Am facut drive test cu Ignis . Cred ca vreo 5-7km, dar mai mult de jumatate sotia.
Am condus varianta GLX AllGrip : telecomanda, pornire din buton, climatronic. Aerul isi face treaba din plin, masina era in soare, dar s-a racit relativ repede.
Plecare de pe loc : se balangane cu tine cand te urci(eu sunt si cam greu), ambreiajul tine mai sus(nu e problema), la relanti e liniste, la plecare toarce gros, cam galagios, dar se mai linististe pe la 80 cand aveam aVa.
Franare : n-am intele de ce frana tinea jos de tot la o masina de 4000km ! Aveai un usor sentiment de nesiguranta, dar isi facea treaba, doar trebuia sa te obisnuiesti.
Atentiona si tragea de volan singura daca incalecai linia continua ! Supertare !
Demaraj bun, accelereaza repede, intra usor in viteze.
Chiar daca se balangane cu tine la urcare, in schimb pe curbe luate in viteza, se tine bine.
Am testat un bumper pus pe carosabil si la viteza mica, unde articulatia a reactionat binisor, si la viteza ceva mai mare, unde reactia a fost dura, zgomot-soc in bord, total neplacut. Acum il inteleg pe colegul @Cristiratiu care si-a schimbat arcurile cu Mad-uri.
Parcare cu camera, se face usor, intra usor in marsharier.
Te strecori f. usor cu ea in trafic, ajungi primul la semafor, demaraj ok.
Te surprinde spatiul din interior fata, nu te lovesti unul de altul, la picioare ok.
Dupa scaunul meu reglat pt. fata, in spate aveam loc bine(1,74 inaltime), vreo 2-3 degete genunchi-spatar. Muzica se aude bine, cu tweeter pe usa.
Portbagaj exista, dar nu pt. 4 persoane.
Per ansamblu o masina de oras care te duce si la munte(zapada) si pe ploaie si pe mazga. Jucarie cu 4 roti
.
Ptr. o familie de 2(max 3) persoane o recomand ! Te plimba lejer prin oras, dar merge si in concediu cu bani putini si in siguranta.