Autor Subiect: new Suzuki Ignis 2016  (Citit de 71391 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #180 : 23.Apr.2017, 06:12:12 p.m. »
Come on, man...

1. Transalpina nu e chiar atat de izolata si vorbim totusi de asfalt. Am facut si eu Transalpina pana la Ranca intr-o iarna si - desi e un drum solicitant - nu e dracu' chiar atat de negru (in fine considerand diferenta de putere dintre SX4 si Ignis, dar si pe cea de greutate, as zice ca situatiile ar trebui sa fie similare)
2. Nu e ca si cum am fi pe vremea lui Ceasca sa nu se gaseasca benzina. Iti faci alimentarea cat mai aproape de urcare si - presupunand ca fortezi in draci masina pe serpentine (ceea ce mi se pare periculos, indiferent de skill-urile celui de la volan) si ai un consum de 9% tot ai o autonomie de 300km

In concluzie, despre ce vorbim?!  :-/

Ca o parere personala, tinand cont ca vorbim de a doua masina si ca ai deja un 4x4 destul de bunicel pentru iesiri/concedii, nu stiu daca Ignis-ul este cea mai potrivita alegere. La un Jimny te-ai gandit? Are dimensiuni OK pentru oras, iar in afara asfaltului este deja o baza buna de plecare pentru o super-masina.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #181 : 23.Apr.2017, 06:50:19 p.m. »
Am spus, nu ma intereseaza offroad-ul greu (poate daca as avea un Land Rover...). Jimny e prea spartan, are doar doua usi si portbagajul mai mic decat al Ignis-ului. Nu ma intereseaza masinile spartane. In plus, masinile actuale vreau sa le schimb pt. a lua doar cutii automate (m-am invatat cu EDC-ul de pe Captur-ul sotiei). Pt. masina de oras asteptam noul Swift, dar noul Ignis m-a incantat atat de mult incat as fi dispus sa renunt la cutia automata. Ignisul l-as folosi pt. naveta zilnica in oras la serviciu dar mi-ar fi placut din cand in cand sa mai pot face cate o escapada pe munte cu el, nu foarte departe de casa. Mi se pare o masinuta foarte haioasa, ca de jucarie.

PS: motoarele pe benzina, aspirate, ideale in oras, tind sa devina raritati. Din experienta proprie pot spune ca turbo benzina in oras e dezastru la consum - minim 10% si nu in Bucuresti (ex. 1.2 TSI de la VW, 1.2 TCe de la Renault), iar de diesel e pacat sa-l freci in oras (plus ca se incalzeste greu, mai ales pe distante scurte si nici consumul nu e extraordinar de mic).

Offline bogdanzarnescu

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #182 : 23.Apr.2017, 07:53:40 p.m. »
...nu ma intereseaza offroad-ul greu.... Jimny e prea spartan.... Nu ma intereseaza masinile spartane.... l-as folosi pt. naveta zilnica in oras la serviciu .... din cand in cand sa mai pot face cate o escapada pe munte....nu foarte departe de casa....
...motoarele pe benzina, aspirate, ideale in oras, tind sa devina raritati....turbo benzina in oras e dezastru la consum.... iar de diesel e pacat sa-l freci in oras ... se incalzeste greu.... consumul nu e extraordinar de mic

Moncher, iaca soluția  :D

  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline hugbear

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #183 : 23.Apr.2017, 08:03:11 p.m. »
Prea instabilă la viteze mici, cu portbagaj cvasi-nul și cu dureri unde-i e greu voinicului!

Much better:
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #184 : 23.Apr.2017, 08:17:10 p.m. »
Are şa incălzită (că AC are non-stop) ?

Offline enicky

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #185 : 23.Apr.2017, 08:35:52 p.m. »
Come on, man...
1. Transalpina nu e chiar atat de izolata si vorbim totusi de asfalt. Am facut si eu Transalpina....
                @shpeedy are dreptate.
      Am facut si eu Transalpina, toata, nu e tragedie, orice masina o face si daca ti-ai lua un GLX, si prinzi pe undeva zapada tu vei fi in fata oricarui turism(cu 2WD). Si nu zic intamplator de GLX, ma gandesc chiar si la farurile cu lupe+led care dau o lumina net superioara necesara mai ales prin catunele intunecate ale tarii.
      Consumul extraurban dat de Suzuki este real, se poate atinge/pastra cu usurinta respectand un ritm decent si ...legea.
 La un 5% extra faci usor 500km, autonomie f. mare, cu 6% 400Km, iar pe Transalpina eu sunt mai optimist si cred ca nu va papa mai mult de 7,5(max.), chiar daca uneori pe bord vei vedea si 10-11. Iar ca spatiu, 2 adulti si un copil(fara carut)+ bagaje, au loc sufficient. N-ai nevoie de portbagaj suplimentar. Am vazut Fiesta(veche) cu 4pers+bagaje in concediu.
 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #186 : 23.Apr.2017, 10:40:45 p.m. »
E imbucurator ce aud.
De-abia astept sa vad cum lumineaza noaptea aceste faruri, cu atat mai mult cu cat avem disponibila si combinatia LED-lupa si pe faza lunga.

Offline aleksanders

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #187 : 23.Apr.2017, 11:51:53 p.m. »
Esti dealer suzuki in rm valcea?!!!
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #188 : 24.Apr.2017, 12:34:13 a.m. »
As vrea eu, sau daca as fi probabil as fi unul prost (cum, de altfel, sunt multi), care nu-si cunoaste indeajuns marfa pe care o vinde. Nu ma laud, dar la masinile care m-au interesat am ajuns sa cunosc eu mai multe decat vanzatorii (cineva ii numea "vanzatori de cartofi": http://www.autolatest.ro/editorial-auto/baietii-de-la-vanzari-sunt-praf-si-pulbere-dealerii-auto-angajeaza-vanzatori-de-cartofi), vizitele in showroom-uri fiind rezervate doar pt. verificarea anumitor informatii.
De ce, pare ca vreau sa vand ceva pe aici ? Eu vreau sa cumpar. Am dat vreun nume sau macar vreun indiciu ?
PS: ultimele poze postate de mine sunt din curtea altui dealer, concurent.

Offline f.cristi

Re: new Suzuki Ignis 2016
« Răspuns #189 : 24.Apr.2017, 12:47:29 a.m. »
Apropos de aeratoarele centrale, din filmuletul asta (la min 3.51 de exemplu) eu am impresia ca se pot regla sus-jos si stanga-dreapta; nu stiu daca se pot inchide total.