nu sunt un sofer experimentat , asa ca va rog sa considerati impresia mea cu circumstantele corespunzatoare ...dar conduc zilnic pe drumuri scurte cam de 20 ani indiferent de vreme
( am avut 2 dacii , una cu injectie , am mers 9 ani cu un clio pe benzina achizitionat de nou de care am fost foarte incantat la momentul achizitionarii
)
despre comportamentul vitarei passion allgrip pe benzina in aceasta iarna cu rotile dedicate din oferta suzuki ,vreau sa spun ca sunt foarte multumit ( spun asta in comparatie cu ce am condus pana acum ...):
- pornire de pe loc in orice conditii de zapada , gheata sau noroi
- am avut tot timpul sentimentul unei stabilitati sporite pe astfel de drumuri , chiar si in panta ) folosind modul "snow"
- imi place aspectul masinii ,pozitia de mers , spatiul interior indestulator , este exact ce mi-am dorit : o masina urbana inzestrata cu abilitatile unei masini de teren fara a fi o masina de teren ( are aspectul unei masini urbane fara roata exterioara de rezerva , roata de rezerva are loc in porbagaj , portbagajul are spatiu suficient pentru nevoile mele ) modul "lock" pe care l-am folosit de 2 ori in iarna asta ,probabil ca m-a ajutat , dar mult mai incantat sunt de modul "sport" la care apelez mai des
,sunt un sofer precaut si cumpatat dar uneori tentatia si satisfactia de a conduce o masina vioaie nu are egal...
- am constatat de 2-3 ori inghetarea pe interior a parbrizului, in conditiile in care am urcat in masina cu bocancii plini de zapada ,am lasat in interior prosoape umede de la sters , manusi , fara sa iau nici o masura ; dupa ce am citit aici pe forum despre fenomen ,o data sau de 2 ori,am schimbat pozitionarea ventilatiei (la parasirea masinii) dinspre parbriz inspre picioare , nu am mai constatat a 2-a zi inghetul parbrizului
- ca o concluzie , mie cel putin , masina asta , in conditiile din iarna asta , conducand in fiecare zi , mi-a creat un sentiment de incredere pe care nu l-am cunoscut pana acum...sper sa nu ma paraseasca