Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71394 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #190 : 24.Apr.2017, 09:29:28 a.m. »
Aeratoarele centrale au ceva asemănări cu cele de pe Swift (nu ăsta din 2017), respectiv nu pot fi închise total. Nu-i ceva neobișnuit, deci, pentru Suzuki.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #191 : 24.Apr.2017, 10:41:31 a.m. »
Aeratoarele.... respectiv nu pot fi închise total.
             Nu cred ca are mare relevanta ! Oricum pe ele nu mai circula nimic, daca nu au comanda. Interesant este au facut acum doua modele : rotund pe lateral si dreptunghi pe centru(puteau sa faca asa si la Vitara), ceea ce creaza diversitate.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline bogdanzarnescu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #192 : 24.Apr.2017, 01:37:46 p.m. »
Ca la gay parade.
Mi se pare idiotic de-a dreptul să nu poți opri un aerator.
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #193 : 24.Apr.2017, 05:20:16 p.m. »
Si la Renault Captur sunt aeratoare de doua tipuri: cele laterale sunt rotunde, ca la Ignis sau Logan (cele mai simple, fiabile si mai usor de folosit), cele centrale au o forma oarecum trapezoidala, cu doua butoane de control (naspa), stanga-dreapta si inchis-orizontal (jetul de aer nu poate fi orientat in sus).
Inca o masina cu niste aeratoare care nu se pot inchide n-am auzit. Si are relevanta, pt. ca poate soferul vrea aer rece iar pasagerul dreapta nu.

Offline boga81

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #194 : 24.Apr.2017, 06:29:25 p.m. »
am fost si eu ieri la SMAEB si SAB si mi-a placut mai mult la salonul moto. organizarea SAB a fost cam......
anyway, mi-au placut 4 masini: Volvo V90CC, noua Honda Civic, Toyota C-HR si Suzuki Ignis.
Noul Ignis este foarte simpatic. Foarte. Si ai loc in el cat nu te astepti. Usa din spate se deschide aproape de 90 grade. Plasticele par mai ok decat pe vitara, culmea. Parca dau o impresie mai de soliditate. Nu stiu de ce... Mi-au placut mult scaunele spate reglabile. In rest, sunt ft curios cum se comporta, asa ca abia astept un test-drive.
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #195 : 24.Apr.2017, 07:20:59 p.m. »
Sunt convins ca Suzuki nu se va dezminti nici in privinta Ignis-ului; eu am incredere. Daca masini mai grele de descurca cu motoare de 69 sau 75 de cai sigur si Ignisul se descurca cu 90 de cai. Sigur, din cauza caroseriei, nu poti intra cu Ignisul in curbe cu 100 la ora, poate nici cu 80, dar nu asta e targetul acestei masini.

Offline rexkrokiDAU

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #196 : 24.Apr.2017, 07:42:34 p.m. »
Când îl testezi?

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #197 : 24.Apr.2017, 08:11:01 p.m. »
Cand o sa ma sune un dealer. Deocamdata vad ca dealerul local e cam neserios si eu nu ma mai rog de nimeni.

Offline shpeedy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #198 : 24.Apr.2017, 08:39:32 p.m. »
S-ar putea sa ramai ne-testat in conditiile astea... :-?

Dupa ce am vazut pe viu Ignis-ul de la Dageco saptamana trecuta, WE ce tocmai a trecut am sunat la Autonet cu gandul de a face un drive-test. Dna/dsoara de mi-a raspuns mi-a spus ca - din pacate - nu se poate intrucat toata lumea e la SAB, dar ca WE asta nu e nici o problema. Partea proasta e ca WE asta plec din Bucuresti asa ca mai amanam...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #199 : 26.Apr.2017, 09:48:10 p.m. »
M-am dus astazi peste ei si am reusit sa fac un drive-test singur-singurel.
Dupa cum se vede, masina era un pic accesorizata cu accesorii originale.
De la inceput vreau sa spun ca e destul de greu sa-ti faci o parere obiectiva cand vii de pe o masina cu un cuplu de peste 300 Nm la una de putin peste 100.
La interior n-o sa insist prea mult pt. ca s-a mai scris pe aici. Vreau sa confirm ca aeratoarele centrale nu se pot inchide, ci se pot regla stanga-dreapta si sus-jos; cele laterale se pot inchide. Plasticul de pe bord si usi e tare dar pare foarte bine imbinat, fara lufturi.
« Ultima Modificare: 26.Apr.2017, 10:09:05 p.m. de f.cristi »