Nu trebuie dezactivat ESP-ul de fiecare data cand comuti pe LOCK .
........................
In plus, in astfel de situatii am tendinta sa folosesc mult ambreiajul care incepe sa degaje miros de incins.
Sotia mea( soferul Vitarei din semnatura ) a ignorat dezactivarea ESP in cele citeva ocazii in cara a folosit LOCK pt a iesi din nameti ... si de fiecare data in 3-4 secunde mirosul de "varza murata" al ferodoului a umplut habitaclul exact cum descrie @Wolfin accidentul sau ...
Problema noastra acum( eu fiind pe post de consultant tehnic si purtator de cuvint nu sofer ..
) este ca aparent nu reusim sa dezactivam ESP-ul nici daca vrem.
Practic urmam secventa:
--- masina cu motorul pornit dar oprita in namete ..
--- trecere in treapta 1 sau Marsarier dupa caz
--- comutare SNOW-MUD
--- comutare LOCK
--- apasat buton dezactivare ESP
Butonul insa pare sa nu se "infunde" ca celelate, de asemenea nu se aprinde niciun martor verde la el sau nu apare nimic pe displayul de bord .
Practic nu stim daca s-a dezactivat sau nu ...
LOCK-ul este sigur activ pt ca scoate masina cu succes din namete( daca sintem in SNOW nu iesim ) ...
insa cu un adaos consistent de miros de "varza murata" ...
ceea ce ar indica ca ESP-ul e inca activ ...
Rog colegi care au folosit cu succes dezactivarea ESP sa arunce o privire la mesajul meu si daca se poate sa descrie cum s-a desfasurat dezactivarea in cazul lor
Sper cu ajutorul vostru sa inteleg daca in cazul nostru e un defect al butonului de dezactivare ESP sau poate facem noi o manevra gresita sau ignoram ceva ...