Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 84448 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline boga81

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #330 : 22.Ian.2019, 07:47:31 p.m. »
Nu are nimeni pentru ca e scumpa o astfel de modificare. Nu pentru ca nu se poate, din moment de exista kit-uri in afara. Eu m-am multumit pe SX4 cu soft si filtru. Si arcuri, dar nu sport ci pentru inaltare :)

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #331 : 22.Ian.2019, 10:28:28 p.m. »
Eu m-am multumit pe SX4 cu soft si filtru. Si arcuri, dar nu sport ci pentru inaltare :)
Citat
as umbla la suspensie/garda la sol,...  cand iese din garantie.
Plus bujii, filtru sport.
   Despre asta vorbim : modificari accesibile, pentru cine isi doreste ceva mai mult de la masina, dar in limitele "suportate" de aceasta, adica fara sa-i afectezi fiabilitatea si sa treci si itp-ul fara probleme.
@AT tu ai ridicat problema corect, " pe intelesul posesorului de motor Suzuki aspirat 1,6 vvt 120CP", chiar daca nu toata lumea te-a inteles, dar cred nici modificarea accesibila n-o au decat cativa : @boga81, cel de care povesteai tu ma sus si presupun, cel care a venit cu ideea, Ionutz.construct .
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #332 : 24.Ian.2019, 07:30:34 p.m. »
Dragilor, haideti sa punem altfel problema, mai practic, pe intelesul posesorului de motor Suzuki aspirat 1,6 vvt 120CP.
Are cineva facuta o asemenea modificare (sa o denumim specializata)?  Alta decat accesibila optimizare software + filtru sport K&N + bujii denso iridium.

La modul realist, din observatiile mele, inclin sa cred ca profilul utilizatorilor de pe acest forum limiteaza modificarile la trio-ul de mai sus.

De unde limitarile?
- afectarea garantiei;
- costurile modificarilor;
- consumul aferent unor modificari mai importante;
- mentenanta aditionala - posibila crestere a frecventei schimbarii uleiului, filtrelor (basca poate costurile crescute pentru niste consumabile pe masura modificarilor);
- capacitatea de absorbtie a know-how-ului ce tine de prepararea unei masini (si implicatiile unei masini tunate).

Eu mai degraba as umbla la suspensie/garda la sol, in locul vostru, cand iese din garantie.

Parerea mea e ca Suzuki-urile au in general o suspensie (si o directie) destul de echilibrata in forma lor stock. Bineinteles ca se poate imbunatati, dar as zice ca se descurca onorabil chiar si in cazul unei mici cresteri de putere a motorului...

Nu as pune turbina pe motorul asta, nu cred ca rezista chiulasa, pistoanele.
La sx4 clasic crapa parca chiulasa de la gpl, asa ca nu prea cred e un motor de tunat.
E acelasi motor ? 1.6 aspirat de pe vitara cu cel de pe sx4 clasic?

Din ce am citit/vazut, seria M1xA de la Suzuki este una destul de rezistenta/fiabila chiar si in versiunea stock, daramite daca mai schimbi si ceva componente.

Pe langa cele enumerate deja p'acilea, ar mai fi cateva chestii minim-invazive ce se pot face pentru imbunatatirea performantelor:
- scaderea greutatii - roti mai usoare (in general, jante mai usoare - dar eu nu am reusit sa identific un model potrivit care sa se mai fabrice si sa fie dispo in Europa), inlocuirea cu elemente de caroserie (de obicei, cu unele custom de fibra de carbon - foarte scumpe), scaune mai usoare;
- ITBs (=Individual Throttle Bodies) - admisie individuala per cilindru (=dementa pentru motoarele aspirate):



Personal, cred ca o sa ma alatur si eu colegului Boga81 cu trio-ul de aur de mai sus, intr-o prima faza...

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #333 : 24.Ian.2019, 08:25:19 p.m. »
 
Citat
soft si filtru... arcuri...Plus bujii
  In concluzie, cam astea sunt posibilitatile... acum cel putin, pentru Vitara. 
Cat despre micsorarea greutatii, nici vorba, la omiedouasutetrei'jdekile simti orice camion sau rafala, daca mai scazi o suta, te ia vantul ! Masa masinii are si ea un rol important...

  P.S. Personal cred ca cel mai tentant si chiar vizibil, ar fi, in prima etapa, inlocuirea arcurilor topaitoare(de fabrica) cu MAD-uri. Presupun ca ar creste simtitor confortul.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline sancheznfy_br

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #334 : 25.Ian.2019, 07:42:14 p.m. »
  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #335 : 25.Ian.2019, 10:20:39 p.m. »
Suna tare bine!  Ramane de aflat cat costa si de unde poate fi achizitionat acest super set de cabluri.
Model dedicat pentru motorul M16A 88KW Suzuki Vitara 2015+
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline boga81

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #336 : 26.Ian.2019, 08:26:36 a.m. »
Hop! As fi interesat!

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #337 : 28.Ian.2019, 08:14:42 p.m. »
Apropo de schimbat bujii si filtru aer motor. Am sunat in seara aceasta la Radacini pentru a afla costul manoperei si durata.
Aproximativ 70 lei pentru bujii, 50 lei pentru filtrul aer. Timp estimat circa 30 minute. Dar trebuie asteptat mult mai mult intrucat trebuie efectuat si ....testul de...noxe!!! conform noilor normative primite care prevad test de noxe obligatoriu pentru orice interventie legata de motor, schimbarea bujiilor fiind considerata interventie.

Ati mai auzit si din alta sursa introducerea in unitatile service a acestei reguli obligatorii?





  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #338 : 28.Ian.2019, 08:16:48 p.m. »
Ce sa-ti fac daca vrei tuning la reprezentanta 😂
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #339 : 28.Ian.2019, 08:41:43 p.m. »
😊 Amuzanta concluzia ta.  Numai ca in discutia telefonica nu a fost mentionat marca filtrului sau bujiilor...
Iar in alta ordine de idei, apropo de bujiile Denso cu iridiu nu cred ca exista contraindicatii in sensul ca nu ar fi conforme  cu tipul motorului. Din contra sunt mai performante decat cele standard deci asigura conditii mai bune pentru o functionare optimizata a motorului. Si ca sa aducem in vedere si filtrul K&N situatia este similara, vorbim de un produs mai bun superior ce aduce beneficii functionarii motorului. Daca nu gresesc, in documentatia filtrului se precizeaza ca utilizarea acestui produs superior nu afecteaza garantia autovehicolului.  Daca aveti informatii concrete ca lucrurile nu sunt si in realitate asa, rog interveniti, in sprijinul aflarii adevarului.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -