Autor Subiect: Miros ambreiaj  (Citit de 23019 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline SPIRIDUSHU

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #30 : 28.Iun.2016, 12:03:08 p.m. »
La mine s-a rezolvat cand am decuplat esp sau asa ceva. Daca nu decuplez, la primul obstacol mai serios incepe sa apara mirosul acela si moare motorul daca fortez putin. Imi da impresia de submotorizare, dar abia dupa ce decuplez se simte "forta".
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 
The following users thanked this post: Augustin Beldeanu

Offline toma

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #31 : 01.Aug.2016, 05:40:28 p.m. »
Confirm si eu experienta cu ESP si Lock. In primii 5k KM a trebuit sa urc la un moment dat o panta pavata cu piatra de rau destul de lucioasa. M-am gandit sa o pun pe Lock dar nu am dezactivat ESP. Am ajuns  in varful pantei (cam 50m) cu puternic miros de ambreiaj incins si cu spaima ca am stricat ceva la masina noua  =))

Acum o saptamana (deja trecut de 25k KM) am urcat un drum forestier cu ceva pasaje destul de delicate pentru Vitara si pentru experienta mea (aproape zero) la condus offroad. Masina in Lock si cu ESP dezactivat m-a ajutat tare mult si nu am mai simtit deloc miros de incins. Cuplul de la diesel e genial in situatiile astea!
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: Augustin Beldeanu

Offline enicky

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #32 : 01.Aug.2016, 06:43:59 p.m. »
Confirm si eu experienta cu ESP si Lock..... Masina in Lock si cu ESP dezactivat m-a ajutat tare mult si nu am mai simtit deloc miros de incins. Cuplul de la diesel e genial in situatiile astea!
             De fapt, aici este locul unde se vede valoarea motorului diessel si a cuplului sau ! La cea mai mica rampa el raspunde promt. In rest, pe drum drept/normal, benzinarul se descurca la fel. De altfel, daca nu ai de facut drumuri de acest gen, sau zilnic-lungi si ai doar trafic urban preponderent, nu e recomandat. Cel putin asa spun mecanicii !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Augustin Beldeanu

Offline Augustin Beldeanu

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #33 : 02.Sep.2016, 12:06:38 p.m. »
Buna ziua. Am vazut videoclipul anterior. Pot spune ca soferul nu stia sa abordeze anumite damburi ramanand suspendat, actiune care chiar si cealalta masina are probleme.
Pe de alta parte nici anvelopele nu il ajutau prea mult deoarece erau de asfalt si nu de mud+snow.
Acum o saptamana, am intrat cu vitara spirit allgrip prin niste gropi la tara actionand modul lock impreuna cu dezactivarea ESP. Este necesara dezactivarea ESP pentru ca altfel cand incepe patinajul rotilor acesta sa fie controlat de sofer si nu de sistem, altfel existand miros si posibilitatea de distrugere a tractiunii spate.
Pot spune ca si-a facut treaba foarte bine, fiind foarte multumit de ea, cu toate ca eram si eu incaltat cu anvelopele de vara Continental. De abia astept sa vina iarna, cu toate ca asta iarna cu anvelopele marca Federal Hymalaia si-a facut treaba exceptional la Poiana Brasov .
Sper sa reusesc sa fac niste filmari, dar pana atunci pot spune ca masina chiar poate....dar si soferul sa stie sa o conduca si in astfel de cazuri.
  • Suzuki Vitara Spirit Allgrip MT; Logan mcv 1.5Dci 2007 si Symbol 1.4 16v Fidji Automat
 

Offline dargoion

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #34 : 02.Sep.2016, 12:36:14 p.m. »
La navara cand o treceam in 4low cu lock se dezactivau singure toate programele de assistenta ar fi ok sa fie la fel si aici cum zice colegul mai sus, sa ramana controlul la sofer

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: Augustin Beldeanu

Offline shpeedy

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #35 : 02.Sep.2016, 01:29:42 p.m. »
Esti constient ca vorbim de doua masini diferite, cu tehnologii 4x4 diferite?!

Insasi faptul ca vorbesti de reductor, ar trebui sa clarifice discutia...

Cu reductorul te bagi in teren greu (=unde ai nevoie de aderenta maxima), asa ca orice interventie din partea sistemelor de siguranta ale masinii nu este binevenita.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline dargoion

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #36 : 02.Sep.2016, 09:31:20 p.m. »
Shpeedy oricum deculpezi esp ca sa eviti citez"mirosul si posibilitatea de distrugere a tractiunii spate"nu era mai simplu sa faca direct masina asta cand o treceai pe lock? Asa se evitau multe probleme pentru incepatori dar ce.i drept se pierdeau si multi bani pentru reparatul acestor probleme...

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

 

Offline alint

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #37 : 24.Ian.2017, 11:32:35 p.m. »
BUna ziua.
La folosirea modului Lock ptr a ieși din zăpadă a început sa miroase foarte puternic a cauciuc încins și a apărut alarma în bord "esp hil hold disable". Este a 2-a oara cand apare aceasta alarma, numai ca de data asta am ridicat capota și ieșea fum din partea dreapta a motorului, la un senzor, probabil. Sâmbăta am făcut revizia de 30k, dar testarea pe calculatur nu a identificat prezenta alarmei. De fiecare data alarmele au dispărut după 45-60 minute de la apariție.
 

Offline toma

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #38 : 25.Ian.2017, 12:10:17 a.m. »
Shpeedy oricum deculpezi esp ca sa eviti citez"mirosul si posibilitatea de distrugere a tractiunii spate"nu era mai simplu sa faca direct masina asta cand o treceai pe lock? Asa se evitau multe probleme pentru incepatori dar ce.i drept se pierdeau si multi bani pentru reparatul acestor probleme...

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Pentru ca poti ramane in modul LOCK si dupa ce ai iesit din impas si apoi sa rulezi si fara ESP pana pe la 70km/h (scrie in manual viteza exacta) cand se dezactiveaza automat LOCK. Te-ai supune unui risc pentru ca ai uitat sa dezactivezi LOCK imediat dupa ce nu mai ai nevoie de el.
In plus nu totdeauna cand cuplezi LOCK e nevoie sa dezactivezi ESP.
Dar e mai buna teoria conspiratiei ca vrea Suzuki sa ne usureze de bani pe piese  ;)
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline kellogs

Re: Miros ambreiaj
« Răspuns #39 : 25.Ian.2017, 12:18:24 p.m. »
BUna ziua.
La folosirea modului Lock ptr a ieși din zăpadă a început sa miroase foarte puternic a cauciuc încins și a apărut alarma în bord "esp hil hold disable". Este a 2-a oara cand apare aceasta alarma, numai ca de data asta am ridicat capota și ieșea fum din partea dreapta a motorului, la un senzor, probabil. Sâmbăta am făcut revizia de 30k, dar testarea pe calculatur nu a identificat prezenta alarmei. De fiecare data alarmele au dispărut după 45-60 minute de la apariție.

La mine a iesit fum fara sa ridic capota :). Mirosul s'a dus dupa vreo 5 ore abia. Nu inteeg ce te roade. Alarmele ? Nu stiu caree e treaba. Mirosul - daca ambreiajul merge normal nu a patit nimic. I'ai mai luat 2000 - 3000 de km din viata. Atat.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/