Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71409 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #240 : 22.Iul.2017, 07:45:51 p.m. »
La ce se refera "Reglare automată faruri" la punctul 89 din lista de dotari de la Ignis GLX
             Farurile(special faza scurta) au un reglaj de fabrica, facut de obicei pt. incarcare de 1-2 persoane. In situatia in care avem greutate in portbagaj sau 2-3 persoane pe bancheta spate, masina se va ridica de fata si se va lasa mai jos de spate, situatie in care si faza scurta va lumina la o distanta mult mai mare (aproape ca faza lunga) deranjand semnificativ pe ceilalti participanti la trafic de pe contrasens. Sistemul de reglaj automat detecteaza schimbarea pozitiei masinii(datorita incarcaturii inegal distribuita) si va regla/aduce la pozitia initiala fasciculul luminos, de fapt lupa proiectoare. Ca exemplu la Vitara cool exista acest reglaj al farurilor dar manual, reglaj pe care trebuie sa-l faca soferul(daca nu uita).
    Deci reglajul automat este un accesoriu destul de important. Vezi in foto rotita cu numerele 0,1,2,3, asa arata reglajul manual. Reglajul automat nu este(cred) semnalizat vizual pe bord.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #241 : 23.Iul.2017, 01:10:06 a.m. »
Speram ca e vorba de faza lunga automata.
Senzori de ploaie exista pe GLX ? Banuiesc ca "Aprinderea automată a farurilor" inseamna senzor de lumina.

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #242 : 23.Iul.2017, 02:32:28 p.m. »
Speram ca e vorba de faza lunga automata.
Senzori de ploaie exista pe GLX ?
    E mai importanta faza scurta, pt. ca o ai permanent aprinsa noaptea, cu ea deranjam prima data, sa nu bagatelizam !
   Banuiala ta se confirma, asa este ! Pt. alti senzori/optiuni search pe site, sau la secretara. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #243 : 23.Iul.2017, 06:39:50 p.m. »
Ma referam la comutarea automata nocturna intre faza lunga-faza scurta cand exista trafic din fatza.

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #244 : 23.Iul.2017, 08:49:02 p.m. »
Care sunt capabilitatile reale de offroad ale GLX-ului (motor, cutie de viteze, transmisie, garda, unghiuri) ? Ma gandesc la masina asta pt. maxim urmatoarea situatie:
Am fost astazi la varful Romani din jud. Valcea (un fel de frate al Transalpinei, inainte sa intri in Horezu faci dreapta si urci vreo 25 km pana la golul alpin). Pana la baza muntelui drumul e ok, asfaltat. De la baza incepe o combinatie de rest de asfalt de acum 100 de ani cu macadam, apoi doar macadam, pietris si bolovani plus ceva sleauri. Drumul nu e nici foarte virajat, nici foarte abrupt. Plin de masini din toata tara, de toate felurile, inclusiv niste Golf-uri mai joase, chiar si Corsa si Ibiza am vazut. Alergau unii cu niste "Kugi" noi... Am fost doi adulti si un copil cu Captur-ul sotiei 1.2 tCe 120 CP 4x2 cutie automata. Garda la sol 170 cm la gol (fata de 180 la Ignis); am atins usor de doua ori. Nu e vorba, masina trage, dar pare parca fragila, mai mult de asfalt, mai ales cand treci prin gropi sau sleauri. Plus ca rotile motoare derapau, patinau pe pietris si bolovani la cate un fortaj sau cate o curba in rampa.
Ce ziceti, cu un 4x4, in speta Ignis GLX, mai patinez pe pietris sau ajuta imediat si spatele ? E suficient motorul Ignis-ului pt. astfel de drumuri, sau o sa stau cu el numai in a I-a ? Faptul ca masina e mai scurta si destul de inalta, plus 4x4 cred c-o avantajeaza pe astfel de drumuri fata de Captur, nu ? Masina mi-ar trebui pt. astfel de mici expeditii (inclusiv pe drumurile pe care le vedeti in poze, pe coamele muntilor) si nu vreau o masina pe care sa dau o caruta de bani. Este Ignis un mic offroader sau e mai mut o masinuta de jucarie ? Aveti experienta cu noile Ignis-uri pe astfel de drumuri ?

PS: Qashqai-ul din semnatura va intra in proces de vanzare; voi trece la alt nivel (probabil la anu').

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #245 : 23.Iul.2017, 09:21:54 p.m. »
Am gasit niste fragmente de offroad (din pacate nu inteleg ce zice ala):



La min 2.25 se vede ce frumos "lucreaza" spatele.

