Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 84431 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #380 : 09.Sep.2019, 09:31:58 a.m. »
Casco... casco... casco... casco... (fading out).


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 
The following users thanked this post: shpeedy, steph

Offline dacbuc

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #381 : 09.Sep.2019, 09:32:46 a.m. »
Eu cred ca la o masina finuta, cu un design elegant, cum este Vitara (lucru rar intalnit in ziua de astazi) parca nu prea dau bine chestiile gen bullbar sau praguri laterale.
Alea's pentru SUV-uri mai... 'redneck'.
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #382 : 09.Sep.2019, 09:46:45 a.m. »
Casco... casco... casco... casco... (fading out).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Exact!

Dar cati includ costul unei polite Casco in TCO-ul masinii?

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #383 : 09.Sep.2019, 09:50:11 a.m. »
Unii zic ca la un impact minor se face praf toata sandramaua, altii zic ca ramâne o julitura daca n-ai bulbar.
Acuma fiecare cu parerea lui, eu ramân la parerea mea personala ca daca aveam asa ceva pe Ignis, boul ala cu cârlig care mi-a spart grila de jos a radiatorului când a dat cu spatele, pleca cu niste urme de bulbar pe fundul masinii nu indiferent cum a facut-o lasându-ma sa deschid dosar de dauna pe casco.
E chestie de tuning, n-am înteles de ce atâta înversunare si patos din partea unora.
Atâta timp cât e omologat, înseamna ca nu este turcism, a fost aprobat în UE pe baza unor teste.
Nu mai vorbim de pret care este destul de piperat (peste 2500 de lei) fata de o chinezarie.

PS: în caz de impact mi se fâlfâie cum/cât se face praf masina cu/fara bulbar, oricum am casco.
PS2: ia încercati sa mergeti cu o masina echipata cu asa ceva, o sa observati ca brusc parca aveti prioritate din partea gibonilor din trafic care se gândesc de doua ori sa va ia fata. Am condus Toyota unui prieten care avea asa ceva si am sesizat chestia asta.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #384 : 09.Sep.2019, 10:57:56 a.m. »
Eu am vazut in service masina cu carlig, care dupa impact mediu in spate a fost dauna totala, s-a valurit podeaua, carligul a concentrat fortele nu le-a disipat
La masinile fara sasiu, cu caroserie autoportanta, carligul sau bullbarul deformeaza iremediabil parti structurale transferand socul te miri pe unde, e chestie de fizica
Daca pui o structura tare suplimentara canalizeaza fortele pe unde apuca
Acum fiecare cum vrea
La jimny sau alte masini cu sasiu e alta poveste
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #385 : 09.Sep.2019, 11:56:10 a.m. »
    Acest bulbar, da,  este o chestie relativa, poate fi si bun si rau, iar daca e sa se aleaga praful, nu acest bulbar va fi cauza sau factorul hotarator.
    Dar a ridica in slavi tabla subtire de pe Vitara, pt. 5cp in plus sau altceva, cred ca este  o grava eroare!!
Voi dezvolta!
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Dogy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #386 : 09.Sep.2019, 12:28:26 p.m. »
Pana la bulbar, eu inca astept sa vad o New Vitara inaltata. Sau macar sa aud despre una :)
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #387 : 09.Sep.2019, 12:33:56 p.m. »
Degeaba ii pui bullbar, toata masina e firava, n-ai un element solid de care sa-l agati
A mai fost un coleg pe aici care a sarit un sant si a deformat lonjeroanele
Uitati-va ce a patit @kellogs sau cand schimbati rotile uitati-va la planetare/arcuri etc, e o coaja

Ps e valabil si pt scross
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Fujitsu

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #388 : 09.Sep.2019, 12:37:09 p.m. »
Cum sa fie coaja? E o masina foarte buna !
De ce si-ar cumpăra oamenii o coajă nouă ?
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #389 : 09.Sep.2019, 12:39:00 p.m. »
Nu intru in disputa cu tine, inca esti prospat posesor, entuziast, o sa-ti treaca =))
Oricum riscul sa o farami e mai mic la tine, nefiind allgrip nu o sa fii tentat sa te cateri cu ea pe hartoape
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp