Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 84583 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #370 : 08.Sep.2019, 10:13:34 p.m. »
https://www.bullbar-omologat.ro/produse/itemlist/category/581-vitara-2015

Asa ceva e urmatoarea investitie.
Sa pot sa merg relativ relaxat pe autostrazile noastre pline de oi, câini si ce naiba mai misuna pe acolo.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: enicky

Offline rexkrokiDAU

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #371 : 08.Sep.2019, 10:21:04 p.m. »
Exact, asta e ce-i lipsește Vitarei  :-j

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #372 : 08.Sep.2019, 10:46:00 p.m. »
E topic de tuning, fiecare poate sa puna ce vrea pe masina, începând de la improvizatii pe instalatia electrica si pâna la închidere automata a haionului.
Unele chestii sunt utile altele sunt kitsch.
Sunt lucruri care îmbunatatesc siguranta, de exemplu jantele mai late contribuie la stabilitate mai mare în curbe.
Bulbar-ul e tot unul dintre ele, am vazut BMW facut dauna totala dupa ce a luat un ciobanesc german la 130 la ora.
Nu e cert ca daca avea protectii suplimentare era mai bine.
Pe forum este cazul unui coleg care a murit la impactul cu un cal.
Omul avea un Ignis asa cum am avut eu, cine stie .... daca avea bulbar poate mai era în viata.
Sau poate nu.

La fel de adevarat e si faptul ca unele masini sunt tunate degeaba - cu tot felul de figuranti, chiar între scaun si volan.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Florin25, dthem

Offline tac

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #373 : 08.Sep.2019, 10:54:14 p.m. »
Urmareste cum se monteaza.
SUZUKI VITARA #2_ Zubehör-Montage Exterieur
Prinderea de sus direct in bara?!
Poate are alt sistem de prindere ce ai tu acolo.
  • Vitara 1.6 Spirit 2WD benzina
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #374 : 08.Sep.2019, 10:56:01 p.m. »
Și concluzia este că...  :)

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #375 : 08.Sep.2019, 11:02:18 p.m. »
  Chiar sunt foarte misto!!!! De retinut!! Imi plac. In combinatie cu arcuri care  o vor ridica merg la fix.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #376 : 08.Sep.2019, 11:02:44 p.m. »
Urmareste cum se monteaza.
SUZUKI VITARA #2_ Zubehör-Montage Exterieur
Prinderea de sus direct in bara?!
Poate are alt sistem de prindere ce ai tu acolo.

Inca nu am.
Dar m-am interesat si exista varianta si pentru Vitara 2018.
Se prinde pe bara de protectie din spatele grilei radiatorului, în videoclip nu se vede.
Pentru montaj trebuie dat jos spoilerul si se monteaza niste profile de otel pe acea bara.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #377 : 09.Sep.2019, 08:59:50 a.m. »
Fara suparare, dar pentru mine incepe sa devina un mister de ce unii colegi de p'acilea isi doresc masini noi, avand inglobate cele mai noi tehnologii de siguranta...

Am observat in repetate randuri ca se plang unii de cat de subtire este tabla la noile modele - tabla este atat de subtire cat trebuie pentru a raspunde la doua cerinte principale:
- consum mai mic (tabla mai subtire -> greutate totala a caroseriei mai mica -> motorul este supus unor solicitari rezonabile -> consuma mai putin)  - asta e ala de care va minunati si cu care va tot laudati pe topicurile de consum;
- tabla mai subtire se deformeaza mai usor, preluand din energia fortei de impact in caz de accident (asta va mareste atat dvoastra. ca ocupanti ai masinii, cat si pietonilor sansele la viata; si la cat costa o masina, daramite o reparatie cu inlocuire de repere,  inclin sa cred ca este un troc rezonabil asta cu masina/reparatie vs o viata recuperata).

Referitor la bullbar, pe tipul asta de masina (cross-over/SUV fara sasiu separat) mai mult rau face:
- in caz de accident, fiind un element metalic prins artizanal de traversa (si ne-luat in calcul la proiectarea punctelor de impact ale masinii) poate face mai mult rau decat bine (atat pentru integritatea masinii, cat si a pietonilor), avand un comportament total aleator;
- in mod normal de utilizare, pe de-o parte este o greutate suplimentara pe puntea fata (si asa destul de grea), pe de alta parte reduce atat unghiul de atac, cat si garda la sol (prin prinderi) in partea din fata.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, Florin25, ambmihai, dacbuc

Offline ElPolloLoco

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #378 : 09.Sep.2019, 09:24:12 a.m. »
Dupa cum spunea si colegul mai sus, nu cred ca te protejeaza un bullbar after market.
In cel mai bun caz nu incurca cu nimic. Dar cel mai probabil o "ti-l bage pe gat" la un imapact mai serios.
Desi la prima vedere nu pare, toate chestiile pe o masina moderna sunt calculate, masurate si testate. Intr-un impact, pentru a disipa energia, ceva trebuie sa se deformeze.
Daca nu se deformeaza bullbarul ... se deformeaza "conducatorul auto".
La coleziuni usoare as crede ca e OK... nu se crapa bara, se zgarie bullbarul.
Acestea fiind spuse, ma bate si pe mine gandul de ceva timp sa-mi pun unul, asa "de design" - cum ar spune unii  :-?.
Sa ne dai si noua detalii daca te hotarasti sa-l pui.
  • New Vitara
 

Offline rzv

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #379 : 09.Sep.2019, 09:25:50 a.m. »
Dupa niste ani de masina 4x4 echipata cu bullbar de +50 kg.... pot spune ca sunt 100% deacord cu colegul Shpeedy. In plus, bara aia (care este o mizerie,100%) la in impact lejer face mai mult rau, se idoaie , rupe,sparge, zgarie tot, iar ca prindere futizeaza si mai rau.... NU este nici pe departe recomandata.
Pt animale, australienii pun barele acelea ARB prinse de sasiu, mari solide, DAR... universal confirmat ca in cazul in care sunt implicati intr-un accident, stramba sasiul grav,dauna totala.Barele sunt folosite pentru a IMPINGE animalele incet sau pentru a proteja grila-far de un eventual impact cu un cangur...alta gasca, alta aplicatie.
Fierul ala lucios, pt vitara inseamna fix tichia de margaritar in traficul din Romania....in cazul unui impact minor, se stramba si in loc de o julitura ,va face dezastru pana in radiatoare .....sa nu mai spun ca pt a fi safe pt pietoni-autorizat cum este marketat- trebuie sa fie cumva o foita de tabla lucioasa , nu o bara cum va inchipuiti ca deh, treb sa se indoaie.......
Mai mult rau decat bine, chiar daca gusturile va spun ca-i fantastic de frumos. Sste un turcism, sa imi expun parerea personala, la concurenta cu ultima melodie-slagar a lui  Halam..   :pardon:
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 
The following users thanked this post: shpeedy