0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Am incercat sa vb la un dealer pentru un ignis allgrip....bad news, cica sa mai intreb prin octombrie - noiembrie!!!!!!! Astia vor sa vanda sau cum?
Fiind in trecere ieri pe la Autonet sa ma interesez de un Ignis GL+ Allgrip, am aflat ca nu au decat un GLX pe drum catre Ro si - dupa verificare in sistem - cica nici ca s-ar mai gasi vreun GL+ disponibil la nivel european (exceptand desigur stocurile celorlalti dealeri, dar unde nu avea vizibilitate). Ce am mai aflat - ca nu au vizibilitate ce va fi dispo dincolo de luna August (mai precis pana-n Octombrie), lucru oarecum de inteles tinand cont ca luna August este - in general - luna inchisa pentru productia auto. Dar mi-a mai spus ca si vizibilitatea dincolo de Octombrie este dificila prin prisma fazei 2 a trecerii la WLTP EVAP (adica nebunia de anul trecut cu omologarea pe noul standard se repeta si anul acesta, dar doar pentru benzinare - adica toata gama Suzuki, in cazul nostru), existand posibilitatea ca noile masini sa vina si cu noi preturi; oarecum logic (am zis logic, nu din perspectiva clientului) pentru ca cerinte noi de omologare -> motoare cu modificari care sa raspunda noilor cerinte -> costuri aditionale pentru producator. La Ignis vad ca actualele versiuni sunt Euro6b (si ar trebui aduse la Euro6d), dar oare cum sta treaba la noul Jimny (unde nu apare decat mentiunea Euro6 in lista de specificatii si preturi)?! Informatii aditionale:- https://www.porsche-bucuresti.ro/wltp%EF%BB%BF/- https://www.autoevolution.com/news/wltp-gets-stricter-in-september-volkswagen-explains-how-135357.htmlIn alta ordine de idei, sunt foarte (dar foarte) curios cum dreaq au reusit rusii sa-si omologheze WLTP dinozauru' de 1.7 de pe Niva - https://newsweek.ro/auto/nici-wltp-ul-nu-doboara-ultima-reduta-comunista-lada-nivaSent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Un low-cost de calitate