la Euro6d), dar oare cum sta treaba la noul Jimny (unde nu apare decat mentiunea Euro6 in lista de specificatii si preturi)?!

Informatii aditionale:
- https://www.porsche-bucuresti.ro/wltp%EF%BB%BF/
- https://www.autoevolution.com/news/wltp-gets-stricter-in-september-volkswagen-explains-how-135357.html

In alta ordine de idei, sunt foarte (dar foarte) curios cum dreaq au reusit rusii sa-si omologheze WLTP dinozauru' de 1.7 de pe Niva - https://newsweek.ro/auto/nici-wltp-ul-nu-doboara-ultima-reduta-comunista-lada-niva

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Iar situatia pe care am obtinut-o in urma cu vreo 10 zile cu privire la Ignis Allgrip (GL+/GLX) era urmatoarea:
- la Bistrita - unul deja inmatriculat pe dealer cu 40-50km la bord;
- la Deva/Sibiu (acelasi dealer), Brasov, Bacau si la Constanta - cate unul.

Dar atentie ca ce iei acum (daca mai gasesti) trebuie inmatriculat definitiv pana la sfarsitul lunii (pe motiv de omologare WLTP). Eu l-am platit saptamana trecuta si l-am ridicat ieri, Vineri avand programare la DRPCIV (incearca programarea online pe site, dar ai nevoie de serie VIN).

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline body

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #474 : 20.Aug.2019, 01:25:28 p.m. »
Avand in vedere ca am masina de oras (nu am vandut inca SX4 din dotare)....nu ma grabesc, oricum masina doresc sa o achizitionez prin octombrie.....dar totusi.....de ce nu aduc masini?
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline shpeedy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #475 : 20.Aug.2019, 01:30:49 p.m. »
Ai citit ce am scris cu privire la WLTP?

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #476 : 20.Aug.2019, 02:01:57 p.m. »
Am incercat sa vb la un dealer pentru un ignis allgrip....bad news, cica sa mai intreb prin octombrie - noiembrie!!!!!!! :-? :-? :-? Astia vor sa vanda sau cum?

he-he...la Ignis desi vorbisem cu dealerul pt. comanda ferma una bucata turcoaz GLX AllGrip prin primavara, prin 17 sept.2018 am fost acceptat in programul rabla, si masina am primit-o de 1 martie 2019...deci asteptare cam 6 luni...de, vine din Japonia cu vaporu'...iar pt. Swiftul sotiei parca tot vreo 5 luni am asteptat...se pare ca la astea nu e ca la Logan, ci ca la peste:"sa vedem ce prindem!"...astea de vin din Japonia, se pare ca sunt mai putine decat cererea, si daca nu iei din showroom sau stoc, ai de asteptat...tare neplacuta situatie, dar in final merita, e calitate si fiabilitate japoneza, design frumos si pret excelent comparativ cu altele(Toyota de exemplu...)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #477 : 20.Aug.2019, 02:06:50 p.m. »
Un low-cost de calitate :)

Offline body

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #478 : 20.Aug.2019, 02:10:24 p.m. »
Aaa, si am uitat, cica din ianuarie aduc si la noi Ignisul hybrid.
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #479 : 20.Aug.2019, 02:18:37 p.m. »
Un low-cost de calitate :)

F.bine spus!

O perioada am cochetat cu Yaris, am facut numeroase drive-teste(inclusiv Buc-sinaia-retur), cu diferite variante, inclusiv hybrid, dar cand ajungeam la pret, cam la aceleasi dotari, la Swift, iesea cam 2500-3000 euro mai jos...deci luaram Swiftul, si am fost asa de multumiti si ne-a placut asa de mult totul, ca Ignisul a venit de la sine(am fi luat tot Swift, dar am zis sa nu avem in familie 2 auto identice-Noul Swift chiar e de vis, exceptie doar ca e cam jos...)...

Acum  sa platesti vreo 1200-1500 euro in plus, pt. o complicatie in plus(Mild-Hybrid) si bateria aia Li-Ion, nu stiu daca merita...dar e posibil ca sa obtii ceva subventie prin Rabla, sa se incadreze mai bine in WTLP
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip