Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 84453 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #310 : 14.Ian.2019, 10:39:23 p.m. »
Apropo de subiectul din paginile anterioare pentru aspiratul 1,6 VVT ( optimizare soft + filtru sport K&N + bujii iridiu Denso)
datele vehiculate sunt ca optimizarea aduce in plus 8-10 CP, filtrul sport K@N 3-4 CP, bujiile Iridiu probabil 3-4 CP (estimare, intrucat nu am gasit info decat referitor la faptul ca ofera o aprindere mai puternica/uniforma a amestecului, functionare mai echilibrata, consum combustibil mai redus cu pana la 5%).

Deci un plus de  14-18 CP si o functionare mai "rotunda" a motorului. Pentru un cost estimat de circa 1,500 lei (5 plinuri de benzina) personal consider rentabil / binevenit acest tuning. Mai degraba o investitie pentru placerea condusului acestui aspirat.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #311 : 15.Ian.2019, 12:39:30 a.m. »
@AT: n-as merge atat de departe... E totusi un aspirat de cilindree mica-medie...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #312 : 19.Ian.2019, 02:35:02 p.m. »
Oferta primita de la AutoEco pentru filtrul aer K&N si bujiile DENSO Iridium.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #313 : 19.Ian.2019, 03:40:41 p.m. »
Deci un plus de  14-18 CP si o functionare mai "rotunda" a motorului. Pentru un cost estimat de circa 1,500 lei (5 plinuri de benzina) personal consider rentabil / binevenit acest tuning. Mai degraba o investitie pentru placerea condusului acestui aspirat.
   Avand in vedere oferta postata, in cei 1500 ai inclus si tunning-ul facut din CB?
  Pana la urma 365lei nu este o suma costisitoare si cred ca chiar daca s-ar castiga si numai 5CP si tot ar fi ok. Orice plus este binevenit. De altfel, mie intotdeauna mi s-a parut ciudata pornirea lunga(chiar daca fara probleme) a motorului Vitarei. Focusul cu motor diesel de 1,8 pornea mult mai repede. Posibil ca si bujiile de fabrica sa fie unele mai slabute.
Imi amintesc ca la Dacia nova, care nu era cu injectie, am pus bujii Bosch care aveau 3 electrozi, acum vad ca sunt si cu 4. Nu stiu daca am obtinut CP dar pornirea era mult mai usoara.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #314 : 19.Ian.2019, 04:02:16 p.m. »
Da, in acea estimare de 1,500 lei am inclus si tuningul de optimizara a softului  motorului, insa acum avand date concrete revizuiesc estimarea, deci optimizare soft motor + filtru aer sport K&N + bujii Denso iridiu pot fi efectuate cu aproximativ 1,000 lei (aproximarea tinand de costul optimizarii software care poate diferii functie de firma unde se decide efectuarea acestei operatii si de costul manoperei de inlocuire a filtrului si bujiilor).


  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline thematriksz

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #315 : 19.Ian.2019, 05:14:38 p.m. »
Oare cum este cu garantia in cazul acestor modificari: soft + filtru + bujii?
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion 2WD 5MT / Savanna Ivory
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #316 : 19.Ian.2019, 10:27:38 p.m. »
Pe filtru si bujii nu au de ce sa comenteze.
Pe soft cam da
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline boga81

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #317 : 20.Ian.2019, 10:34:46 p.m. »
Daca se prind. Dar nu se prind.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline ntire2000

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #318 : 21.Ian.2019, 08:11:24 p.m. »
ai nostri nu se prind pentru ca:

1) unii nu au habar
2) cei care au habar, nu-i intereseaza

 :)

dar nu m-as risca sa fiu nevoit sa ma duc dincolo cu un motor tunat cu probleme în garantie (la care aici nu se baga nimeni din aceleasi motive).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #319 : 22.Ian.2019, 12:07:40 a.m. »
In cazul motoarelor aspirate de 1,6,  inteleg din discutiile pe aceasta tema, ca este vorba doar de o optimizare software  "fine tuning", adica o imbunatatire a parametrilor de functionare prin care se obtine un randament mai bun, generand si o mica crestere a puterii de pana in 10 CP,  ceea ce posibil sa fie binevenit,  in cazul celor care decid sa-si asume responsabilitatea acestei operatiuni.

In cazul celorlalte motoare dotate cu turbina cum este de exemplu cel de 1,4,   acestea permit si pot fi fortate spre asa numitul Stage 2 unde se obtine o crestere importanta de putere, cu o depasire semnificativa a parametrilor initiali, care indeamna si la o utilizare  responsabila a unui asemenea motor caruia i-au fost "delocate" limitarile din fabrica.

Rog colegii care au experienta in domeniu si detin informatii certe, sa completeze / corecteze cele expuse mai sus.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -