0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Oare o ajunge un galon adica 3.78 L pentru un schimb de ulei la motorul de 1.3 L? Vreau sa ii pun Mobil 1 0W30 adus din SUA si ala vine numai la sticle de 1 quart = 0.946; 4 sticle = 3.78 L. Nu imi prea vine sa comand 5 sticle pentru ca nu se stie la urmatorul schimb merg tot pe uleiul asta.P.S. Fac galagie la B&S Motors daca masina e in garantie si aduc uleiul meu?
Citat din: M_TM din 04.Mai.2009, 11:03:25 p.m.No dara ase sa fie.Eu am scris doar ce am patit cu magnatec.Mai a luat teapa cineva de pe forum dar nu stiu exact cine.Bafta oricum si sa auzim de bine.io fusei ala.... iote ce scriam acum un an pe vechiul forum....e inadmisibil.....asa ceva nu cred ca se poate intampla decat in romania....la service-uri autorizate....sunt convins ca a gresi e omenesc, dar nu la nivelul asta.....ca sa fii autorizat sa faci service la o marca de masina trebuie sa respecti niste standarde si sa detii niste certificari, altfel nu poti sa te compari decat cu "nea gicu si fii srl" care poate sa-ti faca revizia fara nici o pretentie suplimentara.... intre timp imi fac reviziile la unguri....acolo bag ulei de care zice ma-sa in cartea tehnica....adica Shell Helix Ultra 5W30 care e scump ca draq da' merita sa auzi cum suna motorul cu el....iese pe la 20000 de forinti schimbul....tot pe vechiul forum scrisese goad urmatoareleIn legatura cu uleiurile: gradele de vasozitate API sunt orientative !Consultati fisa cu caracteristicile de vascozitate ale uleiurilor respective si faceti o comparatie intre ele.O sa constatati ca un ulei 5W30 ,poate avea aceleasi caracteristici cu un ulei 5W40!Sau un ulei 0W40 ,poate fi mai gros ,decat un ulei 10W30, chiar daca are 0W , in fata! Uleiul care este in motoarele Suzuki 1.3 si 1.5 VVT este Shell 10W30 cu urmatoarele caracteristici:API SL/CFACEA A3-98 and B3-98Vascozitate 40gr.C 73 cSt100gr.C 11.5 cStDensitate 0.850 kg/lPunct de inghet -39gr.CMobil 1 ESP 5W30 este cel mai apropiat ca grad de vascozitate cu Shell:Vascozitate 40gr.C 72.8 cSt100gr.C 12.1 cStDensitate:0.850 kg/lZgomote la distributie cu motorul rece apar la folosirea unui ulei cu o vascozitate prea mare(mai gros) la rece (40 gr.C)De exemplu Castrol 5W40 e prea gros pt. Suzukiavand o Vascozitate la rece 40 gr.C 79 cSt (fata de 73 cSt cat are 10W30 de la Shell)iar la 100 gr. C 13.7 cSt ( fata de 11.5 cSt de la Shell)Ca sa nu mai vorbesc de Castrol Magnatec 10W40 care e si mai gros !!! O crima pt. acest motor facut in Japonia!Uleiul recomandat de producator dupa rodaj(la revizia de 10000km) este SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5w30 cu urmatoarele caracteristici:Vascozitate 40gr. C 67.9 cSt100gr. C 11.8 cStDensitate 0.848 kg/lPoate fi folosit in plaja de temp. exterioare de la noi -15gr C +40 gr. C .Din pacate acest ulei nu prea se gaseste pe la noi si atunci trebuie sa cautam un ulei cat mai apropiat cu indicii de vascozitate ale acestuia (67.9cSt si 11.8cSt).Exista acest Mobil 1ESP 5W30 si am mai gasit ceva pe la MOTUL,deocamdata.Sau punem ulei original Mercedes 5w30 de la reprezentanta (care e de fapt Shell) dar e prea scump
No dara ase sa fie.Eu am scris doar ce am patit cu magnatec.Mai a luat teapa cineva de pe forum dar nu stiu exact cine.Bafta oricum si sa auzim de bine.