adica cum sau cui dedicat ?! Mirosul de ambreiaj apare determinat de aceleasi conditii, daca ai tractiunea integrala cuplata sau nu.
Pana la Suzuki (daca nu este prima masina) este aproape impozibil, mai ales iarna, sa nu te confrunti cu mirosul de ambreiaj.
In situatia descrisa de tine nu cuplezi "sport" pt. ca nu te ajuta absolut deloc. Vad ca ai allgrip, deci fie folosesti snow-mud, fie lock(e ma sigur) si masina nu va patina/derapa, esp-ul avand grija s-o mentina pe traiectorie. Plus de asta, facand atata baleiaj, inseamna ca rotile-fata n-au patinat fortand astfel sa cupleze automat si rotile spate.
Deci mirosul este rezultatul frecarii discului de placa, prin urmare nimic grav care sa necesite vizitarea unui service. Doar ca ai mai scurtat putin durata de viata a ambreiajului.
Iarna trecuta am parcat intr-un loc gasit liber pt. ca era plin de sleauri si gloduri de gheata, loc din care am iesit cupland lock si decupland esp-ul.
Propun transferul postarilor in topicul existent deja.