Autor Subiect: Tunning New Vitara  (Citit de 84460 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Ionutz.construct

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #270 : 30.Dec.2018, 11:45:13 p.m. »
...remaparea ECU-ului, care o voi efectua undeva prin Ianuarie...

Ce tip de remapare ai in vedere, ne poti da cateva detalii?
La ce firma intentionezi sa apelezi pentru remapare?
[/quote]

Probabil la Ceky sau la Doc, cu preferinta spre Ceky, castig estimat aproximatv 12 cp.
  • Vitara 1.6 Allgrip
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #271 : 31.Dec.2018, 12:46:48 a.m. »
Filtrul sport si bujiile recomandate aduc alti cativa CP in plus sau contribuie impreuna cu remaparea la totalul estimat de 12 CP ?
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #272 : 31.Dec.2018, 12:49:06 a.m. »
... acelasi model am luat si eu IKH20TT dar de la Auto eco pentru ca erau 32 ron bucata vs 56 la epiesa..., Epiesa am observat ca a crescut simtitor preturile.
    Am intrat la ei si nu le dau a fi pt. Vitara. Ei dau acest Bosch care are aceleasi dimensiuni ca Denso.
  @AT parca ai postat si tu niste detalii despre o remapare...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Ionutz.construct

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #273 : 31.Dec.2018, 01:19:41 a.m. »
... acelasi model am luat si eu IKH20TT dar de la Auto eco pentru ca erau 32 ron bucata vs 56 la epiesa..., Epiesa am observat ca a crescut simtitor preturile.
    Am intrat la ei si nu le dau a fi pt. Vitara. Ei dau acest Bosch care are aceleasi dimensiuni ca Denso.
  @AT parca ai postat si tu niste detalii despre o remapare...
@AT doar remaparea da undeva la 12 cp.

Nu au site-ul configurat corect, vreti totul mura-n gura cum se zice  :notlst:, la un search pe site-ul denso gasiti corespondentii corecti sau in poza anexata de mine modelul exact de bujii montate, pentru montaj in Bucuresti va pot ajuta cu placere gratis sau pe un suc :) . Pretul intotdeauna este important daca si in 2018 mai luam sau (luati) teapa cu adaosurile comerciale inseamna ca nu ati invatat nimic din criza din 2008 :)
  • Vitara 1.6 Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #274 : 31.Dec.2018, 01:33:53 a.m. »
Maxim 20 cp parca se obtin fara turbina, din remapare.
Ce cred ca se poate obtine din soft e o optimizare a curbei de cuplu.
Nu prea poti trage de el prea tare fara sa cedeze vreun piston ceva, nu ai marja mare din cauza materialelor.
Riscul e mare sa iti cedeze componentele daca nu au fost gandite din fabrica pentru puteri mari.
Iti dau exemplu, e drept nu f ok, de la vag.
Motoarele de aceeasi cilindree daca te apuci de tunig si nu stii exact codurile le sar pistoanele etc
Adica un 1.9 tdi sau un 2.0 tdi de 90 cp nu-l poti duce in 200cp, ca pe unul de 150 cp din fabrica, fiindca difera calitatea materialelor componentelor interne, pistoane, axe cu came etc
chiar daca ai aceeasi cilindree dar ai componente realizate pt puteri mici se topesc/deformeaza. Kaboom.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Florin25

Offline enicky

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #275 : 31.Dec.2018, 01:34:13 a.m. »
...Nu au site-ul configurat corect, vreti totul mura-n gura cum se zice  :notlst:, la un search pe site-ul denso gasiti corespondentii corecti sau in poza anexata de mine modelul exact de bujii montate,
   Am facut doar o remarca, tocmai in contextul in care Denso o dau pt.Vitara, dar altii nu, cred ca n-ai inteles ce voiam sa spun !
Am dat si search pe Denso si pe alte site-uri... mai stiu si eu una-alta..., multumesc pt. raspuns.
   
Apropo, cand citezi pe cineva in postare, sterge pana ramai cu citatul dorit, nu mai lasa si postarea ta.(cum am facut eu mai sus)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline AT

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #276 : 02.Ian.2019, 05:08:14 p.m. »
Stie cineva, remaparea afecteaza consumul?

Remaparea (optimizarea) nu afecteaza consumul in condus normal. Optimzarea ofera o plaja de turatie mai mare pe fiecare treapta de viteza, permitand la nevoie apelarea unui plus de putere (aprox.10 CP la aspirate).
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #277 : 02.Ian.2019, 07:35:53 p.m. »
Mai corect ar fi aproximativ 10% fata de valorile standard...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #278 : 02.Ian.2019, 07:43:00 p.m. »
Ar fi interesant de vazut comparativ un grafic de putere, daca se optimizeaza ceva.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Tunning New Vitara
« Răspuns #279 : 02.Ian.2019, 09:08:10 p.m. »
E cu dus-si-ntors si graficul asta de putere - din ce am mai citit, cel mai apropiat de realitate e sa captezi curbele de putere si cuplu cu motorul scos din masina si pus pe stand, dar asta ar presupune valorile la nivelul volantei, nu la roata. Captarea valorilor pe dyno are o rata de eroare mai mica sau mai mare, depinzand de calitatea dyno-ului; plus ca ar presupune cel putin doua rulari pe dyno - inainte si dupa - la un regim de stres pentru motor/transmisie/tren de rulare nu tocmai ok (pentru masinile noastre carora nu le upgradam si alte componente in afara remaparii).

Ca o concluzie, pentru evaluarea noilor valori ramane "dyno-ul clasic" - cel de la purtator, situat in partea posterioara a fiecaruia...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X