Tot vorbim de culori : ieri am observant ca albul nu este simplu, este un alb perlat sau alb-sidef, se observa pe caroserie .
Dupa "cunostinta" pe care am facut-o ieri cu masina impresia generala este ca japonezii ofera o masina corecta pentru volumul/marimea ei :
- are gabarit mic, dar esti placut surprins de spatiul interior si de spatiul variabil al portbagajului
- bordul, fetele de usi au o forma spartana/dura(si la propriu si la figurat) in antiteza cu forma exterioara a masinii.
- Culorile interioare contrastante dar cu gust : alb, negru, caramiziu(primele 2 ar fi reci, dure, a3a este calda)
- garda la sol mare, corespunzatoare carosabilului autohton
- confort interior maxim(raportat la pret): AC/climatronic, incalzire in scaune, sist.multimedia si vizibilitate excelenta
- cu putin effort putem vedea ca stalpii grosi din spate(montant C parca!) sunt mai solizi/rezistenti(pt. o lovitura din spate) decat o bucata de sticla.
- Blocurile optice fata sunt generoase si utile mai ales pt GL+, blocurile optice spate sunt la fel de generoase, amplasate si pe caroserie si pe hayon ; pe bara spate exista o insertie neagra, lata cam de 15-20cm pe care se afla, cred, luminile de ceata(sau ochi de pisica)
- Barele longitudinale amplasate pe plafon sunt cireasa de pe tort la aspectul exterior.
Pretul am putea spune ca este correct, dar daca ar fi cu o mie de euro mai jos, ar avea coada la aceasta masinuta.
Pentru o familie de doua personae mi se pare masina ideala(GLX) atat in oras cat si pt. concediu, dar si pt. val. mica a taxelor.
Alte impresii dupa drive test.