Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 84432 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Fujitsu

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #390 : 09.Sep.2019, 12:40:23 p.m. »
 :D :D :D
Bine, see you in a couple of years  B-)
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline boga81

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #391 : 09.Sep.2019, 01:15:55 p.m. »


PS2: ia încercati sa mergeti cu o masina echipata cu asa ceva, o sa observati ca brusc parca aveti prioritate din partea gibonilor din trafic care se gândesc de doua ori sa va ia fata. Am condus Toyota unui prieten care avea asa ceva si am sesizat chestia asta.

Ce toyota? iQ sau Aygo? Sau Land Cruiser? Trebuie sa ne uitam si la dimensiuni. Nimeni nu se va da din fata ta daca ai un Smart cu bullbar. La fel e si cu Vitara, ca doar nu e vreo masina enorma...
Vrei efect garantat? Pune-i gene de plastic pe faruri si fii sigur ca se vor da la o parte, de frica sa nu faci vreo miscare interesanta.
Lasa bullbar-ul, e o prostie. Face doar rau in caz de impact si se duc dreaq cele 5 stele verzi la Ncap, devin 2 in cazul cel mai bun si o sa fie sub Duster. Vai, ce am zis!

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: Florin25, dacbuc

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #392 : 09.Sep.2019, 01:36:07 p.m. »
...... si se duc dreaq cele 5 stele verzi la Ncap, devin 2 in cazul cel mai bun si o sa fie sub Duster. .

Total fals, stelele se vor înmulti. Think again.....  :fluier:

Toyota aia era un suv, LandCruiser.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #393 : 09.Sep.2019, 01:56:37 p.m. »
LoL :D

De obicei cand vezi in oglinda o fata ca cea de mai jos (eventual si conducand la 2m in spatele tau), nu prea cred ca mai ai nevoie si de bulbar pentru a accentua dramatismul...



Am totusi cateva neclaritati (intrucat tot vad ca-i plac colegului solutiile individuale) :
- cine sunt gibonii? cum se comporta, ca sa-i recunosc si eu? Nu de alta, dar poate ma comport si eu (pe autostrada, eu merg pe cat posibil pe banda 1, dar se intampla sa mai si depasesc si atunci mai ajung si eu meteoric pe banda 2...);
- ce te face sa crezi ca un bullbar pe o masina relativ mica (fata de un ML, Landcruiser, X5/6/7, Q7/8 etc) iti va aduce un avantaj tactic in fata asa-zisilor giboni?

PS: Landcruiser nu e SUV, e off-roader in toata regula (sasiu separat)...






Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #394 : 09.Sep.2019, 02:30:22 p.m. »

- cine sunt gibonii?

Aia care atunci când te apropii de o intersectie, se opresc, îsi fac niste calcule (le ia 2-3 secunde ca au creierul subdezvoltat) si în ultimul moment scrâsnesc din roti luându-ti fata, de te obliga sa frânezi ca sa nu te urci pe ei.
Pe astia îi impresioneaza fierataniile, se feresc de bare ca de dracu. Unii dintre ei probabil au mai stat dupa ele câte 24 de ore.....

PS: 80% sunt posesori de BMW sau Audi (coji d-astea cu juma de milion de km) care le scot valoarea în evidenta.

Caz concret https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cine-sunt-agresorii-care-au-ucis-in-bataie-un-barbat-in-trafic-si-au-lasat-o-fata-orfana.html
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline rzv

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #395 : 09.Sep.2019, 02:36:39 p.m. »
Ca sa intelegi fenomenul mastrodonti in trafic, ocoliti de ceilalti-mereu sunt cazuri de genii nebune care nu fac asta, ba din contra...  , trebuie sa conduci asa ceva minim 2 sapt . Ceva mare, 4x4 urias, roti, nou sau vechi dar sa sara din start de 2,5To, cu bullbar, troliu si zgarieturi de pietre si copaci .

Niciodata, dar niciodata nu va fi nimeni mai atent la tine ,indiferent ce conduci , decat conducand  la asa hidosenie.  :D Din experienta proprie, ani de zile.

Vitara este o coaja foarte frumoasa care in caz de accident dupa 50km/h este dauna totala , stramba si ciufulita. Unii spera doar ca ofera siguranata aia marketata in caz de asa ceva.....si tu, ca posesor de asa ceva sigur nu vei fi incantat sa ciobesti bibeloul.
Daca iti satisface egoul o bara lucioasa , da banii pe ea....  Nu va reusi nimeni sa iti schimbe parerea, sa stii doar ca in ochii celor cu masina aia mare si hidoasa vei fi fix gibonul de care vorbeai...unul poleit si tocmai bun de vopsit aripa fata +bara ORIGINALA pe asigurarea ta ca nu te-ai asigurat la cedeaza trecerea.... :D Been there, done that.   =)) =))
pt aia cu audi si BMW la fel, cu 5000 isi ia alta, tu fix....vei fi la fel de victima. Ai nevoie doar de alta masina pt ce vrei tu  =))
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #396 : 09.Sep.2019, 02:41:32 p.m. »
Pai si tu chiar crezi ca aia vor fi impresionati de bullbaru' tau cromat?!

Scuze, eu o vad doar ca pe o "cursa a inarmarilor" care nu are cum sa duca - in final - la un deznodamant fericit...

Nu consider ca solutiile individuale ne ajuta in spete d'astea; presiune pe aplicarea legii si educatie - astea fac schimbarea...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Dogy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #397 : 09.Sep.2019, 04:12:42 p.m. »
Dincolo de toate dezbaterile astea, trebuie sa recunosc ca, din punctul meu de vedere, New Vitara arata bine cu acel bullbar. Atat timp cat e omologat, poti sa-ti pui si doar asa, de "dizain".
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #398 : 09.Sep.2019, 04:46:47 p.m. »
Sunt de acord cu voi, daca te dai cu o masina mare sau una foarte urata te cam evita
Din experienta proprie, in imbulzeala de la chibrit:
Cu scrosul se comporta normal, cu swiftul ma ignorau si ma inghesuiau, cu saabul care arata ca un cazan ma evita, iar cu un xc 90 prima generatie imi cam faceau loc, dadeam semnal si ma lasau sa schimb banda
Vitara cuirasata cu bullbar, praguri stralucitoare etc poate va speria cateva de clasa mica
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline sancheznfy_br

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #399 : 09.Sep.2019, 05:14:34 p.m. »
Eu sunt ala din mesajul lui "hippo" si chiar ma intrebam care sunt prinderile pentru acele bare care sa ofere resistenta.Sub bara de plastic de pe fata este o bara asa zisa parasoc. Vai mama ei. La alte firme e umpluta cu o scaRtietoare dura care sa prea socul. La vitara o apesi cu degetul mare si se indoie. Mai zdravana era la Loganul din 2004.


Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim