Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71423 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #370 : 02.Feb.2018, 12:01:17 p.m. »
Nu, am sarit putin de 3000. Vreau peste doua weekenduri sa plec la munte si as vrea sa gasesc un drum forestier pe care sa ma joc putin dar imi trebuie roata de rezerva inainte sa plec la munte. Am mai amandat odata plecarea din acest motiv. Teoretic ma incadrez si la schimbatul amortizoarelor pana la plecarea la munte deci sunt ok.
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #371 : 02.Feb.2018, 12:21:03 p.m. »
Nu-mi dadeam seama cand ai ajuns prin Kyrgyzstan  :D

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #372 : 02.Feb.2018, 02:43:24 p.m. »
Daca nici acolo nu e zapada...

Offline duculetu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #373 : 02.Feb.2018, 02:50:20 p.m. »
Imi pare si destul de lasata sub greutatea a ce probabil cara omu' pe ea si imi mai pare foarte sexy fara capace pe roti :D
Din ce am inteles o sa mai faca expeditii dinastea lungi cu masinuta si o sa mai puna poze.
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #374 : 03.Feb.2018, 08:55:36 a.m. »
Oare el n-a avut probleme cu suspensia spate ? Bine, dar dacă n-a avut pe nimeni in spate sa se plângă.....

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #375 : 03.Feb.2018, 02:55:17 p.m. »
Există oare maşina perfectă? Nu cred. Se va găsi cineva, în orice loc de pe planetă să găsească un cusur, cât de mic. Există numai maşina potrivită. Şi Suzuki New Ignis 2WD GL+ este, pentru mine, acea maşină!
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 
The following users thanked this post: cristianvasuica, duculetu

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #376 : 03.Feb.2018, 05:00:42 p.m. »
Intre un cusur si un defect exista totusi o diferenta (desi DEX-ul le da ca sinonime).
Cusurul il vad mai mult ca o imperfectiune cu care se poate trai, se poate supravietui. Cateva exemple de la Ignis-ul meu: calitatea per ansamblu a sistemului audio, lipsa luminii in portbagaj etc.
Defectul e ceva inacceptabil din punctul meu de vedere, care nu poate fi tolerat, cel putin nu pe termen lung. Referindu-ma la problema cea mai grava a Ignis-ului 2017, nu stiu cum e la 2WD, dar la 4 WD suspensia spate e prost conceputa. Si aici nu e vorba ca ni se pare la unii sau ca pe altii nu-i deranjeaza; se poate dovedi in mod obiectiv ca la nici 100 kg incarcatura suplimentara pe axa spate masina sta pe tampoane, practic nu se mai amortizeaza niciun soc. Utilizarea masinii fara remedierea acestui defect va avea sigur alte consecinte neplacute. Nu poate fi ignorat, nu te poti face ca nu-l vezi.
Colegul din Pitesti posesor de Ignis (@gheata74) era foarte "pornit" pe aceasta problema, mult mai pornit decat mine. Si eu, daca nu mai aveam alta masina de mers cu familia si  cu bagaje, cred ca luam foc pana acum.
In rest sunt incantat si eu de masinuta, cu atat mai mult cu cat am renuntat pt. ea la o cutie automata sau la o electrica.

PS: observ prezenta pe forum a lui @cristianvasuica. Poate ne mai da si noua informatii daca a schimbat/e multumit de suspensie, cum mai sta cu consumul etc., el fiind posesor mai vechi de Ignis.
« Ultima Modificare: 03.Feb.2018, 05:23:00 p.m. de f.cristi »
 

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #377 : 03.Feb.2018, 05:23:24 p.m. »
Sigur că problema suspensiei nu poate fi ignorată. M-am referit strict la maşina mea, încărcată aproape de maxim, suspensia a fost mai elastică decât cu două persoane pe locurile din faţă. Arcurile de fapt nici nu au tampoane. La preţul plătit în vară, nu găseam ceva mai bun pentru o familie de două persoane (plus Max de 50 Kg pe bancheta din spate).
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #378 : 03.Feb.2018, 05:28:52 p.m. »
Daca la cele doua drumuri lungi pe care le-am facut in vacanta de iarna nu aveam si una sau doua persoane in spate si aveam numai bagaje, nu cred ca noi, ocupantii locurilor din fata, ne-am fi dat seama de problema, sau, oricum, mult mai greu. De altfel, in urma discutiilor de pe aici de pe forum, aveam impresia contrara, ca suspensia e prea tare. Intr-un fel da, e tare, dar doar la plin, cand practic nu mai ai amortizare pe spate.

Offline shpeedy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #379 : 03.Feb.2018, 06:12:28 p.m. »
Nu vreau sa ma lansez in polemici, dar atentie la generalizari...

Asa cum exista posibilitatea unei erori in conceptia suspensiei, exista si posibilitatea ca problema cu suspensia sa se datoreze unui lot defectuos de arcuri -> sa nu se manifeste la toate masinile, ci doar la loturile pe care au fost instalate. Nu neg ca problema e deranjanta si nu vreau sa-i minimizez cumva importanta acesteia pentru cumparatorii masinilor, dar inclin sa cred ca e preferabila unor probleme cu motorul (vezi cazurile cu 1.2/1.4TSI sau primele 2.0TDI-PD de la VAG sau primele serii de diesel boxer de la Subaru sau chiar unele 2.0-uri turbo - benzina si diesel - de la BMW) sau cu sistemele de siguranta ale masinii.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X