Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71410 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #410 : 28.Iul.2018, 10:37:34 a.m. »
Garda la sol se masoara in spatele rotilor din fata, distanta dintre prag si asfalt, cred ca de aici vine problema, nu este cel mai jos punct al masinii asa cum spune si colegul f.cristi.
Poate adapteaza arcurile MAD la noul standard cu amortizoarele schimbate (cred ca de aici au si marit pretul Ignisului fata de cat am platit noi). Inca 2cm pe fiecare parte suna tare bine desi eu in Bucuresti nu am simtit niciodata problema asta, la vechea masina aveam 10cm garda la sol si urcam bordurile cu spatele, cum fac si cu Ignisul. Sunt foarte incantat de garda dar nu as spune nu ... 2cm cateodata fac diferenta intre utilitate si placere 😁
 

Offline rexkrokiDAU

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #411 : 28.Iul.2018, 12:12:08 p.m. »
Garda la sol se măsoară intre sol și cel mai jos punct al mașinii.  Unde e acest punct diferă de la mașină la mașină. Poate să fie pragul, spoilerul față, scutul motor, diferențialul spate etc.

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #412 : 24.Sep.2018, 03:42:03 p.m. »
Buna ziua tuturor!

Sunt interesat de un subiect, nu sunt foarte experimentat cu siteul, nu am gasit referiri si nu doresc sa deschid un topic, ca poate este totusi pe undeva detaliat subiectul; e vorba de:

Dual Camera Brake Support (DCBS) de pe variantele de dotare GLX.

Este vorba de acel system montat pe parbriz in zona oglinzii retrovizoare de cabina care te ajuta sa eviti pietonii grabiti care apar brusc in fuga dintre masinile parcate pe trecere si greu de observant, sau animalele care iti apar brusc din sant si traverseaza in goana soseaua cand esti in afara orasului si ai viteza mai mare.
 As vrea daca cei cu GLX au avut ocazia sa constate utilitatea unei asemenea dotari sa descrie situatia; daca este un system f. rapid si reactioneaza mereu inaintea ta cred ca merita toti banii; mi s-a intamplat sa merg pe un drum asfaltat , bun, intre 2 localitati cam cu 90 km/h, pe vremuri cand aveam un Tico si brusc, din santul din dreapta mi-a sarit in fuga un caine, chitit sa treaca drumul in alergare. Am franat si am luat volan stanga, am intrat pe contrasens dar tot l-am lovit. A schelalait, dar s-a ridicat si si-a continuat drumul; eu m-am ales cu un semnalizator spart si bara pleznita; am inlocuit tot. Oare cu sistemul DCBS, un asa incident ar fi fost evitat? Rog pe cei care I-au simtit utilizarea sa se exprime. Multumesc!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline steph

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #413 : 24.Sep.2018, 03:55:22 p.m. »
Caini nu cred ca vede. Sau cel putin nu la timp. Si cu orice sistem, fizica nu poate fi pacalita. E bun de avut dar nu e infailibil.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Soimu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #414 : 24.Sep.2018, 04:44:14 p.m. »


...probabil in cativa ani va fi bun si la evitarea cainilor, a veveritelor, si cu timpul si la incetinirea la trecerea  gropilor, canalelor sau sinelor...chesttie de programare, cred...


Sa vedem posesorii de Ignis cu DCBS ce zic!...."calaretii de pe cal"!:)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #415 : 25.Sep.2018, 10:13:08 a.m. »
N-am avut "onoarea" sa-mi sara in față Ignis-ului vreun câine sau vreo pisica, dar pot sa spun ca in cazul pietonilor, nu stiu prin ce mecanism, sistemul e mult mai reactiv si de la distanță semnificativ mai mare decât în cazul mașinilor.

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #416 : 30.Sep.2018, 10:34:06 a.m. »
Un filmuleţ cu Ignisul pe autostradă, viteze mai mari de 140 km/h.

  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 
The following users thanked this post: Corsarul

Offline Utilizator_Anonim

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #417 : 30.Sep.2018, 11:20:52 a.m. »
Curajos sa mearga cu viteza aia cu o masina mica de oras, bine ca nu a avut vant lateral
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #418 : 30.Sep.2018, 12:17:26 p.m. »
Curajos sa mearga cu viteza aia cu o masina mica de oras,
  Sa-i vezi in Grecia cu ce rapandule fug cu +160 !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Dogy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #419 : 30.Sep.2018, 12:23:52 p.m. »
S-a dus pana pe la 180 km/ora pe bord (in conditiile in care viteza maxima oiciala e de 165).
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip