Autor Subiect: Miros ambreiaj  (Citit de 23013 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline wolfin

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #40 : 25.Ian.2017, 12:46:12 p.m. »
5 ore.  e parffum.

la mine inca mai persista dupa  o saptamana. e adevarat ca am mers putin cc 300 km  :dknw:

cei de la reprezentanta mi-au "confirmat " ca nu sunt singurul care a afumat masina si ca trece ..nu i bai. oricum ...pt mine e inca un mister cum l-am afumat ....nu zic ca nu am patinat ambreajul...dar nu atat incat sa puta si acum (e adevarat ca in masina nu se mai simte doar la cutie....). conduc masini de 16 ani...si nu am simtit niciodata miros de ferodo....si am chinuit cateva.

  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline -alex-

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #41 : 31.Ian.2017, 07:25:52 p.m. »
Se vorbeste mult de ESP in carte nu scrie ca trebuie neaparat dezactivat daca ramai blocat acesta intervie asupra frenelor (poate ajuta) si poate controla motorul din ce inteleg atunci cand rotile sunt virate (poate incurca)...  Am reusit si eu sa afum ambreiajul odata cand am incercat sa urc o bodurica plina de zapada in Lock desi nu era necesar modul Lock si a 2-a oara la manevrevre cu spatele iar in Lock desi iar nu era necesar. Imi dau sema ca ambreiajul este usor subdimensionat dar nu asta este cauza principala a problemelor.

Conform:
All Grip de la Suzuki din ce inteleg este contruit pentru un comportament optim pe sosea al masinii: Auto pentru consum redus, Sport pentru drumuri virajate, Snow and Nud pt zapada/noroi si Lock doar daca ramai impotmolit (rotile patineaza... te poti gandi la dezactivarea ESP ca o ultima masura dar nu de la inceput)

Intrebarea mea pt cei care au reusit sa "afume" ambreiajul este; fost necesar modul lock, ati simtit ca nu puteti iesi in modul auto?
  • Vitara 1.6 benzina, All Grip
 

Offline aleksanders

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #42 : 31.Ian.2017, 07:36:03 p.m. »
ca sa nu chinui masina si sa afumi ambreiajul, folosesti din start lock cu ESP dezactivat, si nu mai ai senzatie de subdimensionare  ;) - si in carte nu scrie ca neaparat, ci "este posibil sa trebuiasca sa opriti sistemele ESP daca vehiculul dumneavoastra ramane impotmolit..."asa ca tu decizi care este acest moment, de la bun inceput sau cand simti mirosul;
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline toma

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #43 : 31.Ian.2017, 07:38:56 p.m. »
singura data cand l-am "afumat" nici macar n-am incercat in auto... posibil sa fi nu fi fost nevoie de LOCK, dar masina era noua si eu entuziast sa folosesc 4x4=16 pentru ca pot!  :-))

Sustin si eu ce zice aleksanders
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline enicky

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #44 : 31.Ian.2017, 08:02:57 p.m. »
Intrebarea mea pt cei care au reusit sa "afume" ambreiajul este; fost necesar modul lock, ati simtit ca nu puteti iesi in modul auto?
             Ultima data(sapt.trecuta) cand am folosit lock fara ambreiaj  i-am inteles cu adevarat valoarea. Parerea mea este ca trebuie sa apreciezi personal situatia si sa utilizez varianta care te-ar ajuta. Daca iti dai seama ca nu poti aprecia situatia este mai bine sa folosesti maxim de capacitate, adica lock fara esp. Folosind capacitatea maxima, nu faci altceva decat sa-ti protejezi masina, motorul, ambreiajul, cauciucurile, etc.
 Citez din postarea mea din topicul mentionat : " Am intrat cu snow, iar la iesire n-a mai vrut cu snaow : 2, 3, 4 incercari, balans, miros, nimic. Am mutat pe lock, am dezactivat esp, martorul s-a aprins in bord, apoi una si la a doua incercare a iesit fara balans sau alte probleme."
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline pcipri76

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #45 : 31.Ian.2017, 08:13:29 p.m. »
Am si eu o intrebare daca se poate.
La grand vitara mea, nu stiu cum sa dezactivez ESP-ul.
Lam verificat pe tester iar cand apas butonul, testerul imi indica ca se dezactiveaza iar apoi se reactiveaza dupa aprox. 5 secunde dar pe bord nu se aprinde martorul aferent.
Becul in bord functioneaza fiindca atunci cand pornesc motorul se aprinde si acel led.
Ce nu fac eu bine?
Acelasi lucru il are si o alta grand vitara dar din 2006. e a unui prieten de-al meu, ceea ce inclin sa cred ca nu facem noi ceva bine
  • Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS 2008
 

Offline toma

  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline pcipri76

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #47 : 01.Feb.2017, 01:11:25 p.m. »
Citisem manualul de mai multi ori dar nu am reusit.
Azi mi-am luat inima in dinti si am tinut apasat continuu pe buton.
Din ce am observant, dupe aprox. 10sec se activeaza doar ESP-ul.
La Ford, este instant cand apas pe buton.
Deci ... functioneaza.
  • Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS 2008
 

Offline kellogs

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #48 : 02.Feb.2017, 07:12:19 p.m. »
All Grip de la Suzuki din ce inteleg este contruit pentru un comportament optim pe sosea al masinii:

cam asta e ideea.

Intrebarea mea pt cei care au reusit sa "afume" ambreiajul este; fost necesar modul lock, ati simtit ca nu puteti iesi in modul auto?

Nici nu stiu daca eram in lock si esp- cand l'am afumat. Sa le traiasca resetarea modului 4x4 la oprirea motorului...
Aveam o roata fata in aer iar masina pe burta. De fapt mai mult pe scutul din fata statea. Doar modul lock m'a scos. Si niste crengute de brad. Si lantul de pe roata fata cu contact la sol. Dar in principal cele doua roti spate m'au tras afara.

A, inca ceva! Daca afumati ambreiajul lasati masina sa se raceasca inainte de a reincerca sa iesiti e acolo.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline -alex-

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #49 : 04.Feb.2017, 01:59:14 a.m. »
Postarile voastre ma suprind oarecum, eu ma gandeam ca aderenta fiind buna cum a fost cazul meu apoi vasco-cuplajul dintre punti blocat a pus presiune pe sistemul de transmisie ambreiajul fiind cel mai afectat, faptul ca rotile patineaza cred ca pot prelua din sarcina ambreiajului adica sa te lase sa-l cuplezi sa nu fii fortat sa-l tii semicuplat astefel incat sa  nu moara motorul ( in lipsa alunecarii din vascocuplaj nu sunt permise viteze de rotatie diferita intre punti in cazul suprafetelor neregulate cea  ce  poate insemna o presiune marita pe ambreiaj) dar vad ca sunt si cazuri in care nu era suficienta  aderenta si tot s-a soldat cu afumatura....


Concret in cazul meu am avut lock cu esp dezactivat si am simtit lipsa de putere nici nu voia sa se clinteasca din loc incercam sa dau cu spatele peste un damb de zapada n-am simtit rotile ca patineaza sau sa aud ca patineaza, dupa ce s-a oprit motorul  de 3 ori am accelerat mai tare cu ambreajul semicuplat pe la 3500 rpm, cred ca nici 30 de secunde, m-am ambitionat pt ca 4x4 si a iesit fum. Am oprit masina am asteptat... apoi am iesit fara probleme in auto cu esp activ n-am mai avut chef de alte teste.  Manualul utilizatorului: Lock - acest mod se foloseste pentru a debloca autovehiculul din zapada, nisip sau noroi.







  • Vitara 1.6 benzina, All Grip