0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Confirm si eu experienta cu ESP si Lock..... Masina in Lock si cu ESP dezactivat m-a ajutat tare mult si nu am mai simtit deloc miros de incins. Cuplul de la diesel e genial in situatiile astea!
Shpeedy oricum deculpezi esp ca sa eviti citez"mirosul si posibilitatea de distrugere a tractiunii spate"nu era mai simplu sa faca direct masina asta cand o treceai pe lock? Asa se evitau multe probleme pentru incepatori dar ce.i drept se pierdeau si multi bani pentru reparatul acestor probleme...Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
BUna ziua.La folosirea modului Lock ptr a ieși din zăpadă a început sa miroase foarte puternic a cauciuc încins și a apărut alarma în bord "esp hil hold disable". Este a 2-a oara cand apare aceasta alarma, numai ca de data asta am ridicat capota și ieșea fum din partea dreapta a motorului, la un senzor, probabil. Sâmbăta am făcut revizia de 30k, dar testarea pe calculatur nu a identificat prezenta alarmei. De fiecare data alarmele au dispărut după 45-60 minute de la apariție.