Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71430 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #330 : 04.Oct.2017, 10:28:17 p.m. »
Un review foarte bun facut de un neamt:
A obtinut si un consum urban de 4.2%. Dar ce sosele si ce trafic lejer ! Desi pe marginea drumului e plin de masini pe sosea sunt cateva. Si soselele alea parca ar fi printr-un parc !

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #331 : 29.Oct.2017, 11:42:47 a.m. »
Ieri am fost în târg să cumpăr grâu și porumb pentru păsări. Cele 100 kg de cereale, în stivă, în portbagaj. Cu această ocazie am constatat că suspensia pe spate nu mai este deloc rigidă și drumul de țară plin de hârtoape a devenit comod pentru pasageri.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 
The following users thanked this post: duculetu

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #332 : 29.Oct.2017, 12:49:24 p.m. »
Nu mai rețin, tu ai schimbat suspensia ?

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #333 : 29.Oct.2017, 12:52:37 p.m. »
Nu.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline duculetu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #334 : 29.Oct.2017, 12:57:35 p.m. »
Mie tot nu imi este foarte clar treaba cu suspensiile. Problema de fabricatie nu este pentru ca faceau recall, dar este optional. Daca este optional cum de nu ma costa? (din ce vad Suzuki nu da nimic din bunatatea inimii, sunt masini cinstite, cat dai atat primesti).
Sunt colegi care au optat pentru a schimba si au fost multumiti, altii care prefera sa nu.
Intrebarea este, facem sau nu schimbarea?
 

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #335 : 29.Oct.2017, 03:15:15 p.m. »
Cred că japonezii au gândit suspensia spate pentru majoritatea drumurilor europene, în stare foarte bună, unde nu te prea deranjează rigiditatea. Iar dacă pleci în vacanță cu mașina plină de bagaje si 4 persoane adulte, suspensia preia sarcina și intră în regim de amortizare normală. Dacă o folosești pe drumuri cu denivelări si cu 1-2 persoane în mașină, atunci soliciți schimbare, cu arcuri cu k mai mic si amortizor în alt regim de funcționare. După dorința cumpărătorului!
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #336 : 29.Oct.2017, 07:23:54 p.m. »
Eu gandesc ca nefiind un element de siguranta ci de confort de-aia nu fac recall. Costurile cu o schimbare optionala sunt mult mai mici decat cu un recall.

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #337 : 29.Oct.2017, 11:32:00 p.m. »
Avand in vedere calitatea drumurilor de la noi, "cocoasele" agresive instalate in nestire de catre niste primari imbecili si faptul ca e o masina cu oaresce veleitati de offroad (garda la sol, 4x4) eu zic ca balanta inclina spre schimbarea suspensiei cu una mai moale, care sa preia mai bine denivelarile drumului.

Offline maxwell

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #338 : 30.Oct.2017, 06:02:38 a.m. »
Da, la intrarea în oraș, venind dinspre Drăgășani, sunt 5 "bumpere" pe o distanță mică, destul de incomode pentru  ocupanții locurilor din spate.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #339 : 30.Oct.2017, 08:07:05 a.m. »
Pe bulevardul principal care strabate Rm.Valcea de la nord la sud (de la Sibiu spre Dragasani-Craiova), pe o lungime de aprox. 3 km sunt cel putin 10 bumpere zdravene (dintre care vreo 3-4 sunt la o distanta de 10-20 m intre ele) si vreo 5-6 sensuri giratorii cu partea centrala foarte mare de ti-e frica sa intri doua masini in paralel. Din vara aceasta au aparut zilnic ambuteiaje cum numai in Bucuresti se mai vad.