Offline hugbear

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #246 : 23.Iul.2017, 10:28:18 p.m. »
Masina mi-ar trebui pt. astfel de mici expeditii (inclusiv pe drumurile pe care le vedeti in poze, pe coamele muntilor) si nu vreau o masina pe care sa dau o caruta de bani. Este Ignis un mic offroader sau e mai mut o masinuta de jucarie ? Aveti experienta cu noile Ignis-uri pe astfel de drumuri ?
În ce condiții cutreieri coclaurile alea? De plăcere, ocazional, cînd alegi tu să te duci sau permanent, pe orice vreme, forțat de împrejurări (serviciu/domiciliu)? Ignsul nu e off-roader, e un crossover mic. Face față ocazional, pe vreme bună, dar să-l iei special pentru zone din-alea și să-l bagi pe acolo sistematic... cred că ar cam însemna să-ți bați joc și de mașinuță și de bănuți. Dacă ai luat în calcul Ignisul presupun că nu-ți pui problema transportării unor copii. În cazul ăsta părerea mea e că ar fi mai potrivit un Jimny (eventual fără banchetele spate dacă ai nevoie de portbagaj) sau o Vitara clasică. Astea-s făcute pentru drumuri din-astea.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #247 : 24.Iul.2017, 12:13:23 a.m. »
   Eu cred ca se va descurca mult mai bine decat Captur. Spatele "trage" cand fata patineaza. Deci pentru mici si ocazionalle expeditii este ok. In plus este ceva mai ingusta decat o masina normala, deci nu e fortata se circule pe sleaurile facute de celelalte. Dar cred ca este necesar un scut, pt. siguranta.
   Motoarele sunt aceleasi(chiar daca sunt CP +Captur), greutatea difera, iar cutia manuala cred ca e mai buna pe coclauri decat automata. Pe acele drumuri sunt utile si alte gume decat cele de vara, cel putin all season.
   Ce cred ca mai are GLX in plus fata de Captur, este sistemul de siguranta, sistem de asistare la coborarea in panta, sistem de asistare la pornirea din rampa.(pozitiile 58 si 59)
  L.P. Frumoase pozele.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #248 : 24.Iul.2017, 01:57:15 a.m. »
Masina mi-ar trebui pt. astfel de mici expeditii (inclusiv pe drumurile pe care le vedeti in poze, pe coamele muntilor) si nu vreau o masina pe care sa dau o caruta de bani. Este Ignis un mic offroader sau e mai mut o masinuta de jucarie ? Aveti experienta cu noile Ignis-uri pe astfel de drumuri ?
În ce condiții cutreieri coclaurile alea? De plăcere, ocazional, cînd alegi tu să te duci sau permanent, pe orice vreme, forțat de împrejurări (serviciu/domiciliu)? Ignsul nu e off-roader, e un crossover mic. Face față ocazional, pe vreme bună, dar să-l iei special pentru zone din-alea și să-l bagi pe acolo sistematic... cred că ar cam însemna să-ți bați joc și de mașinuță și de bănuți. Dacă ai luat în calcul Ignisul presupun că nu-ți pui problema transportării unor copii. În cazul ăsta părerea mea e că ar fi mai potrivit un Jimny (eventual fără banchetele spate dacă ai nevoie de portbagaj) sau o Vitara clasică. Astea-s făcute pentru drumuri din-astea.
Masina imi trebuie in principal pt. naveta la serviciu in oras (stau la 8 km de locul de munca, inafara orasului, cu un pic de rampa cu rare probleme iarna) si secundar pt. escapade din-astea la sfarsit de saptamana, in principiu pe vreme buna (cel putin cand plec de acasa  :)). Naveta o fac singur sau cu copilul la scoala, dar excursiile impreuna cu sotia si copilul, uneori si cu un bunic. Nevoia unei noi masini a venit din cauza navetei si inceperii scolii la copil, iar dieselul (incalzire iarna, fatzaiala prin oras etc.) si dimensiunile Qashqai-ului m-au facut in prima faza sa ma orientez spre o benzina cu cutie automata (am cochetat si cu electrice, hibride dar am abandonat din cauza preturilor). Dar, cu ocazia asta, am zis ca poate impusc doi iepuri deodata si ma aleg cu un mic offroader de care sa nu-mi para rau (fara sa insemne ca imi bat joc de el) daca il bag si pe drumuri mai proaste condus cu grija. Mi-e mai mila sa bag Qashqai-ul pe drumurile alea, care e masina de concedii (si naveta la ora asta). Nu zic, m-am intalnit pe drumul ala cu Kuga, Tucson, BMW X nu stiu de care, Touareg, Tiguan, Range Rover (asta parca mai merge) si chiar cu un Jaguar F-Pace; asta bataie de joc (doar daca nu te dau banii afara din casa). In rest plin de masini mici, dube, Freeelandere si Vitara mai vechi. Apropos, eu am un principiu: nu cumpar masini SH.
Daca (si cu ajutorul vostru) ajung la concluzia ca Ignis nu se preteaza pt. astfel de drumuri prin segmentul asta de pret voi abandona ideea cu offroad-ul si am imediat pe lista noul Ford Fiesta AT6. As mai avea pe lista si noua Ibiza DSG7 (dar nu prea gasesc niciun dealer prin apropiere) sau noul Micra (dar nu are cutie automata).

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #249 : 24.Iul.2017, 02:07:24 a.m. »
   Eu cred ca se va descurca mult mai bine decat Captur. Spatele "trage" cand fata patineaza. Deci pentru mici si ocazionalle expeditii este ok. In plus este ceva mai ingusta decat o masina normala, deci nu e fortata se circule pe sleaurile facute de celelalte. Dar cred ca este necesar un scut, pt. siguranta.
   Motoarele sunt aceleasi(chiar daca sunt CP +Captur), greutatea difera, iar cutia manuala cred ca e mai buna pe coclauri decat automata. Pe acele drumuri sunt utile si alte gume decat cele de vara, cel putin all season.
   Ce cred ca mai are GLX in plus fata de Captur, este sistemul de siguranta, sistem de asistare la coborarea in panta, sistem de asistare la pornirea din rampa.(pozitiile 58 si 59)
  L.P. Frumoase pozele.
Da, gumele la Captur erau de tip Sport si asta s-a simtit. Are si Capturul asistenta la pornirea din rampa (functioneaza doar de la o anumita inclinatie), dar i-ar fi fost util un sistem de asistare la coborarea in panta, mai ales la cutia automata. Asa, l-am pus la coborare pe manual (noroc ca are) in tr. 1 si l-am tinut si din frana.