fiabilitatea o afla dupa 2-3 ani -eu cred ca a intrebat corect! - cum si eu am mers pe clasicul si consacratul 1.6 aspirat de la suzuki asa poate sa afle mai multe cum a zis si rex de la swift - daca este un motor fiabil caruia i se aduc mici modificari omul clar o sa aleaga ignisul si nu isi poate face o impresie doar din test-drive;
Nu e chiar acelasi lucru...
Pe Vitara s-a pus acelasi motor ca pe SX4 si S-Cross - M16A. Motorul in discutie - K12C DualJet - este o evolutie destul de mare fata de predecesorul K12B. K12C este prezent doar pe modelele recent-lansate: New Baleno, New Swift si New Ignis. Poate doar dintre cei cu Baleno pot sa spuna mai multe - colegul
@TudorVr are unul si a postat ceva impresii.
Revenind la Ignis, azi am avut ceva treaba in zona Dageco si am observat in curte noul Ignis - intors masina, parcat, cerut detalii. Se pare ca era doar Dir. de Vanzari la birou, care mi-a spus ca nu poate da masina pentru drive-test pentru ca nu avea toate hartiile pentru circulatie (intre noi fie vorba, cred ca nu avea chef sa inchida firma pentru un drive-test). Dar l-am rugat sa-mi deschida macar masina - ceea ce a facut. Modelul e un GLX cu Allgrip, alb. M-am urcat, mi-am potrivit scaunul soferului ca pentru mine si am constatat ca am loc, iar pozitia e chiar ok. Dupa care m-am urcat in spate - la nivelul genunchilor e loc (chiar suficient), iar pana la plafon mai era loc de o palma (la cei 1.85m ai mei). Partile proaste in spate - loc doar pentru doi si spatarul banchetei e cam prea drept.
La capitolul finisaje, bordul mi-a placut, dar cam atat... Spuneam acum cativa ani - cand am intrat in posesia Swift-ului ca am sesizat (desi nu sunt prea sensibil la lucrurile astea) diferenta de finisare si materiale intre Swift-ul din 2007 si SX-ul din 2010, in favoarea primului. Se pare ca trend-ul se pastreaza - un scurt exemplu: fetele de usi; la Swift si la SX am portiuni mai mici sau mai mari de textil la toate usile, la New Vitara am vazut ca textil s-a pastrat doar pe usa fata, usa spate fiind integral de plastic (la interior ma refer), iar la New Ignis nu mai exista pic de textil pe interiorul usilor...
Fiind kid-free, o sa vad in week-end daca ajung pe la Autonet pentru un drive-test cu Ignis-ul...
@f.cristi: care-i treaba?! Ti-ai achizitionat-o?